Publikováno Červenec 30, 200619 r Ahoj,koupil jsem opet nove kotouče - Brembo max desky Jurid,najeto 3,5 tis km a zacali kopat. Ani jsem je poradne nezahral a nebrzil ani z velkych rychlosti. Predim Ate power disc desky Lucas a to stejny,kolem 3tis km kaput. To prece neni mozny!!! Jinak na naprave vymeneny vsechny silenbloky plus nove loziska a vsechny 4nove cepy. Nema jeste nekdo nejaky zkusenosti,v cem je chyba ???
Červenec 30, 200619 r Abych to upřesnil.mecho ze Škodovky říkal,že když nasazuješ nový kotouč musí být naprosto čistý náboj,bez šupinek rzi.Kotouč nasadit,zajistit a kolo potom postupně utahovat.Já měl podobné problémy.Koupil jsem nové ATE a po 4000 začly házet.Dal jsem stočené origo a byly super.Je divné,že u octávky se dějí takové věci a ve velkém
Červenec 30, 200619 r Autor Loziska jsou oboje nove,naboj vycisteny,prave ze na toto jsem si taky dval pozor protoze driv jsem si to tady precetl ze to muze byt tim. Ja uz fakt nevim. Original kotouce vydrzeli 6let- 140tis km a nove jsou po trech tisicich v haji dokonce obe znacky. Jak to ze jiny koncerny to moc nedelaji? Nebo jiny motory??? Mel jsem pred tim 1.6 100ps a vydrzeli me kotouce 205tis nez byli sjety pod minimum. A stejne vubec nekopali i kdyz byli na minimu. To prece nejde kupovat kazdy 3000km nove kotouce. A verim ze tech problemu maji lidi mraky. Kamos co ma servis vymnenil 12octavii kotouce,zkusil ruzny varianty-znacky tez nekdy i ty silenbloky u me dokonce ty loziska a vse se mu vratilo ze to kope. A JEN TDi. Nekdy za 3tis nekdy za 10tis a jednomu to vydrzelo 30tis km. Kdyby aspon tech 50tis,ale 3tis je fakt malo.
Červenec 30, 200619 r No rpávě a teď babo raĎ.jdenou škodovka dokonce kvůli tomu měnila komplet otočáky
Červenec 30, 200619 r Co zkusit to primo u origo servisu ? Akdyz to zacne hazet tak reklamovat a furt dokola ? Neni to sice idealni jezdit kazdych par tis. km do servisu, ale lepsi nez kazdych par tis. km kupovat nove ze sveho.
Červenec 30, 200619 r Nemuže ti to dělat třmen že ti tlačí na jednu stranu a tim ti deformuje kotouč možná to chce přeměřit přimo na napravě na kterou stanu se deformují .
Červenec 30, 200619 r Autor Takhle to resil kamos ve skodovce,vymenili mu jedny a konecna. Pak mu rekli ze nekde prudce zabrzdil a vyhrali se,takze taky blby. Tam musi byt zakonpanej nekde pes. Proste kdyby to bylo jedno auto,ale ze to dela fakt skoro kazdy druhy TDi??? Jeste me napadlo,ze muj otec delal ve slevarne a rikal ze ten odlitek musi vyzrat jinak stoji za nic,takze pokud je ted po tom velka poptavka a oni to vyrobi a hned to jde na auto,tak je moznost ze se fakt skutecne zkrivi. Ale proc zase jenom octavie a jenom TDi?? U koncernu jsem to nikde neslysel az na vyjimky.
Červenec 30, 200619 r Autor Neznalek: S tim trmenem jsem to nepochopil. Myslis jako ze by desticka tlacila na jednu stranu kotouce a vydirala ho v urcitych mistech??? Ted jsem volal kamosovi,jestli to treba nemuze byt tlumicama,ze jsou treba uz taky vybehany po tech km a je v nich vule a proto to kope a rikal ze menil i na jedne Octavii tlumice,protoze byli podle testu spatny a stejne problem pretrvaval s kopanim.
Červenec 30, 200619 r Je to jen uvaha protože otka má pistek jen z jedné strany a druhou desku tlačiš přes třmen třeba je to přidřené nebo zkřižene a tlačí jen jedna strana ale říkám jen úvaha.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.