Jenyk Vloženo 15. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2006 Tak jsem včera zjistil, že mi malinko sákne chladič,nic moc, ale na obou stranách se mi objevují červený fleky a i pod startérem na těch plechách jsou červený skvrny. Dolil jsem půl litru a dnes ráno když jsem se jel kouknout na bohemku tak teploměr byl jak pominutej,chvíli ukazoval normálně,pak začal padat, zase nahoru,pak spadnul úplně dolů a tak pořád dokola.Už jsem myslel, že nedojedu.Pak auto asi tři hodiny stálo a při přejezdu na další erzetu a i při cestě domů byl teploměr zcela v klidu. Řekl bych, že za těch asi 200km se kapalina z chladiče neztratila,je ji tam pořád stejně.Mám pár otázek,může poblázněnej teploměr souviset s chladičem? Dá se chladič něčím utěsnit, nebo je lepší dát novej?Nerad bych až pojedu na dovolenou zůstal stát s kalužej pod autem. Jen dodám O1, 2.0 rok 99. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 16. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2006 Pokud teče cladič, existuje nějaká směs, která se tam dá a měla by tu díru ucpat, ale prej se moc nedoporučuje, zasere ti celý chladící systém a topení.Raději nový chladič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mudra Vloženo 16. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2006 se smesí nemam zkusenosti, ale chladic mi tekl taky, a taky jsem ho chtel zalepit. ale na jak dlouho? neriskoval jsem to a tak jsem ho vymenil. v auto kelly jsem za nej dal 2200. a vyměnil jsem ho sam. docela to slo (muj prvni zasah do vozu). A ze lita teplota? asi se k cidlu dostal vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.