Publikováno Září 11, 201114 r Ahoj prosím o pomoc, mám felicii 1.3mpi na LPG po startu na benzín auto nastartuje a po cca 1-2s motor zhasne. Na LPG jede, zkoušel jsem za jízdy na lpg přepnout na benzin a jako by tam vůbec nešlo palivo prostě motor neběží. Již jsem vyměnil: -palivové čerpadlo -palivový filtr -vyčistil vstřikovače -vyčistil konektory -vyčistil škrtící klapku Vypadá to jako by po startu když motor chytne a klíček se vrátí do původní polohy se nejak odpojí napětí od vstřikovačů a motor zhasne. nevím jak to odzkoušet nebo kde hledat chybu. IMO to není. Pravdou je, že jsem jezdil pořád jen na plyn Budu rád za každou radu, už mám z toho hlavu jak balón.
Září 11, 201114 r Chtělo více iformací co máš za LPG - podtlak nebo sekveční. Pokud na LPG funguje bez problémů a na benzín nastartuje a zdechne, tak elektronika motoru funguje. Tipoval bych na elektroniku LPG. Podobný problém jsem řešil nedávno BMM s podtlakem, kde se to chovalo naprosto totožně. Závada byla v ŘJ LPG, která posílala do ŘJ motoru chybné údaje od lambda sondy, tím se změnila lambda regulace - změnila (zkrátila) se doba vstřiku a motor nedostakem paliva zdechl. Dej to na VAG a koukni na hodnotu "doba vstřiku" a "Lambda regulaci". Zkus napsat více informací.
Září 11, 201114 r Autor Jedná se o LPG jednobodové, určitě né sekvenční, na VAG jsem to již měl připojené a hlásilo to že lambda sonda je vadná rovněž asi další čtyři snímače snímač otáček a další, moc se v tom nevyznám kamoš co mi to na VAG napojil mi pouze řekl že snímače jsou vadné a že je zkrat na kostru u vstřikovače 1 a 2. Nějak se mi nezdá aby tam bylo tolik chyb když na LPG to jede bez problémů. Taky jsem zkoušel vyndat lištu se vstřikovačema a nastartovat... vstřikovače normálně rozprašovali, tak si myslím, že se něco vypne když se klíč v zapalování vrátí do původní polohy. Buď se odpojí vstřiky nebo svíčky...ale zkusím vyměnit tu lambda sondu, třeba to pomůže, nevím.
Září 14, 201114 r není ta felicie dovezená z ciziny? pokud ano, je tam nutná úprava v zapojení plynu.....pro začátek odpoj baterii ať se vymažou závady(cca 1 hodinu nechat odpojené), pokud pak auto bez problémů nastartuje na benzín, je to jasné.....jinak ty závady jsou normální, přerušuje se + pol pro vstřiky, proto to píše zkrat na válcích a čidle,.....jestli to půjde nastartovat tak se to ale stejně časem rozjede a zas to nepůjde, napiš mi na firemní email autogas.bartak@iol.cz, nakreslím ti, jak zapojit relé za 50 Kč, aby to napořád tento problém vyřešilo....
Září 22, 201114 r Autor Tak problém vyřešen, nakonec to byla vadná pojistková skříň, údajně nespínal plus pól na vstřiky a druhá chyba ta, že byly vadné tři vstřikovače. Felinka si teď hezky zase bručí. Všem děkuji za podporu, tohle téma je uzavřeno
Září 23, 201114 r Dobrý den.Tak problém nevyřešen.Hlavu mám jako balón.1-vadná pojistková skříň (relé č.5, pojistka č.4,vstřikovače 1a4 -2a3,palivové čerpadlo a magnetický ventil nádržky)=Tak to nenastartuješ ani na 1s.2-vadné tři vstřikovače=ani náhodou.Přečtěte si prosím co jste napsal 11.9.Stejné závady co jste popisoval jsem vždy zjistil jako závadu imobilizéru.Po 2s. dojde k odpojení relé č.5.A řídící jednotka spadne do nouzového režimu.Na LPG motor jede.Zapalovací cívka a řídící jednotka jsou napájeny přes pojistku č.20 a pojistku č.1.Vyskoušejte to prosím.Stačí odstranit imo s klíčku.Mnoho zdaru.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.