Jump to content

Kuchar7

Uživatel
  • Content Count

    420
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

141 Excellent

About Kuchar7

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. V řídící jednotce je cosi s dálničními světly a rychlostí 140km/h (RLS_lights_for_autobahn), ale nikdy jsem si nevšiml, že by se něco změnilo i když jedu delší dobu rychleji...
  2. Nezvedají se dle rychlosti. Pokud máš pouze základní LED světla, tak si na bílém šroubu na světle označ tužkou původní pozici a otoč o půl otáčky (max 1 otáčku) světla nahoru a máš to vyřešený. Z výroby svítí zbytečně moc nízko, hned před auto. (Tento postup aplikovat pouze pro "hloupá" LED. Složitější technika vyžaduje sofistikovanější výbavu.)
  3. Kuchar7

    Karoq MR 2021

    Startování tlačítkem (bez plné kessy) je pohodlné, taky bych si tuto jednodušší verzi přiobjednal.
  4. @taxis takovej šmejd :) To raději počkat 3 týdny na kvalitní kabel z Alíka
  5. Jasně, přece nebudu používat nějakou redukci... To, že ho neprodává Škoda, ještě neznamená, že to neexistuje :) Ale ta by za něj chtěla alespoň 800Kč (když za normální USB A na USB C chtěli 600Kč a za redukci chtějí 150Kč). Tenhle si objednej třeba: https://www.aliexpress.com/item/32949830845.html?spm=2114.12010612.8148356.9.520b34532Wl3ED
  6. Ta metalická černá by měla být F9R - black magic, např přední rámeček na S3 FL:
  7. V případě použití zimních pneumatik (M+S) s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, je nutno na tuto skutečnost upozornit dodatkovým označením formou nálepky, která musí být v zorném poli řidiče. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena. Upozornění formou nálepky může být nahrazeno zařízením trvale nainstalovaným ve vozidle (například palubním počítačem).
  8. Jenom to, že se týká nepochopitelně malého množství motorů, za tak dlouhé období. A pokud je cílem pouze snížit emise, tak bych ani nechtěl, aby na motor někdo sahal, natož na vstřiky.
  9. Nechápu ten rozptyl 2018 - 2020 a "pouze" 9 192 vozů za celý koncern. Kdyby to byla vadná série, tak se toto množství dostane do několikadenní produkce motorů. Ale jak to mohlo postihnout 2 roky produkce 1.0 TSI?
  10. Haski komentoval dlouhý doběh motoru po vypnutí, že nemůže hned pustit spojku. Pokud by měl neutrál, tak může hned :) O rekuperaci při vypnutém motoru nejde.
  11. To netuším, zas tolik se do toho nehrabu :) Ta ledka ve světle svítí dost, přidávat ještě mlhovku k tomu asi není potřeba.
  12. Tak pokud nechce investovat do druhé alu sady, tak mi plecháč na zimu přijde jako lepší varianta než pořád převlíkat pneu... V závislosti na nájezdu bych ale osobně volil celoroční pneu.
  13. Ano, zvyšoval jsem si limit rychlosti, do jaké ještě přisvětlují do zatáčky z původních 40km/h na 50km/h (09/Obere Geschwindigkeitsschwelle = Upper speed threshold).
  14. A co třeba plecháče na zimu? Pneumatikám každoroční přezouvání moc na výdrži nepřidá.
  15. Ještě jsem neslyšel, že by se někomu vysypalo turbo na 1.0TSi. Dokonce se turbo aktivně dochlazuje po vypnutí motoru. To pokud s tím bude jezdit nemehlo, tak spíše odejde spojka nebo motor pojde na karbon kvůli podtáčení. Ale pokud to nechceš na závodění nebo na cukání ve městě kolem komína, tak je to povedený motor. A je nečekaně svižný (od 2000/ot.) s nízkou spotřebou (5-6,5l/100km).
×
×
  • Create New...