Jarda107 Vloženo 20. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2011 Zdravím,mám problém..když jedu a prudce začnu zrychlovat,auto nejde do otáček a škube..když mám neutrál a držím plný plyn,točí to jen 5500 otáček a vynechává - kolik to má točit? je to normální? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 20. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2011 Pokud motor nevytočíš na víc jak těch cca 5500 ot., tak to vypadá, že je špatný Hallův snímač na vačkovém hřídeli nebo snímač na klice (nejdřív nech ale auto napíchnout na diagnostiku (VAG), tam budeš mít napsáno, kde je problém). Já jsem měl stejnej problém, že mi motor nešel vytočit na víc jak 5200 ot. a byl to ten Hallův snímač. Jinak pokud je vše v pořádku, tak musí jít motor vytočit na cca 6500-6700 ot. (až do červenýho pásma) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda107 Vloženo 20. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2011 vag nehlásí žádnou chybu,a Hallův snímač sem měnil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 20. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2011 tak to je divný, protože pokud nejde motor vytočit do plných otáček a trhá sebou, tak už by měla ŘJ hlásit, kde je chyba, v tomto případě to bude jako hledat jehlu v kupce sena... Kdyby to byla např. zapalovací cívka, tak to by vag napsal, zkus projít všechny hadičky (dost často u této motorizace bývá problém v hadičkách) jestli to někde nepřisává nebo nefouká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda107 Vloženo 20. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2011 všechno sem kontroloval aspon třikrát je tam novej filtr palivovej,blow,svicky..ještě mě zaráží jedna věc,na vagu kde je měření předstihu to ukazuje hotnotu -12..mělo by to být podle vagu v plusu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 20. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2011 pokud je vše v pořádku, tak to musí mít spojitost s tím předstihem, já se v tom až tak nevyznám, ale nemůžou být např. rozvody poskočeny o jeden zub? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miissoo Vloženo 20. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2011 všechno sem kontroloval aspon třikrát je tam novej filtr palivovej,blow,svicky..ještě mě zaráží jedna věc,na vagu kde je měření předstihu to ukazuje hotnotu -12..mělo by to být podle vagu v plusu.. skusil si vymenit aj vahu vzduchu? vie to robit aj ona Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 4. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 (editace) zdravím, máš na mysli bod zážehu ?? mi to ukazuje taky -12 a dle VAG(6-12BTDC) všiml jsme si toho už dávno, ale auto šlapalo bez problému.. teď mi přestalo táhnout a škubat mezi 2000-3000ot. Měl jsem zato, že to má na svědomí prasklý vlnovec na výfuku, a následná špatna regulace lambdou. Po výměně vlnovce, a tovar nastavéní to bylo v pohodě, tahla krasně, ale po 60km zase stejný problém mezi těmi otačkami to zlobí. Dnes jsem zkoušel: -jízda jen na benzín OK -po jízdě na LPG začala cukat, ubral jsem tlak na LPG reduktoru a je po problému :)zase krásně tahne bez cukání Editováno: 5. Prosinec 2011, autor: LuVIrs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.