bazycek Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 contitech a dayco je dle seba to same jen jiná natištena značka ale vyrábí to jeden a ten samý závod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 Jo jo, souhlas. Jinak to platí pro hodně značek nejen rozvodů, ale všeho možnýho až po akumuláítory. Hlavně když to není mrdkózní Starline Jinak Contitech a Dayco nejsou přeci špatný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďurih Vloženo 10. Září 2013 Sdílet Vloženo 10. Září 2013 Mám problém s motorem. Jedná se mi o to, jestli se musí sundat komplet hlava, když mi mám svíčku v oleji ? Nebo se jen vymění těsnění krytu hlavy válců ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 Jak svíčku v oleji? Jako shora? Tak přetěsnit kryty ventilů. Debilnější tvary těsnění už nemohl nikdo vymyslet a ještě ty záslepkové půlměsíce...Hrůza, to je jasný, že to časem povolí... Ale jestli máš zaolejovanou svíčku v motoru (uvnitř), tak to je velký průser a nemusela by to být jen hlava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďurih Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 Naštěstí shora , takže jen přetěsnit. Někdo mi taky už říkal, že je to docela vopruz měnit... Ulevilo se mi, protože jak si napsal nemusí to bejt jen hlava, tak jsem se orosil. Něco podobnýho jsem už zažil 2.5 TDI, tam jsem pro změnu měl zalomenou žhavičku(hlava dolu, na stolici, nová vložka na žhavičku ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.