LaB Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 Zdravím. Chtěl bych se zeptat, co všechno musí ven, aby se daly vyměnit spodní kuláky u O1? Kolik hodin je tak zhruba práce na jeden čep (pro běžný servis)? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 hodin ?? neblázni,veď to je jedna matica na 18-ku klúč a 3 šróbky na 13-ku príloha je z Fábie,ale je to isté ako OCT.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LaB Vloženo 29. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 Podle škodovácký dílenský příručky musí ven poloosa a tlumič. Právě proto jsem se ptal. Nebyl jsem si jistej, jestli se dá k tý matici bez toho dostat. Stránky z Podvozek.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 -tú poloos by som ešte pochopil,ale tlmič NIE... -ja to robím tak,že povolím tú maticu pokial mi to poloos dovolí,potom udriem kladivom po tom oku otoča,kde je vsadený ten čap,ten povypadne dolu a odšróbujem maticu úplne...následne vyšróbujem tie tri 8-čky šróbky a čap je vonku... -bolo by dobré potom po výmene skontrolovať geometriu,ale to záleží už na tebe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.