rsrsrs Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 http://hokej.sme.sk/c/6045235/pri-havarii-lietadla-zahynul-aj-pavol-demitra.html http://hokej.idnes.cz/v-rusku-spadlo-letadlo-s-hokejisty-zahynuli-i-rachunek-marek-a-vasicek-1zg-/evropa.aspx?c=A110907_150610_evropa_lge Strašná tragédia sa dnes stala v Rusku aj tu sú fanúšikovia hokeja ktorý súcitia česť ich pamiatke Paľo,Karel,Josef a Jan... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 strašné ešte stále tomu neverím...úprimnú sústrasť ich rodinám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 Je to hrůza. Slyšel jsem to jak jsem přišel domů z práce. Když spadne letadlo, tak je to vždycky tragédie. Ale tohle zasáhlo ještě více .... přece jenom jsme hokejové národy. Na druhou stranu mě celkem zajímá, jak se teď k tomu postaví KHL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 jsem z toho taky špatnej, je to velká škoda, zrovna hráči, který byly tátové od rodin a byly to skvělí hráči na ledě čest jejich pomátce snad KHL pomůže klubům, aby měli spolehlivé stroje a tato událost se již nebude opakovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Slušelo by se provozovatele éra mezinárodně obžalovat ze 43-násobné vraždy. Podle Seznamu ten konkrétní Jak-42 měl letovou způsobilost platnou jen do konce září - a pak měl jít do šrotu kvůli odlítaným hodinám na draku. Rok výroby 1993 - jen si představte, že byste takhle starým autobusem chtěli vyjet někam s extraligovým mančaftem na zápas. Hráči by se na něj odmítli snad i vychcat - natož do něj sednout. Ale Rusko je země neomezených možností - tam poletíte klidně hadroplánem, hlavně že to letí... bohužel někdy jen směrem dolů. Ale jak se zdá, nikomu z místních to žíly netrhá - JICH MNÓGO... Putinovy & Medvěděvovy kecy o zeštíhlení počtu leteckých dopravců a o zpřísnění školení pilotů jsou jen zástěrka pro zahraničí - nikdo to nemyslí vážně, protože v zemi prolezlé chlastem a korupcí by nejdřív museli všecky zodpovědné postřílet a vychovávat komplet new lidi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 (editace) No tak to jsou trošku unáhlené soudy, ne? Nejdřív vyšetřit, pak obvinit a poté odsoudit. Podle Vůjtka který tam trénoval vloni bylo letadlo perfektní-rekonstruované. V Rusku jich létá myslím 63-bez komplikací. Benzín to také být nemohl, protože ostatní letadla čepovali stejný a byly OK Toto mohl udělat i blbej pták. Start je riskantní manévr a pokud nemáká řádně forsáž tak je to blbý. Jinak-čest jejich památce! Editováno: 9. Září 2011, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 ...Benzín to také být nemohl, protože ostatní letadla čepovali stejný a byly OK Toto mohl udělat i blbej pták. Start je riskantní manévr a pokud nemáká řádně forsáž tak je to blbý. ... Tři zásadní chyby:1) Proudová letadla nelítají na benzín - tankují KEROSIN čili LETECKÝ PETROLEJ. 2) Jak-42 má být podle vyjádření výrobce schopný odstartovat i při výpadku jednoho z trojice motorů Lotarev. Ptactvo se z letišť běžně odhání, je málo pravděpodobný, aby ptáka nasál víc než jeden motor - a pokud ptáky nikdo neplašil, zase je na někom vina. Krom toho svědci tvrdí, že už na start letadlo rolovalo "nějak divně nakloněný". 3) A s tou forsáží jseš taky vedle jak ta jedle - z civilních letadel měly forsáž (= přídavné spalování) jen francouzsko-britský Sud Aviation (Aerospatiale)/BAC Concorde a sovětský Tupolev Tu-144 - neboli oba dva dnes už z provozu vyřazené "konkurenční" supersoniky, běžná linková letadla mají jen startovní a cestovní režim motorů - o přídavném spalování si můžou nechávat jen zdát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Medvěděvovi řeči o úplném vyšetření mne nedojímaj-hoděj to na pilota a bude... Jinak běžně se Kerosinu v hantýrce říká leteckej benzin-i když to je petrolej který má blíž naftě. Pro start JAK-42D potřebuje všechny 3 motory (zejména když je startovací plocha krátká). Když Ti to udělá dobře: startovací režim Na tom, že by jsi žaloval provozovatele bez vyšetření to nic nemění Jinak statistika havárií JAK-32 není moc hezká. 8 havárií a 570 obětí na životech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 (editace) Medvěděvovi řeči o úplném vyšetření mne nedojímaj-hoděj to na pilota a bude... ... Pro start JAK-42D potřebuje všechny 3 motory (zejména když je startovací plocha krátká). ... Jinak statistika havárií JAK-32 není moc hezká. 8 havárií a 570 obětí na životech Právě proto říkám - žalovat provozovatele (leteckou společnost), ne házet vinu na mrtvýho (stejně jako to ruská vyšetřovací komise hodila na piloty v případě havarovanýho Tu-154M s polským prezidentem ve Smolensku - taky "éro bylo OK, piloti moc riskovali"). Letiště v Jaroslavli je původně vojenské, dráha má 3000m - je určená i pro bombardéry. Tolik ke "krátké" dráze. Statistický počet havárií ani počet mrtvol při nich nevyjadřuje vůbec nic o kvalitě éra a o kvalitě péče o něj - v případě identického způsobu hodnocení by se třeba s Boeingem B-747 vůbec nedalo lítat, protože má víc havárek a větší počet mrtvol než Jak-42. V té Tebou zmíněné statistice totiž chybí zásadní věc - KOLIK Z TĚCH HAVÁRIÍ Jak-42 BYLO ZAVINĚNO LAJDÁCTVÍM A MIZERNOU ÚDRŽBOU ... Záběry z letištních kamer: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/244193-zabery-neuspesneho-startu-letadla-s-hokejisty-jaroslavle.html . Podle posledních hypotéz by mělo být na vlně nekvalitní palivo, protože motory údajně pracovaly všecky 3 nepravidelně a s výpadky. Čili opět šlendrián ... Editováno: 9. Září 2011, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 75Kw Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Pánové také přihodím něco k diskuzi. Jsem vyučenej jako letecký mechanik na Aeru Vodochody dělal jsem u řemesla asi jen 3 roky a pokud to co se dělalo na Vodolce se běžně dělá i u cestovních letadel tak pak se není čemu divit. Na každou hovadinu norma pokud trubička nesedí tak zpět na toho kdo to vyraběl ten vzal ohnul přes koleno a šlo to do mašiny. A spousta dalších věcí. To jen tak na okraj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.