tomas1453 Vloženo 19. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2011 Dobry den Mam skodu Fabia 10.2 htp rok vyroby 2004 a pokazilo sa mi palivove cerpadlo. Zaujimalo by ma ci mozem pouzit palivove cerpadlo urcene pre 47 kW : http://www.profesionalni-autodily.cz/palivova-privodni-jednotka-pierburg-1302856.html Zda sa mi ze palivové cerpadlo pre silnejsi motor by malo akurat tlacit palivo s vacsim tlakom teda by to malo byt jedno. Je to tak alebo nie? Dakujem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 19. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2011 Neblazni to chceš cele neniť? Stači len ten stred vymeniť to je okolo 40€ alebo to maš polamane. A ked cele chceš meniť taK podla ročnika vozidla aby ti potom palivomer neukazoval opačne. A čerpadle nezaleži či 40KW alebo 47KW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas1453 Vloženo 20. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 Neblazni to chceš cele neniť? Stači len ten stred vymeniť to je okolo 40€ alebo to maš polamane. A ked cele chceš meniť taK podla ročnika vozidla aby ti potom palivomer neukazoval opačne. A čerpadle nezaleži či 40KW alebo 47KW. Rad by som vymenil vsetko t.j. cely blok ktory sa ponara do palivovej nadrze. Na 1.2 40Kw sa da kupit palivove cerpadlo BOSCH viz obrazok ktore treba ale spravne napojit na zvysok. Nie som uplne manualne zrucny a nemam nastroje aby som korektne pripojil hadicky a okrem toho sa bojim ze ak nekorektne pripojim elektricke napajanie mohlo by to dopadnut zle... Ale ratam teda ze 40 alebo 47 kW je jedno, to som chcel vediet. Dakujem. Niekto nesuhlasi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 20. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 Ked si to nafotiš či označiš kde čo bolo tak by nemal byť problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 Vie mi niekto poradiť prečo u 1,2 HTP(47 kW),r.výr.2004, nepočuť čerpadlo?Poistka č.61 ok, vagom odkontrolované relé čerpadla(akč.členmi).Komplet som čerpadlo vybral a po zapoj.motorčeka na iný zdroj sa motorček čerpadla rozbehol.Asi ostáva kontrola kabeláže k čerpadlu,alebo vie niekto niečo iné poradiť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 Auto po naraze sa mi takto chovalo. Vybral som rele pošprtal kontakty a ide dodnes. Skus to rele otvoriť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 Tiež na to myslím,hoci vag ho spína.Vieš mi prosím Ťa upresniť ,ktoré relé to je,alebo nie je tam podobné relé,ktoré by šlo prehodiť?Vopred vďaka za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 To rele aj mne cvakalo len vnutri to nespojilo kontakty a netočilo sa čerpadlo. Uť si presne nespominam ale to najvačšie a skusiš dať zapalovanie to bude cvakať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 Dobre,ďakujem Ti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 24. Duben 2012 Sdílet Vloženo 24. Duben 2012 Problém vyriešený.Bol to motorček čerpadla.Zadrhával sa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.