osel Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 Zdravím kolegové nemůžu přijít věci na kloub, dnes jsem měřil topení na skle a je ok (kabely okna odpojeny měřil jsem i proud na pojistku a je taky ok spínač v palubovce je nový )pro zichr , topení okna mrtvola neví co dále může někdo poradit byl jsem již ve třech servisech a nikdo neví a nebo nechce poradit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 ahoj na motore pri tomto asi nezalezi ale ak mas prud v dratoch pri okne a nejde tak mas poskodene vedenie na okne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2011 (editace) Je potřeba prověřit dvě věci - jestli jde proud dostatečně velký do přívodních drátů k oknu a jestli vůbec ty topné cestičky jsou průchozí. Zajištění dostatečného proudu pro topení znamená, že vedení od baterky přes pojistku a spínací relé (= ty topné "vodiče" natištěné speciální odporovou pastou na sklo berou normálně skoro 20A, takže se musejí spínat relátkem) má pokud možno minimální vlastní odpor. Zjistí se to nejsnáz tak, že se místo topení skla připojí halogenová žárovka do hlavního světla - po zapnutí ohřevu zadního skla se musí rozsvítit plným jasem. Pokud žhne slabě nebo nesvítí vůbec, je závada v drátech od palubky, v pojistce, v relátku nebo v ovládacím spínači. Průchodnost odporových "cestiček" se prověřuje hůř, je potřeba mít měřák na odpory v řádu jednotek ohmů a jemný měřicí hrot, kterým se postupuje po jednotlivých spojích. Nejlepší je kontrola v zimě, kdy se do obrazce na skle pustí proud provizorními dráty přímo z baterky a podle tání námrazy se snadno pozná, kde "sklo hřeje" a kde ne. Cestičku poškozenou přeškrábnutím v jednom místě lze opravit speciálním vodivým lakem (koupit bylo možno například v GM, aktuální stav ale nevím), pokud je prasklin víc, je lepší vyměnit celé zadní sklo. Editováno: 26. Červenec 2011, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osel Vloženo 27. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2011 Díky za rady. Dnes jsem to již zmákl šel jsem po drátech od kompaktniho konektoru ke sklu a od konektoru ke spínači ohřevu Konektor XS 1 je přívod od spínače dráty spínače jsou značeny šedo modrý, bílo žlutý bílo červený a ještě 2x hnědý ten ale je na kompakt konektoru na pozici XS4 všechny dráty jsem takzvaně prozvonil a ejhle bílo červený mrtvý. Provizorně jsem natáhl kabel od spínače ke konektoru XS1 nastartoval zapnul spínač a vánoce byly na světě topení skla fuguje jak má .Potom už jen protáhnout noví kabel proletovat u konetorů a je hotovo. Ještě aby to bylo úpné tak od kompakt konektoru z pozice XP5 vede hnědý kabel na zadní sklo. Ještě detail neletoval jsem klasicky ale pouze zapalovačem . Popíšu, oholit kabey které chci spojit l ca. 5-7mm zastrčit do smršťovcí dutinky s cínem , oholené části se musí uprostřed dutinky překrývat! nahřát zapalovačem cín uprostřed se rozpustí smršťovačka smrští a červený proužek na obou koncích ještě vše nahátím utěsní. Přikládám foto.Třeba se to někomu bude hodit ,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.