Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim. Abych to vse popsal,musim od zacatku. Pri 180000km mi zacal trochu poskubavat motor,hlavne kolem 3500-4000 ot,a ztracel vykon. Sehnal jsem VAG (verze 304 s nejakym modrym kabelem - nic moc),napojil a zjistil ,lambda - horni hodnota dorazu. A protoze jsem mel hned v prvnim dilu vyfuku diru,tak jsem koupil novej prvni dil i s katem i s lambdou. Zavada trvala a byla malinko horsi. VAG porad psal jen tu lambdu. Tak jsem zacal vymenovat postupne a od nadrze. Sehnal jsem jiny cerpadlo,palivovej filtr,vymenil jsem regulator tlaku benzinu.Pak jsem koupil nove svicky,kabely,(zapalovani ma najeto 50000km),cidlo otacek klikove hridele,cidlo teploty chlad.kapaliny. S kazdou vymenou kazdeho dilu to bylo lepsi ale porad to nebylo ono.VAG psal zas jen lambdu. Tak jsem zacal menit filtr vzduchu a a tu rouru od filtru ke skrtici klapce.Nic.Nakonec jsem vymenil to co jsem mel hned a to vahu vzduchu.Ale VAG pise zase lambdu. Auto jelo jak dabel,ale jen mesic. Nutno podotknout,ze jsem taky meril tlaky,je to pomerne slaby - 8-8-7,8-8 atm.(je to skoro na hrane). A ted zavada- zacal kolisat vonobeh,na krizovatce pri vyrazeni to zdechlo,nebo to litalo od skoro od zdechnuti az po 1200 ot. Tak jsem vycistil skrtici klapku a ted to zas lita od 1500 do 2000ot. Studeny nebo zahraty,je jedno. VAG pro zmenu pise jen regulace volnobehu. Tak nevim co mam jeste vymenit. Jezdim casto, mam ted najeto 211000km,pravidelne memim olej,filtry,auto jsem koupil kdyz melo 89000km a mam ho necelych 5 let. Dik za rady.

No koukám podle seznamu, co všechno si vyměnil, tak to muselo stát ranec. Jinak ta lambda regulace mohla souviset i s netěsností někde v sacím potrubí. Jinak pokud si jenom klapku vyčistil a nenastavil, tak je to k ničemu, klapku je třeba nastavit.

Zdravim chlape. Nedávno jsem řešil podobný problém. Mám stejný motor, AKL 74kw najeto 190 000. Motor velice kolísal při volnoběhu a nešel z něj do otáček. Protože mám to auto dlouho (8 let) nepoznal jsem hned, že výkon motoru postupně klesá a prostě jsem se s tím naučil jezdit, jenže došlo to dak daleko, že mi motor začas sporadicky zhasínat teplý na volnoběh. Prošel jsem si podobnou peripetii s výměnou dílu. Mě VAG hlásil: lambda sondu - sporadický signál - Halův snímač a snímač otáček. Lambda nepomohla, po výměně snímače otáček taky žádná změna. Po výměně Halova snímače mám pokoj. Problem je, že jsem kvůli tomu muser sundat rozvody.

  • Autor

Zdravim. Klapku jsem nechal nastavit,je to lepsi ale stejne to kolisa az na 1400ot. Ale jen nekdy. Tak nevim.

Zdarek. Na Halluv snimac se zamerim,je totiz divny,ze kdyz ho vypojim tak auto porad jede a i startuje,coz by nemelo. Kazdopadne dik za radu.

  • 3 týdny později...

Zdravim. Abych to vse popsal,musim od zacatku. Pri 180000km mi zacal trochu poskubavat motor,hlavne kolem 3500-4000 ot,a ztracel vykon. Sehnal jsem VAG (verze 304 s nejakym modrym kabelem - nic moc),napojil a zjistil ,lambda - horni hodnota dorazu. A protoze jsem mel hned v prvnim dilu vyfuku diru,tak jsem koupil novej prvni dil i s katem i s lambdou. Zavada trvala a byla malinko horsi. VAG porad psal jen tu lambdu. Tak jsem zacal vymenovat postupne a od nadrze. Sehnal jsem jiny cerpadlo,palivovej filtr,vymenil jsem regulator tlaku benzinu.Pak jsem koupil nove svicky,kabely,(zapalovani ma najeto 50000km),cidlo otacek klikove hridele,cidlo teploty chlad.kapaliny. S kazdou vymenou kazdeho dilu to bylo lepsi ale porad to nebylo ono.VAG psal zas jen lambdu. Tak jsem zacal menit filtr vzduchu a a tu rouru od filtru ke skrtici klapce.Nic.Nakonec jsem vymenil to co jsem mel hned a to vahu vzduchu.Ale VAG pise zase lambdu. Auto jelo jak dabel,ale jen mesic. Nutno podotknout,ze jsem taky meril tlaky,je to pomerne slaby - 8-8-7,8-8 atm.(je to skoro na hrane). A ted zavada- zacal kolisat vonobeh,na krizovatce pri vyrazeni to zdechlo,nebo to litalo od skoro od zdechnuti az po 1200 ot. Tak jsem vycistil skrtici klapku a ted to zas lita od 1500 do 2000ot. Studeny nebo zahraty,je jedno. VAG pro zmenu pise jen regulace volnobehu. Tak nevim co mam jeste vymenit. Jezdim casto, mam ted najeto 211000km,pravidelne memim olej,filtry,auto jsem koupil kdyz melo 89000km a mam ho necelych 5 let. Dik za rady.

Mám podobný problém s G4 AKL. Ta lambda u mě byla netěsnost na sacím potrubí :-) (4 kroužky za cca 300 Kč), ale ty tlaky jsou v pasti. Já mám okolo 12,10,9,10 nebo tak nějak a zjistily jsme prasklé válce. Tak bacha ať nemáš něco podobného. Jezdí to, ale výkon je v pr.... a čekám kdy se to kousne (samo že to papá olej).

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.