Přejít na obsah

O2 občas nejde zařadit 2. rychlostoní stupeň


Aritma0266

Doporučené příspěvky

Zdravím,

mám O2 face 1,9TDI. Auto je asi rok staré. Občas se mi stává, hlavně když dojíždím na neutrál na křižovatku, že když chci zařadit dvojku, tak tam nejde vůbec zařadit, pomůže až, když pustím spojku a znova ji sešlápnu. Byl jsem to už reklamovat, ale prý nic nezjistili. Nevíte co by to mohlo být. Díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je právě problém, dělá mi to jen když někam dojíždím na neutrál (třeba ke křižovatce), chci dát dvojku a rozjet se, ale tu dvojku tam nedám. Neudělá to ale pokaždé, toto se mi stane jen tak cca 1 z 8 případů. Ale je to dost nepříjemné, když chci vyrazit z vedlejší a pak uprostřed křižovatky si hraju s řadičkou a spojkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Mne sa stava ze ked jednotkou viac pridam na vyssie otacky ani nie take vysoke a preradim do dvojky tak zaškripu zuby. Čo to može byt.Na inych stupnoch to nerobi aj ked vytocim auto len z jednotky do dvojky. Poradte prosim.....

Jak píšu výše, tak mám naprosto stejný problém. Prosím, umíte někdo poradit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, rád by som sa podelil o svoju skúsenosť a snáď to niekomu pomôže....

Do včera som mal takisto problém so zaraďovaním 2. stupňa. Začalo to pri cca 90 tkm. Najvprv pri svižnejšom preraďovaní z jednotky, neskor aj pri podraďovaní z trojky. Pomáhalo dlhé vyšliapnutie spojky a pomalé preradovanie kym dvojka nezapadla do správnej polohy, inak šla buď "cez zuby" alebo nasilu. :feve: Druha možnosť ako neisť "cez zuby" bolo dvojnasobne vyšliapnutie spojky s preradenim do neutralu alá preraďovanie bez synchronu na Praga V3S :smich:

Riešením bola výmena prevodovkového oleja (i keď som v to velmi neveril)! Po výmene oleja sa stalo preradovanie celkovo presnejšie a ľahšie a samozrejme "bez zubov". Podľa slov servismana, sa takto vyriesi 9 z 10 aut. Inak vymena synchronnych kruzkov. Tak až by sa tento problem mal niekoho tykat dufam, že bude patriť medzi tých šťastnejších 90 % :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravim, rád by som sa podelil o svoju skúsenosť a snáď to niekomu pomôže....

Do včera som mal takisto problém so zaraďovaním 2. stupňa. Začalo to pri cca 90 tkm. Najvprv pri svižnejšom preraďovaní z jednotky, neskor aj pri podraďovaní z trojky. Pomáhalo dlhé vyšliapnutie spojky a pomalé preradovanie kym dvojka nezapadla do správnej polohy, inak šla buď "cez zuby" alebo nasilu. :feve: Druha možnosť ako neisť "cez zuby" bolo dvojnasobne vyšliapnutie spojky s preradenim do neutralu alá preraďovanie bez synchronu na Praga V3S :smich:

Riešením bola výmena prevodovkového oleja (i keď som v to velmi neveril)! Po výmene oleja sa stalo preradovanie celkovo presnejšie a ľahšie a samozrejme "bez zubov". Podľa slov servismana, sa takto vyriesi 9 z 10 aut. Inak vymena synchronnych kruzkov. Tak až by sa tento problem mal niekoho tykat dufam, že bude patriť medzi tých šťastnejších 90 % :palec2:

Dík za radu, zbývá mi necelých 5tis. km do servisu, což je tak do září a to plánuju i výměnu oleje v převodovce, takže určitě pak napíšu, jestli tvá rada zabrala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem stejný problém, podle pana Sixty (kdo zná) měla škoda jeden čas horší převodový olej do 5Q manuálních převodovek a ten způsoboval zatuhávání a špatné řazení, hlavně 2. a 3. převodu. Kdo si přišel stěžovat na Škodu automatický na reklamaci prý dávali olej do 6Q manuálů.

Mě tam ten „špatný“ olej nalila firma co mi předělávala převodovku na 6Q, měl jsem s tím problémy a dost se cukali reklamovat. Po výměně oleje pro 6Q (cca 600 kč/l) naprostá pohoda, ještě jsem si tam pak přidal přípravek Resurs a pak převodovka začala řadit pomalu sama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tiež by som začal najprv výmenou toho prevodového oleja...viem,že tieto problémy sa hlavne v koncerne VW riešili u vozidiel VW (Touran,Passat)...ten nový olej obsahuje nejaké molybdénové zložky,ktoré zabraňujú tzv.prilepeniu synchrónu a k lepšiemu plynulejšiemu preradenie ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to by měla být podstata i toho přípravku Resurs, vymysleli to někdy už za 2. světové, aby i prostřílené letadlo bez oleje přeletělo La Manche. Moc jsem tomu nevěřil, ale aplikace byla hodně poznat.

Jinak pro kolegu, já bych 5 tis. km nečekal, blbě řadí = blbě maže, co nemaže dře = nečekat a na počkání vyměnit. Škoda servis je na každém rohu…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dnes jsem se vrátil z servisu, zkoušeli nějak přenastavit řazení, ale je to spíše horší. Další postup je, že mi musí vyndat celou převodovku, že to prý bude asi synchron. Mám prý počítat s 3-5 dny, což je fakt super. Až to budou mít hotové, dám vědět čím to bylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v pondělí jsem auto odvezl do servisu, dnes jsem se ptal jako to vypadá. Prý byl vůbec problém "navodit" tu závadu, ale povedlo se jim to a prý to děla, pouze když při řazení "bouchnu" řadící pákou úplně doleva (mě se tedy nezdá že bych s tím nějak bouchal nebo co, na jiném dřívějším autě tento problém nikdy nebyl). Čekají na vyjádření z MB co s tím, ale už mi opatrně naznačoval, že by MB taky mohla poslat vyjádření, že za to mohu já a poškodil jsme to. Už jen tato věta mě pořádně nasr......... a vaří se mi krev v žilách.

Máte někdo nějaké zkušenosti, jak poslutpovat v případě, že řeknou že za to mohu já?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

nechci urážet ale nebejt takových blbcu co jim řeknou že to je v převodovce a ne jen olejem,tak mi to vyměntě at to je tedy v pohodě!!! voe na kom by pak rejžovaly ?? nějací ty chytrý až hloupí tu mezi námy musí bít jinak je servis bez kšeftu "" :doh to jo souhlasím olej to je drahá věc at ti radši udělaj převodovku kupovat olej za své "" blbost !!!! zaplat si ten olej při demonáži :kol-31: troubo :kol-46: jestli ti to vubec rozhodily lol taková rozhozená převodovka nějakým jardou z domažlic ta pak sedí jak fík možná líp jak složená ve fabrice a ani nehučí :-)

Editováno: , autor: maniak 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Špatný přístup servisu,to by se v MB moc nelíbilo,ale myslím že měli začít opravdu tím olejem,byla tam drobná chybka v synchronech a většinou to stačilo,půlit převodovku beru jako až poslední možnost i kdybych si ty 2l měl koupit za své,jo a zmíněného p.Sixtu považuju za naprostou jedničku co se tyče převodovek!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...