Figa Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 Ahoj sehnal jsem si vrak Favorita -> vrakem myslím fouklé těsnění pod hlavou, bez čelního skla a hodně vyhnilé prahy. Rád bych to pojal jako koníček a udělal si z toho "auto na pole". Prostě se něco naučit a získat zkušenosti a třeba někdy dostat i STK, ale to je asi sen Nejsem vyučený mechanik ani nic podobného jen mě auta baví, tak se předem omlouvám za mé nesmyslné a hloupé otázky. 1) Výměna skla -> sklo je počítám lepené, čili očistit zbytky lepidla, odmastit, nasadit, dát těsnění zalepit? 2) Výměna těsnění je trochu problém protože vozidlo stálo delší dobu bez hlavy. Vnitřky válců jsou lehounce vyrezlé. Mám to něčím vyleštit? Co znamená "srovnat" hlavu? 3) Nejvíce mě trápí ty prahy. Vzadu jsou jak z papíru. Jak to vyřešit? vybrousit na plech a navařit výztuhy (kus plechu) ? 4) V autě bylo LPG, co všechno musím udělat abych ho kompletně demontoval? Předem děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Květen 2011 Sdílet Vloženo 14. Květen 2011 Sorry, nerad Tě zrazuju, ale jak to tak popisuješ, na učení se čehokoliv je u tohohle konkrétního zbytku auta už moc pozdě. Jediný, co se na něm můžeš naučit je nakládka na podval a odvoz na vrakoviště - nic jiného s ním bez desetitisícových peněz neuděláš. I kdybys sháněl všecky potřebné věci z vrakovišť, máš daleko jednodušší se právě tam s někým domluvit a svůj vrak "vyčenžovat" za jiný kus stejné značky a typu, který je mnohdy nejen funkční a pojízdný, ale dokonce ještě "na značkách". Tam se pak máš šanci něco naučit, protože budeš moct vycházet z fungujícího stavu. Protože i jen rozhýbávat motor, který stál dlouho bez hlavy a má vyrezlé vložky je naprostý nesmysl - když jich na každém vrakáči najdeš klidně i patnáct do tuctu kompletních, se vším příslušenstvím a funkceschopných. Nemluvím o zbytečné snaze vyvařovat totálně shnilou kastli, shánět do ní čelní sklo (které mimochodem vůbec není lepené, je ještě "do gumy" - a přimazávalo se silikonem jen v případě, že kolem té gumy někde prosakovala voda) a už vůbec o nějakých "nadějích" s takovým bastlem projít STKčkem. Jako veterán to nemá cenu, je jich všude mraky - a vyhazovat peníze a tělesnou a duševní činnost oknem do nikam se dá mnohem užitečněji a příjemnějším způsobem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Figa Vloženo 14. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2011 Určitě na tom co píšeš bude něco pravdy (něco víc ), ale trochu jsem nad tím laboroval a STK už jsem vzdal. Bude to opravdu jen polní kára. Jediné co mě nejvíc štve je, že to stálo bez té hlavy. Vyrezlé je silné slovo, je tam takový lehounký povlak, dá se to něčím vyleštit? Berte to jako nouzovku, ten motor nemusí nalítat dalších 10 000 km. Když sem spočítal díly na motor tak mě to vyjde na 500 Kč se vším všudy a to mi stojí i za to, že to složím a nepojedu. Pak bych si klidne sehnal něco lepšího z vrakáče. Moc děkuji za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 Oceňuji tvoji snahu se něčemu učit 1) není lepené, je normálně v gumě 2) jestli to chceš na pole, tak nasaď hlavu a ono se to doleští samo 3) U koroze platí pravidlo: Je to stokrát horší než to vypadá. V háji budou vnější prahy vnitřní prahy a asi podlaha za nimi. Zde se můžeš naučit nejvíce - pořiď si COčko a nauč se na autě svářet, jistě na tom fáčku najdeš spoustu testovacích ploch. 4) nemám tušení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.