Publikováno Leden 1, 201213 r Ahoj, rád bych Vás poprosil o radu, koukám že asi umíte dobře s VAG COMem. Koupil jsem si tempomat do fabie 1.9 sdi RV 2000 47 KW výbava classic (totální holátko ani el. okna, klima proste nic) a jednotka je 6Q0, zapojil jsem ho podle navodu (cerny kabel do svorkovnice T11a PIN 10, červený do napájení po otočení klíčku a zásuvky každou tam, kam patří) je to ta verze s přidáváním a ubíráním plynu. Bohuzel ale neumim s VAGEM, koupil si ho strýc do dílny a neumí s ním ani to co umím ja (minimum) Tak jsem podle navodu otevre 01 motor pak LOGIN zadal kod na tempomat dal start ukoncit. Pak jsem ho jel vyzkouset a nic:( uz tyden tady luxuju temata po tematech a dozvedel jsem se ze je moznost, ze budu muset nejakym zpusobem kodovat BSG(to je predpokladam to co mam 6Q0) nevíte proč mi to nejde popř. jestli to opravdu může být tím že musím nakódovat BSG? Je možné že tu jednotku předchozí majitel měnil protože v autě je centrál a má i DO, což myslím classic nemá. Navíc mi auto po přečtení chyb hlásí nějaké chyby (pokud by si jste mi mohli říct co to je poslal bych ti kódy a byl bych Vám moc vděčný) co vím z hlavy tak ABS píše řídící jednotka motoru vadná, servo nějakou chybu na svorce 30 a pak airbagy(auto bylo při koupi bourané, myslel jsem, že stačí koupit jiný airbag, tak jsem ho koupil vyměnit ale chyba pořád nejde smazat, je tam nějaká sporadická, něco data o nárazu zapsána atd..) Díky moc za každou pomoc, s pozdravem PETT
Leden 1, 201213 r nejlepší je hodit sem ty chyby, včetně jejich kódů a podle toho se uvidí. pokud máš nějaké chyby v motorovce nebo brzdách, nemusí to fungovat právě kvůli tomuhle. jinak jestli si to pamatuji dobře, tak napájení se zapojuje na brzdový pedál, což je stálé napětí (drát tuším modro-červený) a druhý samostatný drát (bílý) je do svorkovnice na dělící příčce. podle tvých barev to nějak nesedí. máš tempomat včetně kabeláže origo nebo nějakou kombinaci? aktivace je jak píšeš - motor-login-zadáš kód z manuálu-potvrdíš-ukončíš-vypneš na chvíli zapalování.
Leden 1, 201213 r určitě nestačí smazat chybu v airbagu! jednotka se musí reaktivovat. nabízel jsem ti pomoc v jiném tématu, je to na tobě... BSG se nekoduje... komfortka - centrál atd nemá nic společného s BSG - to je další jednotka v autě! Upraveno Leden 1, 201213 r od Milhausek
Leden 2, 201213 r Autor kabely i tempomat mam z OBAUTODILY.cz mel by snad byt original - http://www.obautodil...kabelazi-605011 , dle návodu k tomu přiloženému píšou červený kabel na +15 (napájení tempomatu po zapnutí klíčku), TO Milhaus: je to zřejmě už jen nějaká kravina a dělal jsem to asi 5 hodin,tak bych to rád dorazil pokud možno sám abych nemusel jet 200 km a nezjistil, že je to třeba jen nějaká drobnost.. BTW ta reaktivace jednotky airbagu se asi nedá udělat vagem že a co tímhle? http://www.hobbydiag.cz/profidiag/eshop/24-1-Reset-servis-olej-airbagy/0/5/50-Airbag-Reset-pro-VW-Skoda-Audi-a-Seat Chybové hlášky jsou teda tyhle: Posilovač řízení - 01288 - svorka 30 servorizeni 07-00 - signal prilis nizky ABS - 01314 chybové číslo airbagu dodám snad během dne ale jsou tam asi 3 chyby najednou.. neco o datech narazu prilis nizky signal a nejaka sporadicka.. Upraveno Leden 2, 201213 r od Uhlíř Petr
Leden 2, 201213 r Autor mám k dispozici nejnovější VAG COM u strýce, tak pokud by to šlo třeba jen opravit VAGEM, tak mi prosím napište. Mockrát díky Upraveno Leden 2, 201213 r od Uhlíř Petr
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.