witt Vloženo 1. Červen 2011 Sdílet Vloženo 1. Červen 2011 Ahojte, máte někdo zkušenost s repasí zadních brzdičů s integrovanou ručkou? (octa, fabka, ibiza...) Už sem párkrát měnil prachovku, stírací kroužek na pístku a prachovky na vodících čepech, to bylo v pohodě, ale nikdy sem nerozebíral mechanizmus jako celek. Mám sadu na výměnu, která obsahuje i další malé guferko, o-kroužek a ještě manžetku od mechanizmu ruční brzdy, ale to sem nikdy nedělal. Mám to teď rozdělaný a v pístku i ve vnitř je segrovka, dále je matka od páky k ručce (co vysouvá pístek, když taháte za ručku) ještě tam je držák brzdové hadičky přidělanej torxem. Nikde sem nic k tomu nenašel, na youtube je zepár videí, ale nic konkrétního. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 1. Červen 2011 Sdílet Vloženo 1. Červen 2011 Rozebírej co jde rozebrat, měň díly které měnit jde a máš je v té sadě, skládej opačným postupem. Co chceš víc vědět? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
witt Vloženo 1. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2011 To vim taky Měls to někdy rozdělaný?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 2. Červen 2011 Sdílet Vloženo 2. Červen 2011 Ne neměl. Ale kdybych musel, postupoval bych popsaným postupem. Když se k tomu přistupuje s rozumem a ne hrubou sílou není co zkazit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zuro Vloženo 2. Červen 2011 Sdílet Vloženo 2. Červen 2011 sám jsem se na to také ptal v servisu, jelikož jsem si také repasoval brzdy a sami mi říkali, že vnitřek rozdělat nejde, pokud je to pokažené mění se rovnou celý brzdič. Pochybuji že budeš vytahovat segerovku něčím dlouhým a extremně pevným na tolik, aby jsi ji roztáhnul a dávat ji zpátky určitě také nebude sranda, když je tam zpětná pružina a podle mne i dost tlačí to by jsi musel mít na to extra speciální nářádí, aby jsi to dal pak zpěk dokupy. U nás v Petřvaldě je firma na brzdy, která ti je zrepasuje, ale vyjde to jen o něco málo méně než nový neoriginální. A ty sady co se prodávájí tak jsou na více typu aut, tudíž je tam více těsnění než co potřebuješ ty na octavii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantarvočuch Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 (editace) Větší blbost jsem neslyšel....proč by to nešlo opravit?Když ti zarezne páčka od ruční brzdy,tak musíš koupit tu sadu a vše co v ní je tam dát,ano,ta ségrovka jde špatně ven,ale vyndat jí musíš,právě tam je to nejvíc zasajrajtovaný...A je jasný že v servise ti řeeknou že to nejde jen aby vyměnili celej díl a navíc to neni příjemná práce..mam tady i fotky jak to vypadá,ale pozor při koupi té sady,jsou dva rozměry... Editováno: 24. Březen 2014, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.