Přejít na obsah

Vyhrievane sedacky a zvlastny konektor...


Kani.DTH

Doporučené příspěvky

Dobry den, hladal som na tomto fore ale aj inde na nete a nedopatral som sa k nicomu, tak zakladam nove tema. Som asi trojtyzdnovym majitelom Octavie I combi Laurin & Klement a skusam pomalicky vsetky vymozenosti tejto vybavy. Narazil som vsak na problem, ked som skusal vyhrievanie sedaciek. Tak sme spolu so svagrom , ktory ma ten isty model, pozreli pod sedadla a zistili ze sedacky nie su zapojene. U spolujazdca sa nam to podarilo spravit hned, konektory sme zacvakli do seba vid priloha post-70169-0-79768400-1318869443_thumb.j a sedacka po vyskusani skutocne vyhrievala aj spodok aj chrbat. Problem nastal u vodica, kde sme narazili na odlisne konektory, teda miesto dvoch tam boli tri vid prilohy post-70169-0-36190000-1318870310_thumb.j post-70169-0-21539900-1318870340_thumb.j post-70169-0-47150200-1318870362_thumb.j . Nemam ani sajnu ako to zapojit. Nevedeli mi povedat ani v mototechne co na to kupit. Jedine co som skusal , tak bolo ze som behal s merakom a skusal co je s cim priblizne spojene a pozeral som na farby a skusil to ako tak pripojit ale nestalo to za moc, kuril akurat chrbat a mal som pocit ze sa zohrieval rychlejsie, tak som sa na to velmi rychlo vykaslal , aby mi to pod zadkom nezhorelo, pripadne aby som neodpalil nejaku elektroniku. Cital som tu na fore o vyhrievanych deckach a o tom ze su tam volajake termistory ale nic konkretne. Je mozne ze tie 2 kable co trcia idu do termistora a z neho ide zvazok do klasickeho zeleneho konektora, ktory sa da zapojit do toho co ide z podlahy??? Prosim ak mate niekto nejaku skusenost ako to zapojit , pripadne co a kde dokupit, dajte prosim vediet, budem vam zaviazany. Ak som niekde nieco zle vyplnil , alebo napisal, tak prosim na mna neutocte, som tu novacik a kazda rada dobra :D Vopred dakujem za vase nazory. Kani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeden konektor s dvoma kablami je kontrola zapnutia bezpecnostneho pasu. aky mas r.v. auta ? Ostatne dva cierne konektory by mali byt spojene spolu pod sedackou a naslededne odtial do zeleneho konektora ktory ti chyba ( aspon na fotke)

Napis r.v. auta - el. schema potom napovie podla farby vodicov viac

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rok vyroby je 2000 a ten konektor co je v strede ( na fotke vlavo ) ma dva vodice a tie normalne prepisknem merakom z dvoma kablami z cierneho konektora napravo (su tam vsak styri) na tej istej fotke, to len tak na co som prisiel, snad som to nenapisal jak Talian :D

Editováno: , autor: Kani.DTH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze ten konektor ktory si prepiskol (nalavo) je kontrola zapnutia bezp. pasu. Z pod koberca (podlahy) do zeleneho konektora by ti mali ist nasledujuce kable pre vyhrev:

čierno-žlty prierezu 1,5 mm,

čierno-biely 0,5 mm,

hnedy 1,5mm,

hnedy 0,5mm.

zeleny konektor na strane sedačky (ktory u teba nevidim) by mal mat kable:

čierno-zlty 1,5 mm

čierno-biely 0,5 mm

hnedy 1,5 mm

hnedo-cierny 0,5 mm

Tenke kable sú okruh termistora, hrube kable okruh vyhrevu sedacky

Pod sedadlom sa vyskytuje ešte jeden kabel hnedo-modry 1,5 mm - ten je iba na prepojenie vyhrievacieho okruhu sedaku a opierky

Schema zapojenia r.v. 2000, 2001 :

edit: pardon za ten obrazok hore nohami nezobrazil som nahlad pred vlozenim :D

post-11700-0-78280500-1318970120_thumb.j

Editováno: , autor: torpedox
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...