PuMa123 Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 Zdravim. Abych to vse popsal,musim od zacatku. Pri 180000km mi zacal trochu poskubavat motor,hlavne kolem 3500-4000 ot,a ztracel vykon. Sehnal jsem VAG (verze 304 s nejakym modrym kabelem - nic moc),napojil a zjistil ,lambda - horni hodnota dorazu. A protoze jsem mel hned v prvnim dilu vyfuku diru,tak jsem koupil novej prvni dil i s katem i s lambdou. Zavada trvala a byla malinko horsi. VAG porad psal jen tu lambdu. Tak jsem zacal vymenovat postupne a od nadrze. Sehnal jsem jiny cerpadlo,palivovej filtr,vymenil jsem regulator tlaku benzinu.Pak jsem koupil nove svicky,kabely,(zapalovani ma najeto 50000km),cidlo otacek klikove hridele,cidlo teploty chlad.kapaliny. S kazdou vymenou kazdeho dilu to bylo lepsi ale porad to nebylo ono.VAG psal zas jen lambdu. Tak jsem zacal menit filtr vzduchu a a tu rouru od filtru ke skrtici klapce.Nic.Nakonec jsem vymenil to co jsem mel hned a to vahu vzduchu.Ale VAG pise zase lambdu. Auto jelo jak dabel,ale jen mesic. Nutno podotknout,ze jsem taky meril tlaky,je to pomerne slaby - 8-8-7,8-8 atm.(je to skoro na hrane). A ted zavada- zacal kolisat vonobeh,na krizovatce pri vyrazeni to zdechlo,nebo to litalo od skoro od zdechnuti az po 1200 ot. Tak jsem vycistil skrtici klapku a ted to zas lita od 1500 do 2000ot. Studeny nebo zahraty,je jedno. VAG pro zmenu pise jen regulace volnobehu. Tak nevim co mam jeste vymenit. Jezdim casto, mam ted najeto 211000km,pravidelne memim olej,filtry,auto jsem koupil kdyz melo 89000km a mam ho necelych 5 let. Dik za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 No koukám podle seznamu, co všechno si vyměnil, tak to muselo stát ranec. Jinak ta lambda regulace mohla souviset i s netěsností někde v sacím potrubí. Jinak pokud si jenom klapku vyčistil a nenastavil, tak je to k ničemu, klapku je třeba nastavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 14. Květen 2011 Sdílet Vloženo 14. Květen 2011 Zdravim chlape. Nedávno jsem řešil podobný problém. Mám stejný motor, AKL 74kw najeto 190 000. Motor velice kolísal při volnoběhu a nešel z něj do otáček. Protože mám to auto dlouho (8 let) nepoznal jsem hned, že výkon motoru postupně klesá a prostě jsem se s tím naučil jezdit, jenže došlo to dak daleko, že mi motor začas sporadicky zhasínat teplý na volnoběh. Prošel jsem si podobnou peripetii s výměnou dílu. Mě VAG hlásil: lambda sondu - sporadický signál - Halův snímač a snímač otáček. Lambda nepomohla, po výměně snímače otáček taky žádná změna. Po výměně Halova snímače mám pokoj. Problem je, že jsem kvůli tomu muser sundat rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PuMa123 Vloženo 15. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Zdravim. Klapku jsem nechal nastavit,je to lepsi ale stejne to kolisa az na 1400ot. Ale jen nekdy. Tak nevim. Zdarek. Na Halluv snimac se zamerim,je totiz divny,ze kdyz ho vypojim tak auto porad jede a i startuje,coz by nemelo. Kazdopadne dik za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havajisco Vloženo 2. Červen 2011 Sdílet Vloženo 2. Červen 2011 Zdravim. Abych to vse popsal,musim od zacatku. Pri 180000km mi zacal trochu poskubavat motor,hlavne kolem 3500-4000 ot,a ztracel vykon. Sehnal jsem VAG (verze 304 s nejakym modrym kabelem - nic moc),napojil a zjistil ,lambda - horni hodnota dorazu. A protoze jsem mel hned v prvnim dilu vyfuku diru,tak jsem koupil novej prvni dil i s katem i s lambdou. Zavada trvala a byla malinko horsi. VAG porad psal jen tu lambdu. Tak jsem zacal vymenovat postupne a od nadrze. Sehnal jsem jiny cerpadlo,palivovej filtr,vymenil jsem regulator tlaku benzinu.Pak jsem koupil nove svicky,kabely,(zapalovani ma najeto 50000km),cidlo otacek klikove hridele,cidlo teploty chlad.kapaliny. S kazdou vymenou kazdeho dilu to bylo lepsi ale porad to nebylo ono.VAG psal zas jen lambdu. Tak jsem zacal menit filtr vzduchu a a tu rouru od filtru ke skrtici klapce.Nic.Nakonec jsem vymenil to co jsem mel hned a to vahu vzduchu.Ale VAG pise zase lambdu. Auto jelo jak dabel,ale jen mesic. Nutno podotknout,ze jsem taky meril tlaky,je to pomerne slaby - 8-8-7,8-8 atm.(je to skoro na hrane). A ted zavada- zacal kolisat vonobeh,na krizovatce pri vyrazeni to zdechlo,nebo to litalo od skoro od zdechnuti az po 1200 ot. Tak jsem vycistil skrtici klapku a ted to zas lita od 1500 do 2000ot. Studeny nebo zahraty,je jedno. VAG pro zmenu pise jen regulace volnobehu. Tak nevim co mam jeste vymenit. Jezdim casto, mam ted najeto 211000km,pravidelne memim olej,filtry,auto jsem koupil kdyz melo 89000km a mam ho necelych 5 let. Dik za rady. Mám podobný problém s G4 AKL. Ta lambda u mě byla netěsnost na sacím potrubí :-) (4 kroužky za cca 300 Kč), ale ty tlaky jsou v pasti. Já mám okolo 12,10,9,10 nebo tak nějak a zjistily jsme prasklé válce. Tak bacha ať nemáš něco podobného. Jezdí to, ale výkon je v pr.... a čekám kdy se to kousne (samo že to papá olej). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.