Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý den pánové,

chtěl bych se zeptat zda má někdo zkušenosti s křupáním kola při rozjezdu a nebo i v rejdu. Měl jsem auto u známeho v servisu a vyměnil homokineťáky (vnější) a ložiska a pořád se tento zvuk ozývá. Jedná se o O1 1.9 tdi. Dále co nás napadlo a přichází k úvahu je bud vnitřní Homo kloub nebo horní uložení tlumiče. Proto bych byl moc rád za každou radu která by vedla k úspěšnému ukončení tohoto problému. Děkuji

Vloženo (editace)

Horní uložení tlumiče - ložiska. Dejte to na hever a rukama zatočte kolama. Mělo by se to ozvat. Když ne, tak potom ještě na zemi při zatížení tlumiče.

Zdravim Tě,

myslíš že to bude způsobeno tím ? křupalo to před servisem a po výměně homokineťáku (vnějšího) se to zmenšilo ale pořád to křupe. Kéž by jsi měl pravdu :) zkusím použít tvojí radu. Děkuji

EDIT:

čo najrýchlejšie vymeniť,aby nepraskla pružina :angry:

Ahoj,

pružina by mohla prasknout prouze kdyby se nemohla otáčet ne ? si myslim .... To horní uložení je v řiti ale pružina se točí no :(

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahoj. Mému tátovi to pořád dělalo na VW Bora a bylo to brzdovýma deskama. Výměna za nové nepomohla museli jsme koupit komplet přední třmeny (fungl nové) , kotouče a zase nové desky. Od té doby je klid.

Vloženo

Ahoj, jestli jsi vymenil vnejsi homoklouby a dela to porad, tak vymen i ty vnitrni(u prevodovky), ja jsem mel ten samy problem, menil jsem: tyce rizeni, vsechny cepy, vnejsi homoklouby a porad to delalo, to hnusny chroupnuti pri rozjezdu hlavne v rejdu, vymenil jsem vnitrni homoklouby a blyo to vpohode :-)

Vloženo

nebo to je i stabilizátor, vyměnit gumy, nebo promazat , může to na chvilku pomoc. Lepší výměna, ale to dělá většinou při rejdu a nerovnosti při rozjezdu většinou ne. Kontrola na zvedáku a promazání nic nezkazí.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Také se přidám se stejným problémem, křoupání je přesně ten výraz, co to dělá při rychlejším rozjezdu. Před rokem měněny tlumiče, uložení, pružiny, tak v tom bych asi chybu nehledal. Vyměnil jsem vnější homokinetické klouby, zadní uložení ramene, byl jsem na technické, udělal geometrii. Je to o něco lepší, ale je to tam pořád.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

mi tohle pred par mesici delalo pri pomalym zatoceni doprava. byl jsem na 100% presvedcenej, ze to jde od predniho pravyho kola... no a nakonec to bylo lozisko na pravym zadnim kole :)

  • o 1 rok později...
Vloženo

Nakonec to není závada mechanická nýbrž závada na ŘJ ABS. Do rychlosti 5 km/h by ABS fungovat nemělo bohužel u starších ABS tomu tak vždy není. Zkuste ho odpojit, auto projet a zjistíte zda to bylo tímto. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...