Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdravim vsechny, pred par dny jsem tady na foru cetl prispevek od nekoho jak porovnaval dva ruzne tsi motory a jedna z reakci byla, ze u 1.4 tsi motoru vyfukuje vyfuk pouze z prave koncovky. no a ja starej vrtal jsem si to sel hned overit.. a skutecne to tak je. motor pokud je vklidu, tak vyfuk vyfukuje patrne jen z praveho otvoru.

mate to taky tak? doufam ze ano.. abych se ale dostal k jadru pudla.. po seslapnuti plynoveho pedalu vyletela z leveho otvoru voda. nijak nezapachala, nebyla ani nijak horka, ale bylo ji dost.. celkem me to zaskocilo. bylo to po jizde cca 20 min a podotykam, ze venku je jiz nad nulou, tak se asi mohlo jednat o nejakou zkondenzovanou vodu. prekvapilo me to mnozstvi.cca .1,5 dcl....mozna vic mozna min.. mate nekdo zkusenost?diky..

Z každého výfuku doslova teče voda, zvlášť teď v chladném počasí. Vzdušná vlhkost, vodík v palivu prostě dělá své.

Ohledně toho výfuku, asi tam je "kapsa", ve které se drží voda a profoukne to až pořádný proud spalin.

Tak jednak je nějaká voda v benzínu, která se krom jiného sráží na stěnách palivové nádrže, druhak kondenzuje ve výfuku, a to hlavně když je ještě studený motor nebo se výfuk nestačí na kratších trasách zahřát, což doprovází často bílá pára z výfuku. Částečným řešením je tankovat plnou nádrž, a pokud možno kvalitní benzín. Úplně se toho zbavit nelze. Ne nadarmo se říká, že kvalitní výfuk by měl napřed zrezivět zevnitř, a ne zvenku :)

Upraveno od :Petr

Je úplně jedno jestli natankuješ plnou nebo ne. Tohle bude mít zanedbatelný vliv na celkové množství vody.

  • Autor

prekvapilo me to,nevedel jsem, ze ve vyfuku zustava nejaka voda. . no a co se paliva tyce, tak jsem posledne bral u robin oil..takze tezko rict, zvlast pokud jsem slysel, ze i shelka stoji za ***

To je taky vesměs jedno. Benzín a nafta jako směs uhlovodíků bude vždycky mít jako produkt hoření hlavně CO2 a H2O. A vodní pára potom ve studeném výfuku zkondenzuje. Ámen. ;)

jj ,to tady asi zmiňoval brácha-má 1,4tsi a já 1,8 tsi.Toho z které trubky to prská víc jsem si já ani nevšiml :kol-128: . Zvláště při krátkých jízdách je ale ve výfuku vlhkosti dosti to potvrzuji.

  • Autor

to bude ten prispevek, bylo to prave srovnani 1,4 a 1,8 tsi. a odkud to teda fici tobe ? :kol-32:

Jo,to jsem psal já,ale měl jsem na mysli výfukové plyny,ne přímo zkondenzovanou vodu. Já si toho všimnul náhodu,když se daleko víc "kouřilo" od pravé trubky výfuku. V tomhle počasí asi trvá dlouhu než se celé výfukové potrubí,včetně tlumiče,pořádně prohřeje. Toť můj názor. Jinak už jsem měl zaprskaný zadní nárazník,takže nějaká voda smíchaná se sazemi z toho asi občas vyletí. 1.4 a 1.8 TSI - u obou to jde víc z pravé trubky. :kol-31:

  • Autor

ja jsem prave sel kontrolovat ty vypary z vyfuku a narazil sem na vodu .. skoda, ze tam nebylo zlato :kol-28: nicmene vypary z prave voda z leve, tak aspon ze je to oddeleny :kol-31:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.