Přejít na obsah

Příliš vysoká spotřeba 2.0 TDI PD


mijana

Doporučené příspěvky

Tak přicházím se zajímavostí.

Autoservis, ve kterém jsem si to nechal dělat si mě co nejdříve objedná a zkontroluje to (což je good). Ikdyž mi do telefonu tvrdil, že to není možný.

A pro zajímavost jsem si zajel do autorizovanýho servisu Škoda, kde jsem si chtěl nechat udělat kontrolu od nich, aby mi neřekli v servise, kde mi to dělali, že to je dobrý. Zajímavostí bylo, že jsem po nich vlastně nechtěl nic jinýho, než aby se podívali na ty rozvody po demontáži 2 krytů. A odpověď byla zajímavá. Podle všeho se nedá po sejmutí krytů zjistit, jeslti je něco špatně. Nevím co je na tom pravdy, ale bylo mi řečeno, že bez použití přípravků nezjistí, zda to je cajk, že nakreslené tam mohou mít co chcou. Ikdyž je divný a nesetkali se s tím, že by si někdo udělal rysky a ty pak neseděly.

Mě teď nezbývá nic jiného, než to nechat prověřit servisem, kde mi rozvody dělali. Ať to dopadne jak to dopadne, nechám si od nich vyjet papír a do autorizovanýho skočím tak i tak. Za seřízení (2 hodiny práce max.) chtějí něco pod 1000 Kč, což je v pohodě. A pokud mi zjistí, že to je špatně, tak si to nechám proplatit od autoservisu, kde to dodrbali.

Chtěl jsem se ještě zeptat, podle čeho soudíte z obrázku, že to je špatně? Zvláštní je, že v autorizovaném servisu mi řekli, že to poznat nejde a tady na foru ano.

 

Díky Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Autorizak vzdycky predikuje defenzivne. Na druhou stranu my narozdil od servisu vime vice info z tohohle tematu, ale v zasade lze s nimi souhlasit.. Ptal ses jich, co s tou spotrebou? Co oni na to?

 

Co se tyce tech obrazku tak taky zalezi na hodnotach, ktere to realne hazi a podle toho jak popisujes chovani tam bude nekde nedokonalost. Opravdu staci malo a motor se chova jinak. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jsem byl dnes v autorizáku na kontrole rozvodů a rozvody byly nastaveny správně. Pro klid duše dobrý, ikdyž bych byl asi raději, kdyby byly špatně a já mohl počítat se zlepšením. No, vyhodil jsem 1000 Kč za informaci, ale dobrý. Kecal jsem o tom s technikem a zkusili jsme ještě aktualizovat software, ale protože mám v autě nejaktuálnější verzi, tak k tomu nedošlo (zase jsem byl smutnej z toho, že nedojde ke zlepšení). Ve výsledku mi řekl, že jediný, co tam může hrát ještě velkou roli je váha vzduchu. Nejlepší vyměnit na nějakém autě s dobrou spotřebou a člověk uvidí.

 

Krom toho jsem si během kecání s technikem všiml v momentě, kdy auto bylo na zvedáku, že nemám na pravém zadním tlumiči ten kryt proti bordelu. Koukli jsme na to a ta výplň (nevím jak to teď nazvat) byla prohnilá a tak ten kryt propadl dolů. Nechal jsem dát tedy nové výplně na obě strany, zaplatil 1500 Kč a bylo to.

Edit: našel jsem tu součástku a jedná se o doraz zadního tlumiče. V autorizáku byl samozřejmě dražší, než na netu, ale co už...

 

Takže můj poslední pokus bude ta váha vzduchu a pak na to kašlu. Místo řešení problému se spotřebou se začnu věnovat více práci, abych nemusel řešit, kolik to žere :D

Editováno: , autor: Pawlisko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapomněl jsem napsat, že prvně udělám test váhy přes VAG (zda sedí reálný průchod vzduchu s tím, co ukazuje váha), případně vyměním za váhu z jiného auta, kde je spotřeba OK a až pak bych koupil druhou. Ale koukal jsem, že BOSCH, čili original, pokud pošlu svou (výměna), tak váha vychází na cca. 1900 Kč, což je sranda. V autorizáku mi řekli 5000 Káčé :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úplně nejzákladnější test váhy vzduchu jsem prováděl u tátova auta, které jsem měl půjčené a byl jsem zoufalý z toho, jak nejede. Krom sešlosti věkem (najeto 320 000 km) a tedy špatného turba mě napadla právě váha vzduchu. Tak jsem ji prostě odpojil a auto jelo podstatně lépe s nižší spotřebou. Bylo mi jasné, že problém bude tady, pak se koupila nová Bosch a auto jede jako nové. :) Bylo to u 1,9 TDi PD, snad je to u 2,0 TDi stejné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BKD a BMM jsou hodne rozdilne motory ikdyz jsou oba PD. BKD byl navrzen individualne jako 2.0 a BMM je jen prevrtana 1.9. BMM je vice blbuvzdorny, a to jak po servisni strance, tak po uzivatelske strance.

 

Vsechno to spolu kooperuje a RJ bere hodnoty od vseho. Pokud ale vahu jen odpojite, tak RJ bude predpokladat prisun vzduchu pro maximalni vykon turba a podle toho bude, v zavislosti na plynovem pedalu, strikat palivo do valcu. Ona totiz plati umernost, ze cim vic vzduchu, tim vic vstriknuteho paliva. Ve zkratce tedy, kdyz odpojite vahu, tak to pojede lip, ale spotrebu tim nevyresite. Jina situace nastava, pokud vahu jen vymenite za zcela funkcni kus, ostatne to uz tu psal samurai.

 

Casto vaha zpusobuje snizeni vykonu, jako by auto nekdo zezadu zatahnul (nekonzistentni),

 

 

Pawlisko: pokud ti tohle nepomuze tak me napadly jeste zhavky, ale mam s tim zkusenost 0..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

 

dnes jsem byl s jedním šikulou vyzkoušet tu váhu vzduchu. Výsledkem je, že v okamžiku testování bylo zjištěno, že váha "ukazuje" v některých okamžicích oproti skutečných údajích téměř dvojnásobek hodnoty. Co si z hlavy pamatuji, tak reálná hodnota byla např. 750 (jednotku jsem si nevšiml), ale váha zobrazovala 1420. V úterý mi dá přes Vánoce svou testovací váhu (měl ji na svém předchozím autě), já během toho zjistím jak jsem na to se spotřebou a ve výsledku ještě uděláme ten test, zda to bude lepší.

 

Dle aktuálních hodnot je váha určitě špatně, takže váhu řešit budu. Jen to ještě řádně otestujeme.

 

Takže tak :)
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...