Přejít na obsah

cvakání v palubní desce za spínačem nouz. světel, kontrolka žhavení


kulik

Doporučené příspěvky

Zdravím, mám dotaz,

Škoda Octavia I 1,9 TDi 81 kw,

asi před týdnem mi začalo něco cvakat v palubní desce, :( vždy když použiji blinkr, tak po minutě co jsem přestal ukazovat, pak se i během jízdy bez použití směrovek, jde to jako by od spínače nouzových světel, dnes ráno cca po 3 minutách jízdy se na displeji rozblikala kontrolka žhavení a nápis motor do servisu, když vypnu motor a nastartuji hláška zmizí a zase cca po 3 minutách se ukáže, nevíte někdo zda to může mít souvislost a odešlo ,,jen,, nějaké relátko. díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za radu, teď jsem se vrátil od auta a nesvítí brzdová světla po bocích, horní brzdové světlo svítí, pořád i když jsou světla vypnutá, pojistka je OK, tak to bude asi opravdu nějaký spínač, zkusím jít od těch var. světel, a půjdu směr relátka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

tak auto už je opraveno, podle popisu to sedělo přesně, jen jsem musel reklamovat nový origo spínač brzd, který jsem koupil, protože když jsem ho namontoval, tak ten zase udělal to, že světla svítila pořád, teď už je tam funkční , kontrolka nebliká, nic displej nezobrazuje, je to OK děkuji všem rady byly užitečné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

brzdovy svetla je spinac na brzdovem pedalu - ten signalizuje kontrolka zhaveni

cvakani v palubce dela prerusovac blinkru, ale problem je v pacce u volantu, vycistit kontakty (vevnitr) a bude zase klid

zdravim, dneska se mi taky objevilo to cvakani v palubce, jakym zpusoben se daji vycistit ty kontakty na pacce u volantu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl jsem též problém s "cvakáním" v palubovce, tedy pokud to "cvakání" je stejný zvuk jako při zapnutém blinkru...

Problém byl v páčce ukazatele směru jízdy (tedy blinkry). Použil jsem starý dobrý Kontox (již se nevyrábí). Lze jakoukoliv náhradu na čištění elektrických kontaktů.

Bez rozdělávání volantu jsem nastříkal přes trubičku do míst kontaktů, párkrát s citem pohýbal páčkou nahoru a dolů a světe div se, už přes půl roku vše funguje jak má....

Problém způsobuje opotřebení měděných spojů při pohybu páčkou, měděný prach pak způsobí zkrat a začne "cvakat" relé pod výstražnými blinkry.... směrová světla se nerozsvěcí, ale pro řidiče je to dost nepříjemný pocit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...