Přejít na obsah

Hokejová Tragédia


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to hrůza. Slyšel jsem to jak jsem přišel domů z práce. Když spadne letadlo, tak je to vždycky tragédie. Ale tohle zasáhlo ještě více .... přece jenom jsme hokejové národy. :rip:

Na druhou stranu mě celkem zajímá, jak se teď k tomu postaví KHL.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slušelo by se provozovatele éra mezinárodně obžalovat ze 43-násobné vraždy. Podle Seznamu ten konkrétní Jak-42 měl letovou způsobilost platnou jen do konce září - a pak měl jít do šrotu kvůli odlítaným hodinám na draku. Rok výroby 1993 - jen si představte, že byste takhle starým autobusem chtěli vyjet někam s extraligovým mančaftem na zápas. Hráči by se na něj odmítli snad i vychcat - natož do něj sednout. Ale Rusko je země neomezených možností - tam poletíte klidně hadroplánem, hlavně že to letí... bohužel někdy jen směrem dolů. Ale jak se zdá, nikomu z místních to žíly netrhá - JICH MNÓGO... Putinovy & Medvěděvovy kecy o zeštíhlení počtu leteckých dopravců a o zpřísnění školení pilotů jsou jen zástěrka pro zahraničí - nikdo to nemyslí vážně, protože v zemi prolezlé chlastem a korupcí by nejdřív museli všecky zodpovědné postřílet a vychovávat komplet new lidi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to jsou trošku unáhlené soudy, ne? :kol-60:

Nejdřív vyšetřit, pak obvinit a poté odsoudit. :aggressive:

Podle Vůjtka který tam trénoval vloni bylo letadlo perfektní-rekonstruované.

V Rusku jich létá myslím 63-bez komplikací.

Benzín to také být nemohl, protože ostatní letadla čepovali stejný a byly OK

Toto mohl udělat i blbej pták.

Start je riskantní manévr a pokud nemáká řádně forsáž tak je to blbý. :feve:

Jinak-čest jejich památce!

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...Benzín to také být nemohl, protože ostatní letadla čepovali stejný a byly OK

Toto mohl udělat i blbej pták.

Start je riskantní manévr a pokud nemáká řádně forsáž tak je to blbý. :feve:

...

Tři zásadní chyby:

1) Proudová letadla nelítají na benzín - tankují KEROSIN čili LETECKÝ PETROLEJ.

2) Jak-42 má být podle vyjádření výrobce schopný odstartovat i při výpadku jednoho z trojice motorů Lotarev. Ptactvo se z letišť běžně odhání, je málo pravděpodobný, aby ptáka nasál víc než jeden motor - a pokud ptáky nikdo neplašil, zase je na někom vina. Krom toho svědci tvrdí, že už na start letadlo rolovalo "nějak divně nakloněný".

3) A s tou forsáží jseš taky vedle jak ta jedle - z civilních letadel měly forsáž (= přídavné spalování) jen francouzsko-britský Sud Aviation (Aerospatiale)/BAC Concorde a sovětský Tupolev Tu-144 - neboli oba dva dnes už z provozu vyřazené "konkurenční" supersoniky, běžná linková letadla mají jen startovní a cestovní režim motorů - o přídavném spalování si můžou nechávat jen zdát...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Medvěděvovi řeči o úplném vyšetření mne nedojímaj-hoděj to na pilota a bude...

Jinak běžně se Kerosinu v hantýrce říká leteckej benzin-i když to je petrolej který má blíž naftě.

Pro start JAK-42D potřebuje všechny 3 motory (zejména když je startovací plocha krátká).

Když Ti to udělá dobře: startovací režim lol

Na tom, že by jsi žaloval provozovatele bez vyšetření to nic nemění :rock:

Jinak statistika havárií JAK-32 není moc hezká. 8 havárií a 570 obětí na životech :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Medvěděvovi řeči o úplném vyšetření mne nedojímaj-hoděj to na pilota a bude...

...

Pro start JAK-42D potřebuje všechny 3 motory (zejména když je startovací plocha krátká).

...

Jinak statistika havárií JAK-32 není moc hezká. 8 havárií a 570 obětí na životech :aggressive:

Právě proto říkám - žalovat provozovatele (leteckou společnost), ne házet vinu na mrtvýho (stejně jako to ruská vyšetřovací komise hodila na piloty v případě havarovanýho Tu-154M s polským prezidentem ve Smolensku - taky "éro bylo OK, piloti moc riskovali"). Letiště v Jaroslavli je původně vojenské, dráha má 3000m - je určená i pro bombardéry. Tolik ke "krátké" dráze. Statistický počet havárií ani počet mrtvol při nich nevyjadřuje vůbec nic o kvalitě éra a o kvalitě péče o něj - v případě identického způsobu hodnocení by se třeba s Boeingem B-747 vůbec nedalo lítat, protože má víc havárek a větší počet mrtvol než Jak-42. V té Tebou zmíněné statistice totiž chybí zásadní věc - KOLIK Z TĚCH HAVÁRIÍ Jak-42 BYLO ZAVINĚNO LAJDÁCTVÍM A MIZERNOU ÚDRŽBOU ...

Záběry z letištních kamer: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/244193-zabery-neuspesneho-startu-letadla-s-hokejisty-jaroslavle.html . Podle posledních hypotéz by mělo být na vlně nekvalitní palivo, protože motory údajně pracovaly všecky 3 nepravidelně a s výpadky. Čili opět šlendrián ...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové také přihodím něco k diskuzi. Jsem vyučenej jako letecký mechanik na Aeru Vodochody dělal jsem u řemesla asi jen 3 roky a pokud to co se dělalo na Vodolce se běžně dělá i u cestovních letadel tak pak se není čemu divit. Na každou hovadinu norma pokud trubička nesedí tak zpět na toho kdo to vyraběl ten vzal ohnul přes koleno a šlo to do mašiny. A spousta dalších věcí. To jen tak na okraj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...