Přejít na obsah

rastov3s

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení rastov3s

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. u mňa to bolo palivové čerpadlo, po výmene ok
  2. Zdravím. Pridám aj ja svoju skúsenosť: Škoda Octavia 1,8 T, 110 kW, r. výr. 2001, motor AGU Tiež mi jemne trhalo s motorom, keď som tomu pridal a taktiež v zime horší štart, hlavne keď bolo pod nulou. Jemné pridávanie a motor sa rozbehol ako má, ak som však viac pridal, hneď to začalo jemne trhať a noha musela ísť dole z plynu.... Najprv diagnostika u môjho mechanika, všetko ok. Nasledovala výmena sviečok, oleja, palivový a vzduchový filter, vyčistená škrtiaca klapka, ktorá bola mimochodom nová, zapaľovacie cievky /požičané a vymenené, nič/ kontrola a vyčistenie turba, kontrola a výmena popraskaných všetkých možných hadíc, vymena váhy vzduchu, vymenené všakovaké snímače a ventily, po každej výmene žiadná zmena.... Nasledovala diagnostika v autorizovanom servise, žiadna chýba...nič, všetko ok a motor stále trhá.... Skúšal som všetko ako je uvedené vyššie a čo som našiel na fórach... Až prišiel deň "D", naštartoval som a motor zdochol, tak ešte raz a znovu hneď zdochol. Uvedomil som si, že nepočujem palivové čerpadlo, kontrola poistky čerpadla - ok. Vymenil som palivové čerpadlo 1J0 919 051 H a motor šlape ako hodinky Rok hľadania chyby a bolo to v palivovom čerpadle... Každý môže mať u tých AGU niečo iné, ale u mňa to bolo palivové čerpadlo.... Úžasný pôžitok z jazdy, keď motor šlape ako má.... a to nehovrím o predbiehaní.... som rád, že sa mi konečne podarilo nájsť chybu Prajem všetkým, aby sa im podarilo chybu nájsť.... EDIT: ok súhlasím, u mňa to bolo práve to palivové čerpadlo... tiež som vyskúšal všetko možné ako píšem vyššie... Možno to niekomu pomôže....
×
×
  • Vytvořit nový...