Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všetkých. Mám takýto problém na octavke 1,8T AGU motor:

Pri zošliapnutí plynu začne motor ťahať do 2300-2500 otáčok a potom akoby zdusil motor úplne až skoro prestane ťahať, potom trhne s autom a začne to ťahať ako besné a po cca pár 3-4 sekundách to urobí zas. Keď mierne pridávam plyn, tak to trhanie, niekedy nie je zbadateľné. Bolo vymenené turbo za jazdené/moje pošlo/, kľuka po výbruse, nové ložiská, VAG neukazuje nič. Vymenil som dve hadice odvetrania, lebo boli roztrhnuté. Pred rozobratím, až kým nepošlo turbo, to išlo ok. Niekto s podobným problémom, alebo nejaký nápad???

Na TDi bych udělal test jízdy na diagnostice měřené hodnoty 3,10,11 ale u tohoto motoru nevím. To turbo se rozlítlo i do sání?

  • Autor

Nie, turbo ostalo celé, len oska povolila a vykmitala sa.

Já myslím,že tu je hromada témat na motor 1.8T....

Neřeknu když by to bylo někde v dávné historii.

Ale pár témat je hned na téhle stránce a na předešlé taky.

Překvapuje mě kolik lidí má s 1.8T problém :D

Ale nejčastější rada je pohledat v tlakové soustavě.A celkově řešit ostatní komponenty co mají něco společného s tlakem.

Třeba máš jen špatnej jednocestnej ventil na odvětrání a už může být problém...

  • Autor

Hadice sú v poriadku, boli skontrolované.

Ktorí jednocestný ventil tým myslíš? N75, alebo banku na turbe ?

Třeba ten co je schovanej pod sacíma svodama.

Pokud by náhodou byl v háji nebo zaseknutej od srágor(a že jich tam je).

Tak ti půjde tlak co turbo natlačí do víka hlavy a dolů k odvětrání kliky.

Ale to je jen jedna zmála pravděpodobných možností.

Já měl třeba prdlou tu pevnou hadici co vede od sacích svodů do posilovače brzd a panečku jak se auto chovalo blbě.

A to to nebylo vidět.

Jen při zkoušce mýdlovou vodou jsem to poznal.

Bublinky :kol-47:

A tlak si ještě kontroluju přídavným budíkem na sloupku.

Zkus se mrknout tady

  • Autor

Ďakujem za link. Tuto sú celkom dobre popísané, najčastejšie závady. Pokúsim sa podľa toho vyskúšať tie veci.

Ahoj, já měl úplně ten samý problém, přesně ten stejný co tady popisuješ. U mě to bylo vadnýma svíčkama nebo cívkama. Protože když jsem vyměnil svíčky tak to na nějaký čas přestalo dělat, ale potom se to zase objevilo. Tak jsem si nechal změřit jaký davají cívky proud a prý jsem je měl špatný tak jsem je všechny čtyři vyměnil. Je to přece jen takový šestinásobek ceny než svíčky, ale už mám naběháno přes 200 tisíc tak co se dá dělat.

Mám svíčky NGK Laser Platinum a cívky originál BOSCH a problém se neobjevil už hooodně dlouho :) ( klep, klep, klep :) )

Tak snad ti to pomůže...

  • 2 týdny později...
  • Autor

Vymenil som aj sviečky a nepomohlo. Robí to cukanie a zdusenie motora naďalej pri dvojke, niekedy na trojke pri cca 2300 ot. Prasklinu alebo povolenú hadicu som nenašiel. Vyčistil som aj origo blow-off a nič. VAG naďalej nepíše žiadnu chybu. Niekto nejaký iný nápad? Prípadne mi vie dakto poradiť, ako u tohto motora odmerám tlaky a funkciu TURBA počas jazdy ako napr. pri 1,9 TDI na trojke ???

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.