HonzaTTX Vloženo 25. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2011 Jaký máš typ motoru? U motoru AGU tyto problémy způsobuje zapalovací modul umístěný z boku na airboxu. Na 99% ti nezapaluje 1 válec. Zkus postupně odpojovat cívky, při každém odpojení se to zhorší. U válce, kde to bude beze změny to nezapaluje. Zkus prohodit cívku od vedle a pokud to i tak na ten samý válec nebude zapalovat, na 100% je to tenhle modul. http://www.cc-autodi...dnotka-ridici-9 Vše ovšem za předpokladu, že se jedná o AGU. U mě to bylo podobné, po zoufalém hledání všeho možného se nakonec potvrdila náhodně se vyskytující závada tohoto dílu. Cukalo to jen občas a zejména na volnoběh a jen chvíli (od 0,5 s do 10s), pak závada zmizela a vše bylo OK. Při detailním měření se při vyskytnutí závady ukazovaly poklesy napětí, které byly mimo toleranci. Výměna provedena za kvalitní neoriginální díl Topran. Zatím OK. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastov3s Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 (editace) Zdravím. Pridám aj ja svoju skúsenosť: Škoda Octavia 1,8 T, 110 kW, r. výr. 2001, motor AGU Tiež mi jemne trhalo s motorom, keď som tomu pridal a taktiež v zime horší štart, hlavne keď bolo pod nulou. Jemné pridávanie a motor sa rozbehol ako má, ak som však viac pridal, hneď to začalo jemne trhať a noha musela ísť dole z plynu.... Najprv diagnostika u môjho mechanika, všetko ok. Nasledovala výmena sviečok, oleja, palivový a vzduchový filter, vyčistená škrtiaca klapka, ktorá bola mimochodom nová, zapaľovacie cievky /požičané a vymenené, nič/ kontrola a vyčistenie turba, kontrola a výmena popraskaných všetkých možných hadíc, vymena váhy vzduchu, vymenené všakovaké snímače a ventily, po každej výmene žiadná zmena.... Nasledovala diagnostika v autorizovanom servise, žiadna chýba...nič, všetko ok a motor stále trhá.... Skúšal som všetko ako je uvedené vyššie a čo som našiel na fórach... Až prišiel deň "D", naštartoval som a motor zdochol, tak ešte raz a znovu hneď zdochol. Uvedomil som si, že nepočujem palivové čerpadlo, kontrola poistky čerpadla - ok. Vymenil som palivové čerpadlo 1J0 919 051 H a motor šlape ako hodinky Rok hľadania chyby a bolo to v palivovom čerpadle... Každý môže mať u tých AGU niečo iné, ale u mňa to bolo palivové čerpadlo.... Úžasný pôžitok z jazdy, keď motor šlape ako má.... a to nehovrím o predbiehaní.... som rád, že sa mi konečne podarilo nájsť chybu Prajem všetkým, aby sa im podarilo chybu nájsť.... EDIT: To bude palivové čerpadlo, koukni na něj a zkus ho pročistit, třeba to pomůže.Jinak doporučuji první sehnat jiné a jen vyzkoušet.Kdyžtak potom koupit nové, ne jeté.. ok súhlasím, u mňa to bolo práve to palivové čerpadlo... tiež som vyskúšal všetko možné ako píšem vyššie... Možno to niekomu pomôže.... Editováno: 23. Únor 2013, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marasAUQ Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Ahoj, hele, taky sem tohle řešil na AUQ, motor se v nížších otáčkách jakoby dusil a slyšem sem odfukování ( mám otevřené sání). Zkoušel sem váhy, n75ky, jinej BOV a nakonec sem šel cestou nejmenšího odporu a vyčistil klapu. A jako zázrakem auto přestalo cukat a jede krásně bez děr. Jinak kdyby někdo chtěl, mám váhu vzduchu od Bosch. Předpokládám, že to je origo díl. Je to na AUQ ( tzn. 132kW), nechám ji za 1200 + pošta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trevor12 Vloženo 6. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2017 dobry den, mam motor AUQ (132 kW, jezdim na lpg) a dnes se mi poprve stalo podobne co tu popisujete, jel jsem tachometrovych 150 po ustecke cca 40 min. (to jedine byla zmena oproti memu obvyklemu stylu jezdeni kdy jezdim spis 140 a kratsi dobu), pri sjezdu z dalnice jsem dal za tri a kdyz jsem pak chtel pridat zhruba ze 60 km/h (byl jsem zhruba na urovni 3000 otacek) tak pri seslaplem plynu najednou auto nechtelo jit do otacek spis jakoby jen otacky kolisaly cca o 500 nahoru a dolu (to je nouzovy rezim ?) a auto "skakalo" ale otacky nesly plynule vyse jak obyvkle proste nereagovaly na pridani plynu, cela zavada trvala cca 30 vterin pak najednou zase vsechno OK... dalo by se to vycist z pameti zavad co to bylo ? nebo co byste radili postup od ceho zacit v tomto threadu se pise spousta veci co by to mohlo byt a nechci menit naslepo funkcni veci spis bych chtel svemu automechanikovi poradit sestupne poradi soucastek na co by se mel zamerit zaprve, kdyz ne tak za druhe atd.. kdyz jsem pred cca 8 lety prestavoval na lpg (mam prime vstrikovani holandsky system od tc101.cz) tak to taky skubalo a nechtelo jit do otacek (mel jsem ale pocitove trosku jinak nez dnes jakoby tehdy to vynechavani pri snaze o akceleraci bylo "kultivovanejsi" nez dnes kdy to bylo vic "nahrubo") a tehdy to byly zapalovaci civky musel jsem tehdy menit vsechny ctyri, zajimave ze na benzin to nedelalo ale lpg je asi na civky citlivejsi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.