Jump to content

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Favorita, Formana atd...


16 topics in this forum

    • 2 replies
    • 20.2k views
  1. Koupě Favorit / Forman

    • 7 replies
    • 10.4k views
  2. Škoda Favorit - renovace?

    • 4 replies
    • 14.2k views
  3. Favorit v Top Gearu

    • 0 replies
    • 11.5k views
  4. 25 let Škoda Favorit

    • 0 replies
    • 11.3k views
    • 18 replies
    • 22k views
    • 8 replies
    • 12.9k views
  5. pojištění

    • 8 replies
    • 12k views
  6. Renovace vraku

    • 3 replies
    • 12.9k views
  7. Forman r. 93

    • 3 replies
    • 11.2k views
    • 1 reply
    • 11.1k views
    • 6 replies
    • 14.2k views
    • 2 replies
    • 13.6k views
    • 1 reply
    • 11.4k views
    • 2 replies
    • 12.2k views
  8. Favorit - dodelano k lepsimu 1 2

    • 26 replies
    • 26k views


  • Aktuální příspěvky

    • Zdárec, jsem novým majitelem SII 2011 a webasto tam bylo doděláváno už v Německu, jaké nemám tušení. Zajímalo by mne, zda ho lze dohrát do MFD abych si ho mohl nastavovat, měnit topení/větrání? A také kde je asi problém? Když zmáčknu ON na dálce tak svítí červeně, pak chvíli červeně bliká a toť vše, topení nic. Vlákno jsem pročetl, ale na toto jsem odpověď nenašel. Díky
    • Jo, to asi to tak zrobím. Je to nejrozumnější.
    • Moc děkuji za informaci. Ještě by mne zajímalo, kdy byl vůz vyroben? I prodejce mi totiž potvrdil, že dříve vyrobené kusy akustická skla měly. Jde totiž o to, že i ve stávajícím ceníku je výbavová linie Selection BEZ akustických skel. Takže pokud chcete výbavu, která byla při uvedení K2 prezentována jako nejvyšší a stále jako jediná má masážní sedadla, tak ji zkrátka budete mít bez zvukového komfortu. Přijde mi to trochu smutné. V tomto smyslu jsem se snažil kontaktovat i infolinku a zde jejich odpověď:   Popravdě nevím co dělat, protože opravdu nechci auto za 1,5 mio CZK, se kterým nemohu jet rychleji než 110 km/h, protože pak si i mé děti vzadu zacpávají uši 😞
    • Klasický problém platformy MQB, kdy většinu brzdného výkonu obstarávají přední brzdy. Mám to samé, ani ne 2 roky staré auto, najeto 19 tisíc a zadní jsou totál hnus. A parkovací brzdou to není - parkuji na rovině bez ručky (ano, jde to). Velký efekt na stav zadních brzd má využívání adaptivního tempomatu, který při jemném brždění brzdí zejména zadními brzdami, a tak se ten bordel z nich dostane. Kdo tempomat nepoužívá, tomu se zadní brzdy takhle zkazí o to dřív. 
    • Podle stavu toho bordelu to vypadá, že už to tam nějakou chvíli je. Začal bych pořádným odmaštěním všeho a následně zkoumání kde to začne vzlínat. Jinak můžeš přetěsnit půl motoru a trefit se nemusíš.
×
×
  • Create New...