Publikováno Červenec 2, 201114 r Ahoj,jak poznám špatný zapalovací kabel? Mám podezření,že mám některý z kabelů špatný. Měřil jsem je na odpor a všechny ok,ale myslím si,že při zátěži by se mohli chovat jinak a tudíž je ohmicky nedokáži dokonale změřit.Jedná se mi konkrétně o motor 2,8 AMX,ale obecně to bude u všech zapal kabelů stejné Upraveno Červenec 2, 201114 r od Luďa Stačí ti jedno téma! Druhý duplicitní sem smazal!
Leden 13, 201213 r Ahoj, u stejného motoru jsem po montáži LPG začal mít problém s motorem a to, že vynechával jeden válec. Na diagnostice nic nebylo, trysky se mi nechtělo dávat na testy, tak jsem koupil sadu kabelů. vyměnil jsem jen tři (pro další tři bych se musel vrtat v zapojení LPG protože překáželo) a podařilo se mi trefit ten špatný kabel. Od té doby cca rok žádný problém. Takže bych ti doporučil koupit sadu a vyměnit je. Myslím, že je to nejrychlejší a nejlevnější diagnostika.
Leden 13, 201213 r No než uděláš kabely, svíčky, lambda sondy, "cívku" .. tak mi popiš, co ti to dělá. Na Supu mám natočeno 265tkm s 2.8 AMX a pár věcí mám povzměňováno. Jako svíce včas, kabely, sondy, čidlo teploty chladicí kapaliny a tak :-D
Leden 17, 201213 r Poznává se to hůř, pokud jsou to originály tak jsou s měděným jádrem a ty docela vydrží. Nejčastěji odejde u fajfky. Ideálně použít sondu přicvaklou na zapal. kabelu a kouknout na průběh napětí. Nebo prohodit kabel z druhé strany motoru. Nebo jej odpojit, vsunout svíci a ukostřit o blok a kouknout. Může být i chyba ve svíčce. Něco jiného je jiskra venku a něco jiného pod tlakem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.