Premik22 Vloženo 3. Květen 2011 Sdílet Vloženo 3. Květen 2011 Zdavím, možná to patří do sekce o interiéru,ale dávám to sem do elektriky protože to má souvislost. Mám TDi 1,9 74kW 2004, všechno ok jenom když je teplo, nebo je auto pořádně zahřáté po delší trase mi při klesnutí otáček něco hučí v palubce. Myslel jsem, že je to relé, ale kamarád od leketriky mi zkousil altík a zjistil, že je seklá voloběžka a neprotáčí se na jednu stranu.dal jsem novou ale problém je pořád. Popíšu to asi takto: Na volnoběh přidám plyn, otáčky klesnou na volnoběžné, motor běží vklidu, akorát se z palubky ozývá tlumené hučení(dunění), jako kdyby něco rezonovalo, stačí poklepat po páčce od blinkru, nebo výstražných blinkrech, nebo párkrát sešlápnout brzdu--> změna v odběru elektřiny to hučení ustane a je ticho. Když zas přidám plyn nechám klesnout volnoběh hučení je tu zas a znovu když zapnu např. výstražné a zas je vypnu, hučení přejde. Nevíte co je to? Kamarád říkal, že relé to nebude... Díky moc Přema. Podotýkám, že musí být auto pořádně zahřáté Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 4. Květen 2011 Sdílet Vloženo 4. Květen 2011 Příteli okřídleného šípu, přesnou odpověď na Tvojí otázku neznám. Mohu se pouze domnívat. Usuzuji, pokud máš klimatizaci, že jsou v činnosti oba ventilátory na chladičích a proto se může dostávat tento podobný zvuk do kabiny. Mrkni na to v tom horku. Dále bych se zajímal v jakém stavu je servo - hladina oleje. Toto hučení, může zapříčiňovat i jiné souvislosti s provozem vozidla a já doufám, že se Ti jistě ozvou odborníci, kteří již tento problém vyřešili. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.