Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No pokud funguje,tak bych to neřešil.

Jestli se do té hydrauliky motá ještě elektrika netuším.

Vůbec nechápu smysl předělávání něčeho co spolehlivě šlape.

Chceš aby ti šlo řízení ještě lehčeji?

Vloženo

No pokud funguje,tak bych to neřešil.

Jestli se do té hydrauliky motá ještě elektrika netuším.

Vůbec nechápu smysl předělávání něčeho co spolehlivě šlape.

Chceš aby ti šlo řízení ještě lehčeji?

Pouze hydraulický, čerpadlo "natvrdo" na stejném řemenu jako alternátor.

Jezdil jsem ted s GOLFEM V OI mám nově ale lehkost řízení se nedá srovnat, volant se vraci neplynulým pohybem.. OK, tak ja si teda zvyknu Díky za info

Vloženo

No pokud funguje,tak bych to neřešil.

Jestli se do té hydrauliky motá ještě elektrika netuším.

Vůbec nechápu smysl předělávání něčeho co spolehlivě šlape.

Chceš aby ti šlo řízení ještě lehčeji?

Přesně tak prostě lehce , jedním prstem...
Vloženo

Když bys to řešil kvůli něžné polovičce,tak bych to chápal.

Pokud to děláš kvůli sobě,doporučuju začít trénovat s činkama. :kol-28:

Fábie je na tom podstatně lépe.

V naší 1.2HTP a 1.4MPI jde volant lehce,jak když by byla kola ve vzduchu.

Vloženo

To mu nepomůže si myslím...

Měl jsem možnost projet X Octávek a každá měla to řízení podobné.

Pokud je zvyklej z Golfa,kterej jde zlehka jako Fábie,tak údržba nic nevyřeší.

Ale nadruhou stranu ten systém na Octávce musí mít nějaký tlakový-přepouštěcí ventil.A by to tlačilo stálej tlak bez ohledu na otáčky motoru.

Třeba by šlo dát na pumpu větší řemenici a ventil poladit aby pouštěl více tlaku do řízení.

Je to jen má teorie.Musí poradit někdo,kdo to dělal a nebo ví víc jak to funguje.

Vloženo

Když bys to řešil kvůli něžné polovičce,tak bych to chápal.

Pokud to děláš kvůli sobě,doporučuju začít trénovat s činkama. :kol-28:

Fábie je na tom podstatně lépe.

V naší 1.2HTP a 1.4MPI jde volant lehce,jak když by byla kola ve vzduchu.

:kol-47:

FABIA nie je OCTAVIA. :kol-31:

1,2HTP FABIA VERZUS 1,9 TDI OCTAVIA. :kol-26:

Vloženo

Tak tak ....ale zase si myslím,že to nemůže být v Octávce takové peklo.

Moje mamka lítá s Fáčkem bez posilovače a nestěžuje si...Holt si mákne,ale je ráda že jede :kol-47:

Vloženo

Pořád je to jen čerpadlo,trubičky,pístnice a pár ventilů...takže výměna za výkonější ,nebo poladit stávající je určitě možná.Třeba se někdo najde kdo poradí...

Vloženo

Nemá smysl do toho nějak zasahovat protože zvýšení tlaku akorát zkrátí životnost servořízení začne týct.Dávat tam něco jinýho co je elektromechanický ja taky blbost zaprvý to nebude sedět a elektronika řízení je vázána na další potřebnou elektroniku která v OI není nebo je ale komunikuje jinak.

Tady jedině výměna za jiný auto.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

vyměň servoolej je to fakt znát a pak ti to půjde skoro jako elektrohydraulický. ted jsem to taky řešil (origo olej) a je to paráda. taky záleží na šířce pneu... 225 vs. 195 je znát.

Vloženo

Heleť super nápad... :kol-47:

Ať si na auto hodí nějaké dřevěné loukotě z Pragovky a bude to zatáčet pak samo :kol-28:

A olej zkusit může, i když teoreticky pokud má vše co se týče těsnění a odvzdušnění v pořádku,tak jiný olej asi moc nepomůže...

Co se na něm může kazit?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...