Ari Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 Mám O1 TDI rv 2003 81 kW. V autě je ASR, které má na palubce vypínací tlačítko. Myslel jsem si, že když ASR vypnu přestnane prostě fungovat. Bohužel se tak nestane úplně. Sice je pak umožněno protočení kol, ovšem pokud jedu třeba po zasněžené cestě do kopce a jedno z kol jen lehce podklouzne zachrastí "jako" ABS a kolo přibrzdí. Což je naprosto geniální, protože to dělá tak dlouho až se auto třeba taky zastaví a já uvíznu v kopci. Když přidám víc plynu a obě kola se začnou protáčet tak se tenhle problém už nevyskytuje a nic kola nepřibržďuje. Dokážete mi někdo poradit jak ASR umlčet nadobro? Údajně je jediná možnost vytáhnout pojistku z ABS, což problém vyřeší, ale nechci zase přijít na zimu o ABSko. Díky předem za rady. Richard Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 To co ti zustane zaple je EDS to funguje do rychlosti 30km v hodine a nejde vypnout zaroven s ASR, coz je omezeni vykonu motoru na prokluzujici vozovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 A EDS přibrzďuje jen to protáčející se kolo. Takže to které zabírá zabírá pořád a to které prokluzuje (prokluzovalo) má snahu pak zabrat taky. "...Když přidám víc plynu a obě kola se začnou protáčet tak se tenhle problém už nevyskytuje a nic kola nepřibržďuje." Ale to taky nejedeš, nebo ne dlouho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ari Vloženo 5. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Díky za vysvětlení to jsem ani nevěděl, že nějaký EDS existuje a to předpokládám nějakým jednoduchým způsobem vyřadit nejde nebo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 A k čemu Ti je prokluzující kolo? Jelikož okta nemá klasickou uzávěrku, tak alespoň díky za přibrzdění odlehčeného kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ari Vloženo 6. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2012 Je to možná dobrá věc ve chvíli kdy je jedno kolo na asfaltě a druhý na ledu, ovšem ve chvíli kdy jsou obě kola ve sračkách je to k ničemu. Oba kola se na mizerným povrchu napřeskáčku přibržďují a zase odbržďují a výsledkem je že se auto ze závěje prostě nehne. Je to prostě úplně na hov... Nechci, abyste mě tady přesvědčovali, že je to strašně dobrý, prostě tuhle debiliárnu v autě nechci tak potřebuju radu nějakýho odborníka jak se toho zbavit bez toho abych přišel o ABS. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. leden 2012 Sdílet Vloženo 6. leden 2012 (editace) Tak si do okruhu pojistky co "vypíná" ABS dej vypínač a vždy když se budeš potřebovat vyhrabat ABS vypni. Jiná rada není. Editováno: 6. leden 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salam86 Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Mám podobnej problém(O1 2002), ale připadá mi, že ten zvuk jde spíše jen z pravého kola. Když například jedu v VW Passat(2003), který má tady systémy taky - nic takového to auto nedělá. Ten zvuk mi připadá, jako kdyby tomu autu mělo upadnout kolo. Nemůže to být spíš nějaký problém než že to je EDS systém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.