Publikováno Listopad 5, 201113 r tak jsem koukal ze je zase novej firmware pro Stag300+. Zaujala me nova funkce ISA2 Self Adaptation. Jelikoz auto strida ruzne ridice a tankuje pokazde jinde tak jsem si rikal ze by bylo zahodno funkci vyzkouset. Mate nekdo odzkouseno? V manualu to jeste popsany nemaj... Jinak jak je to s prehranim firmwaru. Kdyz si udelam Backup vsech parametru ktere pak nahraju tak nemusim vse nastavovat od zacatku? Skoda ze jsem o tom nevedel pred prechodem letni/zimni plyn, na tom by mohl clovek neco videt jestli to opravdu funguje. Znate to jeste jsem to nikdy firmware neprehraval tak je malinko strach. rikam si NEVER CHANGE A RUNNING SYSTEM! na druhou stranu NO RISK NO FUN Upraveno Listopad 5, 201113 r od silarm
Listopad 9, 201113 r Můj názor....nezajímavá nabídka....resp funkce která se nabízí se na 85% aut nikterak neprojeví, na dalších 5% možná projeví a pomůže a dalších 10% aut to nesedne do gusta řízení motoru-tzn korekcím.
Prosinec 30, 201113 r Autor tak na jednom z aut je pro zajimavost funkce ISA2 zkousena. Ze zacatku si to parkrat zapipalo ale ted to jezdi uz normalne bez pipani... K zadnemu stretu zatim nedoslo... Jinak na jizde ani na spotrebe se nic nezmenilo... Treba to prodlouzi dobu mezi doladovanim map, ale to asi taky objektivne neposoudim. Takze jak jste psali zadna prevratna zmena, mozna jako pomoc pri ladeni... Upraveno Prosinec 30, 201113 r od silarm
Duben 3, 201213 r Autor na volvu je ISA2 par tisic km zapnuta a krom prvniho najizdeni nikdy nic nezapipalo... takze nevim jestli se nejaka adaptace vubec deje. Poznam to treba tak ze kdyz si udelam screenshot 3DMapy tak bych po par tisic km mel videt nejake zmeny? Z mnozniku to asi nepoznam... Nejak nevim jestli si to mam zapnout i na octavce
Duben 19, 201213 r Autor tak jsem zkusil u jednoho auta najet benzinovou mapu pro ISA2. Vubec to nebylo jednoduche clovek aby jezdil s autem jak blbej po 40km jsem jeste nemel cele pole modre sice do LPG se uz to prepnout nechalo ale jeste tam bylo hodne rezimu ktere si to z benzinu nacitalo takze same pipani. Tak jsem to rychle zase vypl... nevim zatim mi kazdy rekl ze to neco jako žít s ženou Ta má své nálady. Zapojeni dvou regulátorů v rade - ECU a ISA2, ktere spolu nemluví. Jako jeden vypocte a upravy, a druhý to chce odstranit. Upraveno Duben 19, 201213 r od silarm
Duben 19, 201213 r Bohužel jako montážník jsem tuto funkci vynechal.....snad ji někdy zkusím (i když nevím k čemu). Jsem skeptik
Duben 19, 201213 r proto tvrdím, zlaté BRC a Landi Renzo, naladíš a hurá, jezdí po celou dobu bez problémů, žádné řešení vstřiků, jen zkontrolovat, max za 40 tisíc filtr....
Duben 19, 201213 r Autor tak ja to mozna nemam tak v maliku ale myslim aby se to poradne na benzin najelo a zakaznika to pak zbytecne nestrasilo nejakym pipanim, tak clovek bude jezdit tak 100km (zkuseny plynar to zvladne treba za polovinu). Ono kdyz to nejakemu cloveku zapipa a zacne sbirat mapy, tak se mu asi bude tezko vysvetlovat ze ma v tomhle rezimu par sekund vytrvat. Navic tech 100km na lazeni a 10l benzinu min v nadrzi asi taky jen tak nekdo nepochopi. Dalsi vec jako montaznik na to asi nemas ani cas... Navic volvo jezdi porad stejne zadnej rozdil jsem nezaznamenal. Takze uplne chapu tvuj postoj...
Květen 15, 201213 r Má to tedy cenu Staga 300 optimalizovat na ISA2? Ten můj to prý dokáže, tak jestli to je lepší než obyč 300 nebo se na to vyprdnout.
Květen 15, 201213 r můžeš to vyzkoušet, záleží na verzi, taky se stává, že při přeprogramovávání se původní jednotka může odpálit, osobně se mi to stalo, takže zkoušejte pánové.....
Květen 15, 201213 r Já bych to nedělal, dělali by to ve Strakonicích kam jedu v červnu. Pokud nebudu řešit to zničení jednotky atd., má ta funkce nějaký kladný význam? Když už tam právě budu a budou dělat servis a trochu dolaďovat, tak že by vzali jedním vrzem. Ale pokud je to k ničemu, tak se na to vykašlu. Takže přemýšlím.
Květen 15, 201213 r Autor tak jestli pojedes do strakonic tak Ti tam stejne nahrajou novej software. Kazdy novy software nabizi vic moznosti (ktere jsou ne vzdy potreba) a pry je taky rychlejsi. Otazkou jestli zapnou ISA2 nech na nich. Kazdopadne se poptej na jejich nazor (taky by me zajimal), ale myslim ze se jim do toho chtit nebude z duvodu zdlouhaveho najizdeni... Karle nestras! kdybych Te bral do slova tak jsem stresovanej a s autem vubec nevyjedu
Květen 15, 201213 r nikoho nestraším,to není nic nového, starší jednotky to dělaly, kde asi udělali soudruzi v polsku chybu....ještě se musí hodně učit, spíš kde co okopírovat od renomovaných firem aby se posunuli dál....
Květen 18, 201213 r Autor kopiruje dnes kazdej, jen se o tom nemluvi a pojmenuje se to Benchmark. Pak na dvorku automobiloveho vyrobce stoji par aut jinych automobilovych vyrobcu ktere jsou analyzovany do posledniho sroubku... To Kaje: ted jsem nekde cetl ze ti porad sviti check kontrolka motoru. V takovem pripade bych ISA2 nepoustel...
Květen 18, 201213 r Autor nevim jestli uz i pri provozu na benzin sviti check tak asi nic stejne nedoladi, protoze zaklad pro ISA2 je dobre najeta benzinova mapa. A kdyz si clovek najede s check kontrolkou tu benzinovou mapu tak ji najede podle toho nouzoveho rezimu. ISA2 se bude snazit jen tyhle korekce napodobid. A kdovi jak uz to rovna benzinova jednotka. Ale jen spekuluju Doufam ze se Kaje pochlubi co mu na to rekli ve strakonicich...
Květen 18, 201213 r Pokud je to stará první verze Stag300 nedoporučuje se změna firmware.....u některých ŘJ ke změně firmware dojít může, některé jednotky se zablokují a již nejsou schopny pracovat....které jsou kter nikdo neví.... Pokud se jedná o Stag300 Plus (má toto označení na nálepce a tímpádem má i jiný "estetičtější" tvar ŘJ oproti starému Stag300) je možné upgrade na Stag300 ISA2 provést.
Květen 18, 201213 r Neboj Silarme, o tom co mi doporučí Strakonice napíšu, ale až v červnu. Jsem objednanej na 1. června. Právě kvůli té kontrolce Check jsem myslel, že by to mohlo pomoct. No uvidím.
Květen 18, 201213 r Autor ja jsem dnes ladil sve auto, na prazdne dalnici jsem si BA mapu najel asi po 30km a myslim ze ji mam celkem slusne vyplnenou. Abych rekl pravdu tak me se ta funkce libi. Neni to zduvodu ze by to bylo neco prevratneho ale nezkuseneho ladice to pekne vede. Kdyz vidim ze je to v nejake oblasti moc rozhozene tak hnu zmnoznikem chvilku jezdim a zkontroluju popripade donastavim az jsou jen male odchylky. Nevim jak zkuseni montaznici ale u me i po peclivem nastaveni ma stejne ISA2 toho docela hodne na dokorektovani... a
Květen 26, 201213 r Autor tak jsem nechal u sveho auta chvilku ISA2 korekce zapnute ze to otestuju v provozu. Prvnich 400km klidna jizda po dalnici spotreba dle PC 7,5 litru naprosto bez problemu. Vcera jsem zase jel 400km ale v patecnich zacpach takze popojizdeni cukani na spojce, beh na volnobeh s klimou, kde to slo tak rychle zrychlit misty i konstantnich 180km/h. Asi po 100km mi najednou zacal pri stani na volnobech vibrovat motor, blikat prepinac. Tak jsem prepnul na benzin motor se uklidnil. Pak jsem prepl zase na LPG a asi po 15min problem s nepravidelnym chodem se znovu objevil... jeste jsem na to nekoukal cim by to mohlo byt, ale jestli to takhle rozvibruje ISA2 korekce tak to rychle musim vypnout... Asi jsem to nemel vubec nechavat zaple Ale clovek je zvedavej tak si to chtel odzkouset... Nebo mozna asi nastavit aby se automaticke doladovani pri dosazeni povolene odchylky napr +-2% vyplo. nechat to takhle doladovat asi nebude to prave. Takze se vracim k nazoru ze nejlip to pouzivat jen pod dozorem pri lazeni. na druhou stranu u volva nam to zatim funguje bez problemu... tak nevim Upraveno Květen 26, 201213 r od silarm
Květen 26, 201213 r já taky nevím.....pořád něco řešíš...já jsem si v roce 2002 namontoval do své Octy od BRC SQ Fast (dnes je to P@D), 4x za tu dobu jsem vyměnil filtry, naladěno to bylo při montáži, dnes mám na autě 200 tisíc, žádné hraní s programem a jezdím a jezdím.....ale mám na rozdíl od tebe jen obyčejné BRC tak nevím, žádné zázraky typu ISA2 neřeším, spíš je to tím, že programy od BRC jsou absolutně někde jinde a vše v sobě mají a takovéto výstřelky nemusí řešit....spíš si vše ladí samy.....tak si zase hraj, já jdu něco užitečného dělat.
Květen 26, 201213 r Autor kdo si hraje nezlobi... tak kdyby me to nebavilo tak to asi taky nedelam. Treba az jednou dostanu rozum a dam si do auta ten italsky velezazrak techniky oznaceny temi tremi pismenky tak taky asi budu delat jen uzitecne veci doufam ze to beres jako srandu ne rypani... jsem zvedavej jake budou mit ostatni zkusenosti s ISA2, kdyz se kouknu na polska fora tak vladne rozpacitost. Co se mi libi ze u AC je primo formular kde clovek muze vyplnit sve zkusenosti, a rozebrat primo s vyrobcem...
Červen 1, 201213 r Tak mám po servisu a revizi. Ptal jsem se i na tu možnost ISA2, kdy by přehrání nebylo problém, ale pokud vše chodí dobře, spotřeba je také dobrá, tak by do toho raději nevrtali. Nezaručí že to k něčemu prostě bude dobré. Naladěné to mám prý dobře, dokonce to i s počítačem projeli na silnici atd. takže se na to asi vyprdnu. Stejně jsem si na tu kontrilku za těch 60 tisíc km zvyknul. Ptal jsem se ještě na to, jaké doporučují svíčky. I když všude na tom jejich fórum píšou že ty co doporučuje výrobce, tak oni doporučujou s očí do očí hlavně jednobody.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.