1phantom Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 (editace) Nazdar páni. popis pre auto: Octavia 1.8 20VT 1999 AGU budíky 1U1 919 034 C Jedného dňa sa mi vybila bateria. Nabil som ju a nasadil späť. Zmeral som stav pri opätovnom naštartovaní a zistil som že alternátor nenabíja. Vymenil som regulátor napätia, avšak stále nič. Potom som si všimol a spätne spomenul že už dlhšiu dobu mi na palubovke nesvietila pri otočení kľúča kontrolka dobíjania. Vybral som prístrojovku a premeral som smd diodu, je OK. Spravil sa aj test akčných členov prístrojovky a okrem tej kontrolky svieti všetko (teda aspoň si to myslím, immo OK, airbag OK, ABS OK, . .) Ešte pripomeniem že som spravil žiarovkové budenie 12V 5W, pri ktorom mi začne altík vyrábať prúd. Čiže príčina je v tom že mi nebudí alternátor. Ovšem do nekonečna človeka nebaví chodiť si budiť altík cez kapotu drótom o plus batérie a nemienim to pripájať na plus spínačky. Chcem aby to bolo tak ako má. Tak že som išiel postupne, premeral som vodivosť celého toho modrého kábla až k prístrojovke a je v poriadku, nie je prerušený. (alebo je , ale neprišiel som na to. môže niekde prerážať.) Tu sa však moje amatérske vedomosti skončili, a pre to sa obraciam na múdrejších v tomto fóre, čo a kde treba pozrieť. Mám podozrenie že to bude nejaký zlý spoj na plošáku prístrojovky,alebo seknutý kábel... V minulosti sa na nej opravovali padajúce ručičky ktoré od téj doby pracujú ako majú. Ďakujem za všetky konštruktívne úvahy a postrehy, prípadne návrhy riešenia. Dnes upgrade problemu. Začala svietit trvalo kontrolka ABS (do teraz sporadicky svietila, nesvietila, problém s ABS bol keď bolo daždivé počasie) Kontrolka stavu batérie stále nesvieti. Budím alternátor priamo cez spravené žiarovkové budenie. ( D+ 5W žiarovka a opriem o plus batérie) VAG kontrola: Motor - bez závad Prístrojovka - bez závad (pri kontrole akčných členoch nesvieti baterka) ABS - Jedna závada: neviem teraz presne číslo, ale vis vypísal že nie je PLUS na ABS čerpadlo alebo riadiacu jednotku) Èíslo dílu øídícího modulu: 1J0 907 379 H Komponent a/nebo - verze: ABS/EDS 20 IE CAN 0001 1 Nalezeny chyby: 01276 - Hydraulicke cerpadlo ABS (V64) 16-00 - signal mimo toleranci Poisky sú ok, aj na baterke. komplet premerané a vyčistené + pre istotu komplet vymenené poisky. Ešte dva dni pred tým som robil test akčných členov ABS, lebo som išiel na STK a chcel som vedieť ako som na tom z ABS, nech mi to neprdne priamo na STK, tam sa nič nestalo,ako píšem až deň, dva po tom. Prosím o radu, kde , a čo pozrieť. Poprosím ešte ak má niekto etku a elsu, či by mi k tomu nedal schému ako je čo poprepájané. Mám tušáka že to bude skratované niekde. Dnes som dal dole plasty pod stieračmi a bol tam riadny humus bordel zo stromov, čo teoreticky mohlo a určite aj držalo vodu a to mohlo spôsobiť problém. Doplňujúce údaje: tesne pred celým týmto problémom som mal vonku štartér, na ktorom som menil uhlíkový mostík. Mal som vonku aj škrtiacu klapku ktorú som prečistoval, aj batériu a jej držiak, kde som robil poriadok od prachu a nejakého vodného kameňa. Ďakujem za každý návrh a postreh k veci. Editováno: 24. Říjen 2011, autor: 1phantom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1phantom Vloženo 22. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2011 (editace) žiadny človek čo má etku a elsu, čo by mi aspoň tie technické výkresy zapojenia alternátor D+ budenie a budíky v aute až po kontrolku batérie a daľšiu schému: akumulátor - abs - prístrojovka? nemôžem mať predsa neriešiteľný prípad. Editováno: 24. Říjen 2011, autor: 1phantom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.