Publikováno Prosinec 19, 201113 r Mám problém s touto ,,vychytávkou,, o které jsem si myslel, že bude spolehlivě fungovat. Už to bude rok, co mám Yeti a ještě jsem nezpozoroval, že by tato funkce fungovala. Mám tu automatiku stále zapnutou a když například stojím v koloně, kde přede mnou někdo z výfuku silně kouří, tak je v momentě smrad v celém autě a pokud manuálně nezvolím recirkulaci, tak by to bylo někdy o život. Jak to tedy funguje? Děkuji
Prosinec 19, 201113 r Mám stejný pocit jako ty, že to vůbec nefunguje. Kolikrát je v autě smrad, že by člověk padl a automatika nic.
Prosinec 27, 201113 r Tu je odpoveď: Při vnější teplotě nad cca +2 °C se již při nepatrném zvýšení koncentrace škodlivin přepne na režim recirkulace. Při vnější teplotě mezi cca +2 °C a cca -5 °C dojde k přepnutí na režim recirkulace až při silném zvýšení koncentrace škodlivin, přičemž se zároveň zapne kompresor klimatizace. Při vnější teplotě pod cca -5 °C dojde k přepnutí rovněž až při silném zvýšení koncentrace škodlivin a ještě jen na cca 15 sekund (kompresor klimatizace se nezapne). Když se koncentrace sníží, klimatizace se přepne zpět na režim čerstvého vzduchu. Aby se zabránilo častému spínání klapky cirkulujícího/čerstvého vzduchu, při nepatrném nárůstu škodlivin v okolním vzduchu se ihned nesepne (snímač nepošle požadavek řídicí jednotce Climatronic -J255-). Zde postačí účinek filtru s aktivním uhlím v prachovém a pylovém filtru.
Prosinec 28, 201113 r Autor Hmm, kdyby to takto fungovalo, tak jsem spokojený. Za celou dobu, co Yetiho mám, tak se to nikdy nepřepnulo a že to někdy bylo o zdraví. Asi budu muset navštívit servis.
Prosinec 28, 201113 r ...shodou okolností jsem to řešil minulý týden v servisu při pravidelné prohlídce... nejdřív bylo jasné, že prodejce a přejímací technik nevědí, o čem je řeč, pak tvrdili, že tam nic takového není... pak mi řekli, že se to pustí jedině ve chvíli, kdy se stojí za kouřící avií... no - nepustilo se to ani za tou kouřicí avií... krom toho - když pustíte vnitřní recirkulaci vzduchu, auto se začně strašně zamlžovat - to mi jiné auto nedělalo (byla-li puštěná zároveň klimatizace)... palec dolů :-(
Prosinec 29, 201113 r Autor Takže to neřešili? Upraveno Prosinec 30, 201113 r od Sranki NECITUJ PREDCHÁDZAJÚCI PRÍSPEVOK
Prosinec 29, 201113 r Autor Když jsem dnes volal do servisu, tak si ze mě snažili dělat blbce. Jestli tam tu funkci opravdu mám a jestli ji mám zapnutou a jak poznám, že ji mám opravdu zapnutou tak po chvilce nesouvislého monologu mi řekli, ať přijedu a auto napíchnou na diagnostiku. To mi připomíná jeden z dílů Na stojáka, kdy Miloš Knor rozebíral, jak se dnes vše řeší stylem - přijeďte a napíchnem to na počítač
Prosinec 29, 201113 r S tou klimatizací to je dobrej blábol nemluvě o tom, že to vůbec nefunguje Citace Při vnější teplotě nad cca +2 °C se již při nepatrném zvýšení koncentrace škodlivin přepne na režim recirkulace. Při vnější teplotě mezi cca +2 °C a cca -5 °C dojde k přepnutí na režim recirkulace až při silném zvýšení koncentrace škodlivin, přičemž se zároveň zapne kompresor klimatizace. Při vnější teplotě pod cca -5 °C dojde k přepnutí rovněž až při silném zvýšení koncentrace škodlivin a ještě jen na cca 15 sekund (kompresor klimatizace se nezapne). Když se koncentrace sníží, klimatizace se přepne zpět na režim čerstvého vzduchu. Aby se zabránilo častému spínání klapky cirkulujícího/čerstvého vzduchu, při nepatrném nárůstu škodlivin v okolním vzduchu se ihned nesepne (snímač nepošle požadavek řídicí jednotce Climatronic -J255-). Zde postačí účinek filtru s aktivním uhlím v prachovém a pylovém filtru.
Prosinec 31, 201113 r To zapnutí klimakompresoru je dobře - přes klimatizace se odvlhčuje vzduch a tím ze zabraňuje zamlžení čelního skla. Jinak jsem si u svýho auta taky nějak nevšiml, že by to fungovalo.
Prosinec 31, 201113 r To je samozřejmě jedna z výhod klimatizace. Háček je v tom, že žádná auto klimatizace nepracuje při teplotě nižší než cca +5°.
Prosinec 31, 201113 r Čtu v příručce, že se zapnutá automatická recirkulace zapne, pokud čidlo zjistí škodlivé látky. Pokud se zapnutá nezapne, použijte vlastní rozum a přepněte ručně. To musel být velký ing.
Březen 6, 201213 r Autor Dnes jsem se vrátil ze servisu - no a ...... nic. 5 hodin to studovali dva mechanici, aby mi pak řekli, že je asi vše v pořádku. Problém bude asi v umístění čidla - je totiž nelogicky zastrčeno skoro až pod palubní deskou. Takže než čidlo v těchto místech zaregistruje nějaký pach, tak budou v autě všichni mrtví.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.