Publikováno Říjen 19, 201113 r Dobry den Mam skodu Fabia 10.2 htp rok vyroby 2004 a pokazilo sa mi palivove cerpadlo. Zaujimalo by ma ci mozem pouzit palivove cerpadlo urcene pre 47 kW : http://www.profesionalni-autodily.cz/palivova-privodni-jednotka-pierburg-1302856.html Zda sa mi ze palivové cerpadlo pre silnejsi motor by malo akurat tlacit palivo s vacsim tlakom teda by to malo byt jedno. Je to tak alebo nie? Dakujem!
Říjen 19, 201113 r Neblazni to chceš cele neniť? Stači len ten stred vymeniť to je okolo 40€ alebo to maš polamane. A ked cele chceš meniť taK podla ročnika vozidla aby ti potom palivomer neukazoval opačne. A čerpadle nezaleži či 40KW alebo 47KW.
Říjen 20, 201113 r Autor Neblazni to chceš cele neniť? Stači len ten stred vymeniť to je okolo 40€ alebo to maš polamane. A ked cele chceš meniť taK podla ročnika vozidla aby ti potom palivomer neukazoval opačne. A čerpadle nezaleži či 40KW alebo 47KW. Rad by som vymenil vsetko t.j. cely blok ktory sa ponara do palivovej nadrze. Na 1.2 40Kw sa da kupit palivove cerpadlo BOSCH viz obrazok ktore treba ale spravne napojit na zvysok. Nie som uplne manualne zrucny a nemam nastroje aby som korektne pripojil hadicky a okrem toho sa bojim ze ak nekorektne pripojim elektricke napajanie mohlo by to dopadnut zle... Ale ratam teda ze 40 alebo 47 kW je jedno, to som chcel vediet. Dakujem. Niekto nesuhlasi?
Duben 23, 201213 r Vie mi niekto poradiť prečo u 1,2 HTP(47 kW),r.výr.2004, nepočuť čerpadlo?Poistka č.61 ok, vagom odkontrolované relé čerpadla(akč.členmi).Komplet som čerpadlo vybral a po zapoj.motorčeka na iný zdroj sa motorček čerpadla rozbehol.Asi ostáva kontrola kabeláže k čerpadlu,alebo vie niekto niečo iné poradiť?
Duben 23, 201213 r Auto po naraze sa mi takto chovalo. Vybral som rele pošprtal kontakty a ide dodnes. Skus to rele otvoriť.
Duben 23, 201213 r Tiež na to myslím,hoci vag ho spína.Vieš mi prosím Ťa upresniť ,ktoré relé to je,alebo nie je tam podobné relé,ktoré by šlo prehodiť?Vopred vďaka za info.
Duben 23, 201213 r To rele aj mne cvakalo len vnutri to nespojilo kontakty a netočilo sa čerpadlo. Uť si presne nespominam ale to najvačšie a skusiš dať zapalovanie to bude cvakať.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.