spundas Vloženo 23. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 Prosím o radu , mám čerstvě koupený Superb 2,5TDi r.v.2002 a když je studený motor tak špatně chytá , tj.dlouho točí a až většinou na podruhé chytí . Diagnostika píše vadné nebo skkratované čidlo G 62 . Kde ho prosím najdu? Dík Váš nový kolega. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 23. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 (editace) Zdarec, když jsem měl audi, tak jsem někde sehnal tento obrázek, je to z pašíka, ale tuším, že sup na tom bude stejně. http://ulozto.cz/5646304/g62-2.5-tdi.jpg Editováno: 23. Srpen 2010, autor: JohanJFV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spundas Vloženo 23. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 Zdarec, když jsem měl audi, tak jsem někde sehnal tento obrázek, je to z pašíka, ale tuším, že sup na tom bude stejně. http://ulozto.cz/5646304/g62-2.5-tdi.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spundas Vloženo 23. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 Dík , jdu se na to kouknout a dám vědět. spundas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spundas Vloženo 23. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 Zdarec, když jsem měl audi, tak jsem někde sehnal tento obrázek, je to z pašíka, ale tuším, že sup na tom bude stejně. http://ulozto.cz/5646304/g62-2.5-tdi.jpg Ještě jednou dík, našel jsem ho a hned přes internet objednal,takže doufám , že to bude OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spundas Vloženo 26. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Ještě jednou dík, našel jsem ho a hned přes internet objednal,takže doufám , že to bude OK Tak je to v poho , ale musel jsem vyměnit i žhaviče byly všechny KO. Teď už je to superB.- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 Kolko prosim ta to čidlo stalo? Nevie niekto ako by som VAGom nastavil dlžku žhavenia? Tieš mi to zle štartuje, všetky žhaviče som vymenil(boli mrtve) a výsledok je že rano to štartuje krásne ale potom ked prídem do práce auto dve tri hodinky stojí už to štartuje až na druhy pokus. Myslím že je to sposobene tym že ked je ten motor ladový tak to žhaví 4-5sekund a krasne to chytí ale potom to cez den žhaví možno asi len sekundu a to neviem prečo 2,5TDi 120kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tukynn Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 Dobrý večer, mam Superba rok 2003 je to 2,5 TDI 120Kw a toci a nechytne obcas blafne predevcirem sem byl v servise delaly mi tam predstrik a dojel sem domu a uz sem potom nenastartoval aale kdyz odmontuji hadici od turba striknu tam start tak chytne a strasne huli a smrdi a po chvilce zdechne a pak uz zase nanatocim nevite cim by to bylo ?myslite ze bude vadne cerpadlo ? nebo cim by to jeste mohlo bejt ?vag nic nehlasi a pojistky sou vsechny ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek_V Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Ahoj, uz jsem docela bezradnej a nevim ... takze kdyz mi nekdo poradi, budu vdecnej ... :-) Mam problem se spatnymi starty.Nejvetsi problemy jsou tak okolo teploty 15-20 stupnu. situace: teplota cca 5-10 stupnu: zapnu klicek,zhavi to cca 4-5 vterin, zhasne, chvili pockam a chytne to v podstate na otoceni ... teplota cca 15-20stupnu:zapnu klicek, zhavi to cca 2 vteriny, zhasne to, chvili pockam a pak to cca treba 8-10 verin toci, pak to chytne a vyvali se svetly dym,nespalena nafta teply motor, chytne celkem dobre,ale jak stojim treba hodinu, pak uz to zase blne a vraci se stav teploty 15-20 stupnu auto po nastartovani uz jede normalne, nezere , nekouri, ma vykon ... vse OK vymenil jsem cislo teploty, zhavicky, zkontroloval nastaveni rozvodu i hodnotu predvstriku,diagnostika mlci, zadny problem ... uz asi jen zbyva udelat kontrolu vstrikovaci a cerpadla ... poradi nekdo jeste neco?? diky Radek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek_V Vloženo 27. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2011 tak nikdo nevi?? rano na drcnuti, pak necham 3 hodiny stat a toci a toci a proste nechce a nechce ... R Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
delfyn Vloženo 27. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2011 Ahoj,mě to děla rano u prvniho startu,pak už naskoči pokaždy,máš v pytli řídici vztřik,vyměn ho a maš po problemu,taky mě to čeka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek_V Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 hmmm ... zajimavy ... vyndam je vsechny a necham to zkontlolovat ... a uvidime :-) diky moc Radek Ahoj,mě to děla rano u prvniho startu,pak už naskoči pokaždy,máš v pytli řídici vztřik,vyměn ho a maš po problemu,taky mě to čeka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek_V Vloženo 15. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2011 Ahoj, jeste technicky dotaz, ten vstrik jde opravit ( repasovat ) a nebo se musi koupit novy?? diky Radek Ahoj,mě to děla rano u prvniho startu,pak už naskoči pokaždy,máš v pytli řídici vztřik,vyměn ho a maš po problemu,taky mě to čeka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 15. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2011 Chce to novátora chlape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
niccollass Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 Ahoj, jeste technicky dotaz, ten vstrik jde opravit ( repasovat ) a nebo se musi koupit novy?? diky Radek Je moznost na repasaciu,.. mne robi to iste,... a cka ma repac vsetkych 6 vstrekovacov,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek_V Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Ahoj, dela ti to same?? takze myslis ze to je tema vstrikovacema?? no udelam repas a uvidime .... R Je moznost na repasaciu,.. mne robi to iste,... a cka ma repac vsetkych 6 vstrekovacov,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
niccollass Vloženo 9. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 tak ako??? pomohla vymena vstrekovacov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
niccollass Vloženo 16. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2012 Ahoj, jeste technicky dotaz, ten vstrik jde opravit ( repasovat ) a nebo se musi koupit novy?? diky Radek Ano da sa repasovat, tu je adresa, kde to robia,...http://www.dieseltechnika.com/vstrikovaci-cerpadla-vp-bosch/nefunkcni-protikusy-cerpadel/,... mna to caka tiez,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adrian12345 Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 (editace) zdravim vas.mam stejny problem pri startoch.vie my niekto poradit,co stym?vstreky su nove.dakujem. Editováno: 16. Srpen 2012, autor: adrian12345 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
niccollass Vloženo 22. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2012 (editace) nooooo, tak potom daj skontrolovat vstrekovacie cerpadlo,.. :/ Editováno: 22. Srpen 2012, autor: žralok Citace předchozího příspěvku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radim Vrba Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 ahoj mám problem a to ten : špatný první start (od 0 niž ) auto hulí jak v3s chvílí kolisají otačky ( tak jsou mněněny žhaviče , všechny přivodní a přepadové hadičky pal. filtr , promněřený vstřiky ,nastavený předstrik , na zkoušku zpětný ventil a pořád nic nehlasí žadnou závadu prostě nic za tepla to chitne na otočení .. prosím nevíte někdo ? : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 ahoj mám problem a to ten : špatný první start (od 0 niž ) auto hulí jak v3s chvílí kolisají otačky ( tak jsou mněněny žhaviče , všechny přivodní a přepadové hadičky pal. filtr , promněřený vstřiky ,nastavený předstrik , na zkoušku zpětný ventil a pořád nic nehlasí žadnou závadu prostě nic za tepla to chitne na otočení .. prosím nevíte někdo ? : Špatně nastavené vstřik čerpadlo vuči klikovce (časovaní - povstřik) dale 90% lidí podcenuje stav baterie a stav starteru = malé startovací ot a chytne jak pumpa na fekalie a to pak mužeš mít vše 100x v pořádku.Tento mesíc jsem řešil 2x. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Ano da sa repasovat, tu je adresa, kde to robia,...http://www.dieseltechnika.com/vstrikovaci-cerpadla-vp-bosch/nefunkcni-protikusy-cerpadel/,... mna to caka tiez,... Tak to ti budu držet palce aby ti tenhle polskej zazrak napul udělanej vydržel co nejdele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Ahoj, uz jsem docela bezradnej a nevim ... takze kdyz mi nekdo poradi, budu vdecnej ... :-) Mam problem se spatnymi starty.Nejvetsi problemy jsou tak okolo teploty 15-20 stupnu. situace: teplota cca 5-10 stupnu: zapnu klicek,zhavi to cca 4-5 vterin, zhasne, chvili pockam a chytne to v podstate na otoceni ... teplota cca 15-20stupnu:zapnu klicek, zhavi to cca 2 vteriny, zhasne to, chvili pockam a pak to cca treba 8-10 verin toci, pak to chytne a vyvali se svetly dym,nespalena nafta teply motor, chytne celkem dobre,ale jak stojim treba hodinu, pak uz to zase blne a vraci se stav teploty 15-20 stupnu auto po nastartovani uz jede normalne, nezere , nekouri, ma vykon ... vse OK vymenil jsem cislo teploty, zhavicky, zkontroloval nastaveni rozvodu i hodnotu predvstriku,diagnostika mlci, zadny problem ... uz asi jen zbyva udelat kontrolu vstrikovaci a cerpadla ... poradi nekdo jeste neco?? diky Radek Na to čidlo teploty bacha kupovat pouze origo nebo Hella ost značky jako Facet apod šmejdy co maj v elitu a kelly jsou dosti problemové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Ahoj, uz jsem docela bezradnej a nevim ... takze kdyz mi nekdo poradi, budu vdecnej ... :-) Mam problem se spatnymi starty.Nejvetsi problemy jsou tak okolo teploty 15-20 stupnu. situace: teplota cca 5-10 stupnu: zapnu klicek,zhavi to cca 4-5 vterin, zhasne, chvili pockam a chytne to v podstate na otoceni ... teplota cca 15-20stupnu:zapnu klicek, zhavi to cca 2 vteriny, zhasne to, chvili pockam a pak to cca treba 8-10 verin toci, pak to chytne a vyvali se svetly dym,nespalena nafta teply motor, chytne celkem dobre,ale jak stojim treba hodinu, pak uz to zase blne a vraci se stav teploty 15-20 stupnu auto po nastartovani uz jede normalne, nezere , nekouri, ma vykon ... vse OK vymenil jsem cislo teploty, zhavicky, zkontroloval nastaveni rozvodu i hodnotu predvstriku,diagnostika mlci, zadny problem ... uz asi jen zbyva udelat kontrolu vstrikovaci a cerpadla ... poradi nekdo jeste neco?? diky Radek Pokud nejsi daleko Prahy přijed změřim ti live data čerpadla a celýho auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.