Jump to content

Kuchar7

Uživatel
  • Posts

    621
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Kuchar7's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

234

Reputation

  1. Nejlepší pro motor je, vůbec nikdy nestartovat. Takto přežije i 100let. Fakt! Myslím, že axiály v pohodě přežijou startování se spojkou.
  2. Ano, je to pouze na malý prostor, na místnost to není. Ale na auto to stačí. Dávám 45min a klimu nezapínám, i tak to tam asi vleze. Výsledek je k plné spokojenosti.
  3. Za ty cca 400Kč není moc co řešit. Dá se tím desinfikovat i pračka (vypnutá samozřejmě) a sušička (tu je možno i pustit pokud to umístíte na plato na sušení bot).
  4. Najděte si na Aliexpressu X1 Mini Ozone Air Purifier. Na malý prostor, jako je v autě, je to ideální. Malá krabička 10x10cm. Má to akumulátor, nabíjí se přes USB, vypne se po nastaveném čase. Doporučuju zkusit.
  5. Přilepit na 3M Dual lock a neřešit...
  6. U LED světel se předpokládá, že auto přežijí (cca 15let). Svítivost se pravděpodobně s časem a tepelnými podmínkami pozvolna snižuje. Spíše se takové světlo poškodí při nehodě, než samovolně.
  7. Jenom možná upřesnění, aby nedošlo k nedorozumění, že je potřeba to drtit pod plynem v otáčkách. Vypalování GPF u benzinového auta probíhá jinak: Jeďte rychlostí min. 80 km/h s otáčkami motoru mezi 3000-5000/min. Uvolněte akcelerační pedál a nechte vůz několik sekund pohybovat se zařazeným rychlostním stupněm. Tento postup několikrát zopakujte. U benzinového motoru je potřeba přivést na filtr vzduch s nespáleným kyslíkem, proto vysoké otáčky, ale s uvolněným akceleračním pedálem. Takže ideálně na dálnici, vypnout tempomat, z kopce podřadit, aby motor měl ty otáčky nad 3000/min a nechat na volno zpomalovat k těm 3000/min. Pak opět přidat na vyšší otáčky a znovu nechat zpomalovat. U klasického benzinového auta se toto děje za běžné jízdy. Ale u iV se pravděpodobně zpomalování motorem neděje tak často a tedy tam bude potřeba tomu občas pomoci...
  8. Pokud máš zapnutou a funkční klimu, tak ti nemá na oknech zevnitř co namrzat...
  9. Tohle moc nějakým nalepení lišty nepůjde uspokojivě vyřešit. Dej na boční (a samozřejmě i na přední) okna kvalitní tekuté stěrače a je po problému. Pak jedeš úplně bez stěračů, takže většina vody jde z čelního skla na střechu. A jinak je vidět přes boční stále dobře, voda na nich za jízdy není.
  10. Kdybys to chtěl nasdilet, tak už sem píšeš návod. Pokud to nechceš nasdílet, tak dělej dál, co do teď ;)
  11. Utrápené TDI krátkými trasami po 10 let? Za 200k? Nu nevím. Nebo je to stočený. Na druhou stranu je to úplně bez výbavy, takže se tam toho moc z elektroniky neporouchá. Já bych se spíše ptal, jestli je auto velikosti Superba skutečně potřebné a nebo raději koupit něco menšího, ale výrazně novějšího za stejný peníz.
  12. Propojuješ kabelem? Možná vadný kabel a dojde k přetížení USB portu... Zkusil bych jiný kabel nebo AA bezdrátově.
  13. Tak zrovna Sygic a Waze jde přes Android Auto a je to výrazně lepší na větším displeji. Myslím, že i těch 5500Kč za to stojí...
×
×
  • Create New...