Přejít na obsah

Anténa


standa 2

Doporučené příspěvky

Prosím o radu mám anténu z vysílačky u zadního okna tak asi 80 cm - 90 cm dlouhý prut a kabel originál od rádia na felicii .Nechá se nějak změřit zdali je to vyhovující na příjem v pásmu FM pro rádio ? Pak se chci zeptat jakou mám koupit anténu , zdali obyčejnou bez zesilovače ( JAKOU DOPORUČUJETE ) nebo k ní zesilovač dokoupit - přidat do vedení . nebo zase nějaký komplet dohromady , ale ne originál . Měl jsem tam kdysi originál a ta mi při bouřce přestala fungovat a ani to moc nefungovalo .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejjednodušší je postavit vedle sebe 2 auta se stejným radiem nebo podobnou kategorií a porovnat příjem slabších stanic s original FM autoantenou. Moje zkušenost je taková, že policejní vysílačková anténa na FM skoro nechodí a chvíli jsem měl CB anténu s filtrem (výhybkou) společnou pro CB a FM a taky to nebylo nic moc.

Pokud je anténa umístěná vzadu (delší kabel), doporučoval bych anténu s vestavěným zesilovačem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 roky později...

Ahojte. Mám problém v tom, že raz mi rádio hrá a inokedy nie. Myslím, že je problém niekde v anténe, lebo keď poťukám do kábla antény tak signál naskočí, ale akonáhle prejdem po nejakom hrbole tak sa signál stratí. Anténa na streche tak tam asi problém nieje. Ako najlepšie by som dal dolu palubovku tak aby som mohol vymeniť prívodný kábel. Alebo kde môže byť chyba? Ďakujem páni za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napružit konektory u rádia, zkontrolovat ISO a anténní konektor, zkontrolovat konektor mezi svazkem a samotným rádiem (pokud tam je - některá rádia mají svazek přímo vyvedený, jiná mají přímo vzadu ISO konektor), zkontrolovat celistvost přívodů. Doporučit se dá i kontrola samotného rádia na "študenty" - tedy na studené spoje, které vznikají používáním RoHS technologie = bezolovnatého pájení, které sice je všeobecně zákonem nařízené, ale netýká se automotive (a například také zdravotnické) techniky, protože spoje pájené bezolovnatou sračkou mají mnohem nižší odolnost proti změnám teplot a vibracím = v autě jsou po velice krátké době zdrojem poruch. Zase jeden zkurvenej eurohujerismus v praxi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...