macomh Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 Zdravím všetkých. Mám takýto problém na octavke 1,8T AGU motor: Pri zošliapnutí plynu začne motor ťahať do 2300-2500 otáčok a potom akoby zdusil motor úplne až skoro prestane ťahať, potom trhne s autom a začne to ťahať ako besné a po cca pár 3-4 sekundách to urobí zas. Keď mierne pridávam plyn, tak to trhanie, niekedy nie je zbadateľné. Bolo vymenené turbo za jazdené/moje pošlo/, kľuka po výbruse, nové ložiská, VAG neukazuje nič. Vymenil som dve hadice odvetrania, lebo boli roztrhnuté. Pred rozobratím, až kým nepošlo turbo, to išlo ok. Niekto s podobným problémom, alebo nejaký nápad??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 Na TDi bych udělal test jízdy na diagnostice měřené hodnoty 3,10,11 ale u tohoto motoru nevím. To turbo se rozlítlo i do sání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macomh Vloženo 10. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2012 Nie, turbo ostalo celé, len oska povolila a vykmitala sa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 Já myslím,že tu je hromada témat na motor 1.8T.... Neřeknu když by to bylo někde v dávné historii. Ale pár témat je hned na téhle stránce a na předešlé taky. Překvapuje mě kolik lidí má s 1.8T problém Ale nejčastější rada je pohledat v tlakové soustavě.A celkově řešit ostatní komponenty co mají něco společného s tlakem. Třeba máš jen špatnej jednocestnej ventil na odvětrání a už může být problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macomh Vloženo 10. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2012 Hadice sú v poriadku, boli skontrolované. Ktorí jednocestný ventil tým myslíš? N75, alebo banku na turbe ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 Třeba ten co je schovanej pod sacíma svodama. Pokud by náhodou byl v háji nebo zaseknutej od srágor(a že jich tam je). Tak ti půjde tlak co turbo natlačí do víka hlavy a dolů k odvětrání kliky. Ale to je jen jedna zmála pravděpodobných možností. Já měl třeba prdlou tu pevnou hadici co vede od sacích svodů do posilovače brzd a panečku jak se auto chovalo blbě. A to to nebylo vidět. Jen při zkoušce mýdlovou vodou jsem to poznal. Bublinky A tlak si ještě kontroluju přídavným budíkem na sloupku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 Zkus se mrknout tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macomh Vloženo 10. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2012 Ďakujem za link. Tuto sú celkom dobre popísané, najčastejšie závady. Pokúsim sa podľa toho vyskúšať tie veci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 Ahoj, já měl úplně ten samý problém, přesně ten stejný co tady popisuješ. U mě to bylo vadnýma svíčkama nebo cívkama. Protože když jsem vyměnil svíčky tak to na nějaký čas přestalo dělat, ale potom se to zase objevilo. Tak jsem si nechal změřit jaký davají cívky proud a prý jsem je měl špatný tak jsem je všechny čtyři vyměnil. Je to přece jen takový šestinásobek ceny než svíčky, ale už mám naběháno přes 200 tisíc tak co se dá dělat. Mám svíčky NGK Laser Platinum a cívky originál BOSCH a problém se neobjevil už hooodně dlouho ( klep, klep, klep ) Tak snad ti to pomůže... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macomh Vloženo 22. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2012 Vymenil som aj sviečky a nepomohlo. Robí to cukanie a zdusenie motora naďalej pri dvojke, niekedy na trojke pri cca 2300 ot. Prasklinu alebo povolenú hadicu som nenašiel. Vyčistil som aj origo blow-off a nič. VAG naďalej nepíše žiadnu chybu. Niekto nejaký iný nápad? Prípadne mi vie dakto poradiť, ako u tohto motora odmerám tlaky a funkciu TURBA počas jazdy ako napr. pri 1,9 TDI na trojke ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.