Publikováno Leden 5, 201213 r Čus borci, mam problem s Octavii II MR2008 (před face) 1,9TDI 77kw. Na palubce mi nesvítí kotrolka ABS ani ESP ani ASR ( ani při zapnutí klíčku). Abs už je funkční po výměně čidla na kole a vymazání chyb. Ale s ESP a ASR stale nechodí. Ve VAG mi to nepsalo žádnou chybu. Zkoušel jsem základní nastavení s loginem 40168, ale neúšpěšně. Teď tam mam chybu "jizdní test aktivován". Našel jsem na netu spoustu návodu jak test dokončit, ale nepodařilo se. Máte někdo nějaký tip jak to dát zase dohromady??
Leden 11, 201213 r Zajed si do servisu. At provedou základní nastavení....není to zase tak velký problém...
Leden 11, 201213 r Autor Základni nastavení sem prováděl, ale nejde dokončit. Ve VAG není žádná chyba, ale zjistil jsme v měřených hodnotách špatnou hodnotu v příšném snímači zrychlení. Má tam být 2,5 a mě se to pohybuje okolo 0,1... Chtěl bych ho zkusit vyrovnat ale nemůžu ho najít. Má byt pod sedadlem řidiče ale tam nic není.....
Leden 11, 201213 r Test jsi neprovedl tak, jak by se mělo.Proto to nejde.... Upraveno Leden 11, 201213 r od DIAGNOSTIK
Leden 13, 201213 r Valašská drsná krajina...Ale do škodovky to máš určitě blíže... Upraveno Leden 13, 201213 r od DIAGNOSTIK
Leden 13, 201213 r Tak to ti mockrat děkuji za radu. .....čeho se bojíš? Vždyt cena za toto nebude nijak závratná...
Leden 14, 201213 r Tak se trap ! ....Komu není rady, tomu není pomoci.... Čím se budu živit, když si lidi budou auta opravovat sami? Ale nevadí mi to....Budu jen rád, že budou jako Ty a nadělají si ještě trocha víc problémů pro řešení banální věci.O to víc zaplatí. Záležitost na 10 minut se protáhne třeba na půlden........................... LIDI- PROBERTE SE A DĚLEJTE TO, CO UMÍTE ! Místo takové ztráty času můžete být s rodinou, přáteli, nebo dělat něco, kde vyděláte trocha peněz na opravu u odborníků. Určitě si vyděláte víc..........Ale to patří uplně jinde... Upraveno Leden 14, 201213 r od DIAGNOSTIK
Leden 14, 201213 r Autor Opravdu oceňuji tvé otcovské rady. Ale nejsem žádný amatér, na autě si dělám vše sám. A kdybych měl jezdit s každou radou za "odborníky", který si něco vyčtou tady na foru, tak bych nedělal nic jiného. Takže znovu, mockrát tI děkuji za "VELMI PŘÍNOSNÉ ODPOVĚDI", ale má otázka zněla jak dokončit nastavení a ne kam to mám odvést, aby mi to za deset minut nastavili!
Leden 14, 201213 r Vždyt jsem Ti to psal, zajed do škodovky! Mezi ty odborníky, jak píšeš, patříš přeci taky! Přeci tu nebudu psát postupy a vychytávky, na kterých jsem strávil dost času! Tahle práce mně živí a byl bych sám proti sobě! Doba je zlá... Určitě jsi si všiml, že tu takové věci lidé nepíšou...Píšou se tu jen postřehy a kutilské rady. A když už, tak se napíše, že máš přijet. Najdi si tam u Vás mechanika, který rozumí těmto sistémům.¨V dnešní době má diagnostiku jakýkoliv blb , ale stejně mu to je prd platné, když se na jakoukoli ptákovinu ptá. Napíše mu to chyby a končí. Nic proti Tobě nemám, patříš do rodiny kutilů, těch je plná republika. Asi Tě to baví. Ale nejjednodušší máš, že stejně někam zajedeš, protože podle toho, co jsi psal, na to nemáš, nemáš dostatek informací a zkušeností, neznáš postupy, nastavení, kodování, hodnoty pro adaptace...Tak, aby to bylo stopro...A né jako v garáži u kutila. ( Mezi ně patříš---To není urážka.)
Leden 15, 201213 r nevim jestli to je aktualni ale neco pisnu.....test esp se provadi ze dupnes na brzdu (auto ve volnobehu) pokud se ti rozblika kotrolka udelej proste 8micku pote by to melo byt ok
Leden 15, 201213 r taky si vše snažim udělat sám ale Ochcávka není Škoda 120 a vše si sám neudělám musím využít odborníky bohužel ale než se trápit
Leden 15, 201213 r Autor Pokud by se jednalo a něco složité tak s tím pojedu do servisu hned, ale stoupnout na brzdu a projet se po parkovišti mi něpřipadá nic složitého a hodneho odborného technického zásahu.
Leden 15, 201213 r Autor nevim jestli to je aktualni ale neco pisnu.....test esp se provadi ze dupnes na brzdu (auto ve volnobehu) pokud se ti rozblika kotrolka udelej proste 8micku pote by to melo byt ok díky zítra vyzkouším.
Leden 15, 201213 r to nevim jestli je to složité protože tomu nerozumim ale když už to řešíš deset dní tak to prkotina není ne.
Leden 17, 201213 r Autor Už mi to pár dní funguje a bez zásahu "odborníka". Kdyby někdo chtěl poradit tak mi napište zpravu. Mě to neživí tak klidně poradím.
Leden 18, 201213 r Autor ESP - základní nastavení snímače úhlu natočení volantu 1. Nastartovat motor 2. Otočit volantem jednou do prava, pak zpátky a hned jednou do leva a zase zpátky do roviny 3. Na diag kod 40168 pak vstup do základníno nastavení, Skupina 060 4. Start 5. V druhem okně "OK" 6. Kontrolka zhasne po odpojení diag a opětovném zapnutí klíčku
Leden 19, 201213 r .....................pokud mu abs pise TEST ESP AKTIVOVAN.......tak se musi dokoncit....tkz nic aktivovat nemusi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.