Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chlapi zdravim.

Prosim Vas o pomoc pri rieseni problemu s motorom. Pre uplnost pisem historiu od kedy zacali problemy. Podotykam ze turbo je o.k.

1. asi pred mesiacom (teplota vonku asi 2°C) som po nastartovani studeneho motora vyhnal otacky asi do 3500 (zaradoval som sa z parkoviska na cestu). V tom momente prestal motor tahat a cele auto zacalo strasne vibrovat. Zastavil som na krizovatke auto stale skakalo, motor som nevypinal. Po rozbehnuti a prejdeni par metrov sa vsetko znormalizovalo a islo o.k.

2. pred tromi tyzdnami menene zhavice kvoli horsim studenym startom. Pri 0°C musim aj po vymene žhavit min. 2 x. Auto sa zatrase ako keby nabiehali valce chaoticky. Toto ma ale zatial moc netrapi

3. posledne dni - auto po zahriati motora po studenom starte funguje bezproblemov aj pri velmi vysokych otackach, akceleracia o.k.. Problem nastava vtedy, pokial zastavim, vypnem motor na 10 min, pol hodinu alebo hodinu a chcem pokracovat v ceste. :

- start prebehne uplne hladko na 1 šup bez vibracii.

- pri otočeni kolies v pravo sa zacne ozyvat tenky ton - piskanie ako keby od ventilatora kurenia (piska to iba pri vytočeni do prava)

- motor je zahriaty na prevadzkovu teplotu do 2 min, pri vyradeni kvaltu je pocut kovovy chrastivy zvuk ako keby sa suchala ocel o ocel, pri akceleraci okolo 3000 ot. prudko strati vykon zacne sa triast presne ako v bode č. 1. Po chvili valec naskoči a vsetko je o.k.

- opakuje a vyskytuje sa to iba po prestavke v jazde, ked motor pri nastartovani nieje vychladnuty.

Pouzity olej 10W40 - nestraca sa, hladina chladiacej zmesi o.k., diagnostika bez zavad.

edit: novy poznatok

- zavada sa prejavuje zatial len vtedy pokial cez prestavku v ceste mam na parkovisku zaradeny kvalt. Skusal som parkovat iba na rucnu brzdu a zavada sa zatial neprejavila. Moze to mat na svedomi zotrvacnik? Co som sa docital chybny zotrvacnik sa prejavuje vibraciami. Mozu byt vibracie sposobene chybnym zotrvacnikom take silne ako keby vypadol valec?

Upraveno od sideA

  • 2 týdny později...
  • Autor

Takze zotrvacnik so spojkou vymeneny zavada pretrvava, diagnostika stale nic nehlasi uz som z toho na prasky

Pri akceleracii strati tah a cele auto sa chveje , za chvilu chvenie prestane a auto ide v pohode aj v 4500ot/min. Dnes pri chveni uz aj zhasol motor (zaradena 2-ka pri 3000 ot/min.

  • 4 roky později...

:( ja mám ten istý problém, hlava po repase krúžky nové turbo nové čerpadlo nové trysky zhavice..problém stále :(

 

skus odstavit egr

  • 2 týdny později...

Myslím, že to není řešení, ten motor musí šlapat i s egrem.

(taky ho mám odstavený)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.