Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Tak dneska se uz bohuzel vracim z DE, o vikendu zkusim napsat na par radku poznatky z praxe za asi 3500 km behem 15 dni...

Super ;) A proc bohuzel u toho navratu?? Mas prece radost, ze budes zpet ve sve socialisticke vlasti, ne?? :smich:;)-_-

  • Autor

Martinoslav: No to "bohuzel" plati, ale do nasi vlasti se samozrejme vracim velmi rad, hlavne kdyz me na hranicich (Cínovec) v patek v 22:30 buzeruje celnik... :)

No a ted jsem zkusim hodit par poznatku, jak jsem slibil...

Takze jednalo se o Roomster 1.6 16V 77kW, Comfort.

Zamerim se jen na vybrane casti, to mene zajimave vynecham.

Podvozek: mel jsem 15" Avior, 195/55R15, Bridgestone Turanza ER300. Auto sedi jak pribity, pripsal bych to predevsim zadnimu rozchodu kol a pomerne dlouhymu rozvoru, auto je proste super stabilni. Nechtel jsem sice moc drazdit nemecky prislusniky, nicmene obcas jsem ho podrazdil az na hranici. Spokojenost a s 15" komfort vubec netrpi.

Motor: 1.6 jede slusne, vyzkousena maximalka dle tacho 190km/h, GPS rikalo 184km/h (tedy pomerne mala odchylka v celem spektru rychlosti, ne vic jak 6km/h). Akcelerace velmi slusna, predevsim na 2. a 3.r.s. to ma sportovni nadech, dravec to ale neni. Spis se mi libila pruznost, motoru nedela problem plynule zrychlovat od 1600ot. (i min) i na vyssi prevodove stupne. Neni to muj styl jizdy, ale vyzkousel jsem.

Zajimava byla spotreba, bezne 7,5-8,0 litru pri sviznem stylu (porad se tam stridalo 100km/h a omezeni na 70km/h, takze porad rezim zrychlovani a brzdeni), na dalnici pri 160km/h cca 13,5 l/100km/h, pri 180km/h cca 16l/100km.

Musim ale podotknout, ze celou dobu jel Climatronic na plny pecky (teploty dosahovaly i 40°C) a auto bylo vytizeno na cca 50% uzitecne hmotnosti.

Pokud mate nekdo otazky, zkuste se zeptat, nechci tady vystavovat romany.

Podtrzeno a secteno - tech 3500 km, co jsem najel za 15 dni s Roomsterem bylo mooooc prijemnych.

Pokud nekdo uvazuje o Roomsteru a z nejakeho duvodu nechce TDi, 1.6 je dobra volba.

A čo hlučnosť? Vyýhľad - zvykol si si na ten netypický B stĺpik?

  • Autor

Utlumeni je v pohode, pri bezne jizde mezi 2000 a 3500 ot neni motor prakticky slyset, pri zatizeni o nem clovek jen vi a nad 4500 ot. je motor uz slyset, ale to je normalni.

Vyhled bez problemu, jako v Octavii, Fabii, proste normal.

B-sloupek za jizdy vubec nevnimas, pokud se treba otacis kvuli dani prednosti, vubec nevadi - resp. po presednuti z Fabie jsem nepozoroval zadne zmeny, mozna je to tim, ze se proste sedi vys ikdyz je sedacka az na doraz dole.

Ahoj, jsem tu poprvé. Velice mě zaujaly informace o motoru 1.6. Mám totiž od června objednaný Roomster Style 1.6. Měl být v srpnu, ale protože je velká poptávka a jedná se o nové motory, bude prý až v září. No holt si musím počkat.

Kvůli ceně jsem nechtěl TDi (najedu cca 15000 km / rok), tak jsem si vybral tenhle nejsilnější benziňák. Potěšilo mě tvé docela dobré hodnocení.

Ještě se chci zeptat, zabírá tedy (např. na 3. nebo 4. rychl.st.) v nižších otáčkách (pod 2000) a dá se s tím plynule zrychlit nebo su musí podřadit? A co tah do kopců na dálnici. Asi to neudrží jako 1.9 TDi, ale udrží otáčky např. při rychlosti 140 km/h. Vím, že je to subjektivní, ale ptám se z tohoto důvodu: Mám Felicii 1.9 D a táta fabii 1.4 16V - no a v kopcích na dálnici někdy fabie (5. rychl.st.) na felicii nestíhá (i když má větší výkon).

Díky za reakci

No jasne, tá spiatočka je kapitola sama o sebe. Ale pre nejakého nevybúreného mladíka môže byť preťahovanie sa s pákou pozitívne.

Omlouvám se za pokračování v OT, ale na tohle musím krátce reagovat. Samozřejmě chápu, že každý má jiné oblíbence a pokud někdo napíše, že BMW by se vyhnul obloukem, tak to plně respektuju, ale argumentovat tím, že se řadí zpátečka přetažením řadičky doleva přes jedničku mi přijde úsměvné. Je to prostě o zvyku a když si na to člověk zvykne, tak už mu to pak nepřijde. Pamatuju si, že když jsem si domů přivezl BMW musel jsem zaparkovat tak, abych zase odjel popředu, protože jsem neuměl zpátečku zařadit. :smich: Pak jsem si na to zvyknul a pak byl zase nezvyk když jsem si občas půjčil tátovu Octu. Takže asi tak. ;)

Ahoj, jsem tu poprvé. Velice mě zaujaly informace o motoru 1.6. Mám totiž od června objednaný Roomster Style 1.6. Měl být v srpnu, ale protože je velká poptávka a jedná se o nové motory, bude prý až v září. No holt si musím počkat.

Kvůli ceně jsem nechtěl TDi (najedu cca 15000 km / rok), tak jsem si vybral tenhle nejsilnější benziňák. Potěšilo mě tvé docela dobré hodnocení.

Ještě se chci zeptat, zabírá tedy (např. na 3. nebo 4. rychl.st.) v nižších otáčkách (pod 2000) a dá se s tím plynule zrychlit nebo su musí podřadit? A co tah do kopců na dálnici. Asi to neudrží jako 1.9 TDi, ale udrží otáčky např. při rychlosti 140 km/h. Vím, že je to subjektivní, ale ptám se z tohoto důvodu: Mám Felicii 1.9 D a táta fabii 1.4 16V - no a v kopcích na dálnici někdy fabie (5. rychl.st.) na felicii nestíhá (i když má větší výkon).

Díky za reakci

Pokud to dobře chápu, tak jsi si objednal auto s motorem, se kterým si nikdy nejel, je to tak? Nic proti tobě, ale osobně nechápu, jak tohle někdo může udělat. Prostě se svezu a pak teprve poznám, jestli mi charakteristika motoru vyhovuje nebo ne. Objednat si auto a pak teprve na internetu zjišťovat jak to vlastně jede mi přijde přinejmenším nešťastné. Já když jsem kupoval fábii 16V, tak jsem prostě auto neobjednal do té doby než jsem našel dealera, kde měli testovačku s tímhle motorem a nechali mě svést. Jak říkám nechci se tě dotknout, ale občas na internetu narazím na podobné dotazy a nějak to neumím pochopit.

Pri prvom stretnutí s BMW som mal rovnaký problém ako ty. Musel som zavolať kamoša, čo je fanúšik BMW. On mi prezradil, že sa to musí silou. A ono to silou išlo. Ale VW patent mi pripadá lepší. Ale ako píšeš, je to len o zvyku. Hoci na niektoré veci si zvyknúť nedokážem asi nikdy (napr. diaľkové svetlá Volva len poťahovaním páčky k sebe - aj vypnutie aj zapnutie alebo opačné ručné radenie u automatov VW - dopredu vyššie rýchlosti).

Ahoj, jsem tu poprvé. Velice mě zaujaly informace o motoru 1.6. Mám totiž od června objednaný Roomster Style 1.6. Měl být v srpnu, ale protože je velká poptávka a jedná se o nové motory, bude prý až v září. No holt si musím počkat.

Kvůli ceně jsem nechtěl TDi (najedu cca 15000 km / rok), tak jsem si vybral tenhle nejsilnější benziňák. Potěšilo mě tvé docela dobré hodnocení.

Ještě se chci zeptat, zabírá tedy (např. na 3. nebo 4. rychl.st.) v nižších otáčkách (pod 2000) a dá se s tím plynule zrychlit nebo su musí podřadit? A co tah do kopců na dálnici. Asi to neudrží jako 1.9 TDi, ale udrží otáčky např. při rychlosti 140 km/h. Vím, že je to subjektivní, ale ptám se z tohoto důvodu: Mám Felicii 1.9 D a táta fabii 1.4 16V - no a v kopcích na dálnici někdy fabie (5. rychl.st.) na felicii nestíhá (i když má větší výkon).

Díky za reakci

Pokud to dobře chápu, tak jsi si objednal auto s motorem, se kterým si nikdy nejel, je to tak? Nic proti tobě, ale osobně nechápu, jak tohle někdo může udělat. Prostě se svezu a pak teprve poznám, jestli mi charakteristika motoru vyhovuje nebo ne. Objednat si auto a pak teprve na internetu zjišťovat jak to vlastně jede mi přijde přinejmenším nešťastné. Já když jsem kupoval fábii 16V, tak jsem prostě auto neobjednal do té doby než jsem našel dealera, kde měli testovačku s tímhle motorem a nechali mě svést. Jak říkám nechci se tě dotknout, ale občas na internetu narazím na podobné dotazy a nějak to neumím pochopit.

No já to řeknu takhle: Nafťák jsem nechtěl kvůli vysoké ceně a tak jsem si objednal nejsilnější benzín. Měl jsem limit 460 tisíc (a to ve verzi Style + doplňky akorát vychází). Navíc jsem auto potřeboval NUTNĚ do konce září mít. Jak jsem psal, měl být v srpnu, ale i to září se ještě stihne. Roomster se mi prostě líbí, svaez jsem se v 1.2 a docela dobrý. Bohužel v okolí nikde v autosalonech neměli tu 1.6. Neměl jsem prostě čas lítat po republice a shánět předváděcí jízdu s tímto motorem. Navíc kdybych čekal a třeba teď si tu 1.6 někde vyzkoušel, 100% bych Roomstera do konce září neměl. Čekací doba jsou už ty 3 měsíce (bohužel). A zase jsem si chtěl výbavu nakonfigurovat sám a nebrat to, co je zrovna na skladu.

Pomerne rozumný postup. Ja som to kedysi s Fabiou urobil rovnako.

No já to řeknu takhle: Nafťák jsem nechtěl kvůli vysoké ceně a tak jsem si objednal nejsilnější benzín. Měl jsem limit 460 tisíc (a to ve verzi Style + doplňky akorát vychází). Navíc jsem auto potřeboval NUTNĚ do konce září mít. Jak jsem psal, měl být v srpnu, ale i to září se ještě stihne. Roomster se mi prostě líbí, svaez jsem se v 1.2 a docela dobrý. Bohužel v okolí nikde v autosalonech neměli tu 1.6. Neměl jsem prostě čas lítat po republice a shánět předváděcí jízdu s tímto motorem. Navíc kdybych čekal a třeba teď si tu 1.6 někde vyzkoušel, 100% bych Roomstera do konce září neměl. Čekací doba jsou už ty 3 měsíce (bohužel). A zase jsem si chtěl výbavu nakonfigurovat sám a nebrat to, co je zrovna na skladu.

No tak v tom případě mi nezbývá, než ti popřát hodně spokojenosti s novým autíčkem, mě by se Roomster s touhle výbavou a motorem taky moc líbil. ;)

Tak dneska jsme se s manželkou byli podívat v autosaloně na auto, které by nám mohlo už příští rok po zimě sloužit. Rozrostli jsme se o prcka a do Felicie se nám nevleze kočár, natož další tašky. Po tom co jsme ho nastudovali teoreticky, jsme ho šli i obhlídnout. A nadchnul nás. Dokonce jsme se oba svezli s 1.2 předváděcím vozem a co mě překvapilo bylo jak je roomster stabilní v zatáčkách. Ten tříválec má ale opravdu hroznej zvuk. Verze do které chceme jít je 1,4 16V Sport v červené corridě s extra výbavou za 514 000,-

Tak dneska jsme se s manželkou byli podívat v autosaloně na auto, které by nám mohlo už příští rok po zimě sloužit. Rozrostli jsme se o prcka a do Felicie se nám nevleze kočár, natož další tašky. Po tom co jsme ho nastudovali teoreticky, jsme ho šli i obhlídnout. A nadchnul nás. Dokonce jsme se oba svezli s 1.2 předváděcím vozem a co mě překvapilo bylo jak je roomster stabilní v zatáčkách. Ten tříválec má ale opravdu hroznej zvuk. Verze do které chceme jít je 1,4 16V Sport v červené corridě s extra výbavou za 514 000,-

V červenej vyzerá Room veľmi dobre. A 1,4-ka 16V je asi optimum. U nás bude asi za 2 táždne testovací Room 1,4 16V. Tak chcem otestovať.

A aj tebe sa to auto začalo viacej páčiť po osobnom stretnutí?

V názve je slovíčko FOTO, len fotky akosi nikde. Tak aspoň ja prispejem.

post-38-1153861457.jpg

Diamant> tak mi se líbilo už z prospektu, ale tam to tak bývá že ukážou fotky jen tak aby to auto dobře vypadalo, a někde to dokonce nejsou ani fotky ale spíš počítačové kresby. I ty fotomontáže auta s krajinou jsou prostě povedené. Ale osobní poznatky mě přesvědčily o tom že si v prospektu tu realitu nemuseli přikrášlovat. Jel jsem vlastně v základní verzi, i ta la ebyla pěkná. Co teprve výbava Sport

No Sport je dobrá voľba. Hoci ja by som asi uprednostnil Comfort, kvoli béžovému interiéru. Ale v Sporte sú dobré sedačky, pekný volant. A tie 16" disky, tie môžem! No ťažké rozhodovanie.

Tak já kupuji rodinné auto. Teď má dcera sedm týdnů a počítáme že ještě jedno dítě přijde a ten světlý interiér je hodně nepraktický pokud máš děti.

Je aj nie je. Na svetlom nevidno omrvinky a okopanie zadnej strany predných sedadiel vidno aj na čiernej.

Ale se špinavýma botama uděláš větší škodu na světlém autě než na tmavém. Kdyby byl Comfort v jiných variantách potahové látky, tak jdu do Comfortu

ntr23: nemas strach ze bude pri zapnuty klima a nalozenym aute ta 1.4 malo?

No narovinu, roomster je hezky auto a za 514 tisic bude i dost slusne vybaveny, ale za tu cenu bych sel radeji do Octavie II. Za 514 sezenes slusne vybavenou a s vykonnejsim motorem.

nevim jak ntr23, ale me pripada, ze skoda udelala roomstera akorat pro me. Ted mam fabii a pri mych 203 cm vysky mam sedacku ridice dole, volant nahore a jeste vysunutej a mam pohodlicko, ale uz to nemuze rict ten za mnou ;) U roomstera se vejdu pohodlne dopredu i dozadu a neskrtam hlavou o strechu. Takze pro me osobne by ani OII nebyla reseni i kdyz verim, ze je prostornejsi nez fabka.

Roomster je fakt dobre vymyslený, len škoda, že cenami je dosť blízko práve OII. Tiež som bol prekvapený, keď som si niečo vyskladal.

mhv> máme v domě Fabii 1,4 16V a je to v pohodě, projeli jsme s ní Německo ve čtyřech lidech plně naložené,

Martinoslav> Když jsem si to skládal, tak jsem se dostal na 550kKč a ještě tam nebyla spousta věcí co jsem navolil do Roomstra. Takže Roomster vede. Mám tam vše krom měniče CD, navigace a toho systému kontroly jízdy, teď nevím zkratku

mhv> Já taky rád v autě ležím, i když mám jen 174 cm, tak sedím snad úplně vzadu. V roomstrovi i když jsem dal přední sedadlo dozadu a zadní úplně dopředu, pořád tam bylo více místa na nohy než ve Fabii.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.