Wolf69 Vloženo 6. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2011 Zdravím, chtěl bych poprosit o radu,jestli někdo nemá podobnou zkušenost s následující závadou...před nedávnem jsem koupil Octavii RS I,najel s ním od té doby asi 1500 km a dnes se mi při jízdě stala následující věc: z ničeho nic(při vytočenám motoru asi na 4000) se rozsvítila a pípla kontrolka mazání,motor přestal táhnout a prostě to ztratilo výkon.Zkoušel jsem hned zastavit a nastartovat znova,ale i na volnoběh má motor strašný zvuk,klepe se jako nafťák a z výfuku jde silně bílý dým.Mám podezření na turbo nebo prasklé těsnění pod hlavou,ale pokud s tim někdo máte zkušenost,velice bych ocenil případné rady. Předem díky ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 7. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 tak s timhle jsem se nesetkal... uvazoval bych stejne mas ztratu tlaku oleje, a olej jde do valcu kde se spaluje takze bud tesneni pod hlavou nebo to turbo. Urcite s tim nejezdit, jinak se vymele hlava. Rozebrat a kouknout cim to je. Rikas ze jsi to koupil pred nedavnem, takze bych jednal i s prodavajicim o financni spoluucasti na odstraneni problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wolf69 Vloženo 7. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 (editace) no dotáhnu to do servisu ať se na to mrknou,tak jsem zvědavej co to bude...jinak jezdit s tím ani nejde,motor drnčí a klepe se hůř než starej traktor Editováno: 7. Srpen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsák Vloženo 12. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2011 (editace) Tohle bych zcela jistě zkusil řešit - skrytou vadou.... těsnění pod hlavou to nebude, oct 1 (1.8t tak i ostatní koncern této motorizace) mají velmi slabý sací koš v olejové vaně, který se vlivem špatných servisních intervalů zanáší karbonem a jednoho dne to udělá přesně tohle, tak se přicpe, že se rožne i kontrolka mazání... a tobě se zřejmě stalo i ta horší varianta.... došlo k tomu, že se motor přidřel, proto má nyní zvuk jak traktor a klepe někde na čepu, klika apod.... mně se to kdysi stalo na vw 1.8T, pouze se mi rozsvítilo mazání, poté jsem zastavil, po 1 minutě kontrolní start a bylo to dobrý, olej v mezích rysek, poté se mi to stalo ještě asi 2x tak jsem si sundal vanu, koš byl přicpaný, když jsem vypl motor, něco odpadlo a proto to bylo na chvíli dobré, po startu a následném nasátí se opět přicpal po pár km... takže vana dolů, komplet vyčištění, + víko ventilů, tam bylo cca 10 dkg blata, - černé usazené olejové srance, hnus... = vliv servisů a oleje!!! 1.8T na to zvlášť trpěly. 3 ks jsem vezl do sběrny ;-) 2x proražený blok ojnicí + 1x tento problém s totálním K.O. někde při sprintu. Po mém čištění jsem najel cca 18000km bez dalšího problému.... 2) varianta - motor byl nachystaný na prodej - načatý, prostě udělaný na prodej. Doporučoval bych kontaktovat prodejce, samozřejmě se bude cukat, ale skrytá vada by mohla klapnout. Zabývám se znaleckými posudky, tohle má celkem šanci. Dej pak vědět, jak jsi dopadl. Editováno: 12. Prosinec 2011, autor: rsák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.