Zdeněk Jiruš Vloženo 11. leden 2012 Sdílet Vloženo 11. leden 2012 Ahoj, ma OI jen hadraulicky posilovač nebo elektrohydraulicky, jde to nejak předělat popřípade neví nekdo jestli je to velký rozdíl??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 No pokud funguje,tak bych to neřešil. Jestli se do té hydrauliky motá ještě elektrika netuším. Vůbec nechápu smysl předělávání něčeho co spolehlivě šlape. Chceš aby ti šlo řízení ještě lehčeji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Pouze hydraulický, čerpadlo "natvrdo" na stejném řemenu jako alternátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk Jiruš Vloženo 14. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2012 No pokud funguje,tak bych to neřešil. Jestli se do té hydrauliky motá ještě elektrika netuším. Vůbec nechápu smysl předělávání něčeho co spolehlivě šlape. Chceš aby ti šlo řízení ještě lehčeji? Pouze hydraulický, čerpadlo "natvrdo" na stejném řemenu jako alternátor. Jezdil jsem ted s GOLFEM V OI mám nově ale lehkost řízení se nedá srovnat, volant se vraci neplynulým pohybem.. OK, tak ja si teda zvyknu Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk Jiruš Vloženo 14. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2012 No pokud funguje,tak bych to neřešil. Jestli se do té hydrauliky motá ještě elektrika netuším. Vůbec nechápu smysl předělávání něčeho co spolehlivě šlape. Chceš aby ti šlo řízení ještě lehčeji? Přesně tak prostě lehce , jedním prstem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Když bys to řešil kvůli něžné polovičce,tak bych to chápal. Pokud to děláš kvůli sobě,doporučuju začít trénovat s činkama. Fábie je na tom podstatně lépe. V naší 1.2HTP a 1.4MPI jde volant lehce,jak když by byla kola ve vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk Jiruš Vloženo 15. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2012 (editace) Ted jsi to trefil, kvuli mne to není Je tedy nekdo kdo by mi poradil jak to udelat aby to slo lehčeji??? Editováno: 16. leden 2012, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritchie Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Jestli je to starší vůz tak vyměň náplň v servořízení,mě to pomohlo. Ale pouze origo- http://www.e-nahradnidily.cz/posilovac-rizeni-3/olej-do-servorizeni-original-skoda-octavia-i Jestli to nepomůže tak může být zatuhlé horní uložení tlumičů nebo spodní čepy na ramenech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 To mu nepomůže si myslím... Měl jsem možnost projet X Octávek a každá měla to řízení podobné. Pokud je zvyklej z Golfa,kterej jde zlehka jako Fábie,tak údržba nic nevyřeší. Ale nadruhou stranu ten systém na Octávce musí mít nějaký tlakový-přepouštěcí ventil.A by to tlačilo stálej tlak bez ohledu na otáčky motoru. Třeba by šlo dát na pumpu větší řemenici a ventil poladit aby pouštěl více tlaku do řízení. Je to jen má teorie.Musí poradit někdo,kdo to dělal a nebo ví víc jak to funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Když bys to řešil kvůli něžné polovičce,tak bych to chápal. Pokud to děláš kvůli sobě,doporučuju začít trénovat s činkama. Fábie je na tom podstatně lépe. V naší 1.2HTP a 1.4MPI jde volant lehce,jak když by byla kola ve vzduchu. FABIA nie je OCTAVIA. 1,2HTP FABIA VERZUS 1,9 TDI OCTAVIA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Tak tak ....ale zase si myslím,že to nemůže být v Octávce takové peklo. Moje mamka lítá s Fáčkem bez posilovače a nestěžuje si...Holt si mákne,ale je ráda že jede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk Jiruš Vloženo 17. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2012 Pouze hydraulický, čerpadlo "natvrdo" na stejném řemenu jako alternátor. Takže to fakt předelat nejde???? procital jsem fora a predelava se tu kde co, ale tohle asi fakt nejde co?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 18. leden 2012 Sdílet Vloženo 18. leden 2012 Tak ono by to šlo,ale stálo by to balík podle mě. Není tu asi nikdo kdo by takovou věc řešil a proto se ti odpovědi nehrnou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 18. leden 2012 Sdílet Vloženo 18. leden 2012 Pořád je to jen čerpadlo,trubičky,pístnice a pár ventilů...takže výměna za výkonější ,nebo poladit stávající je určitě možná.Třeba se někdo najde kdo poradí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 18. leden 2012 Sdílet Vloženo 18. leden 2012 Nemá smysl do toho nějak zasahovat protože zvýšení tlaku akorát zkrátí životnost servořízení začne týct.Dávat tam něco jinýho co je elektromechanický ja taky blbost zaprvý to nebude sedět a elektronika řízení je vázána na další potřebnou elektroniku která v OI není nebo je ale komunikuje jinak. Tady jedině výměna za jiný auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk Jiruš Vloženo 18. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2012 (editace) Diky kluci.... už šetřím na nový.... na tohle si proste zvyknu:-D Editováno: 19. leden 2012, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lajosch Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 vyměň servoolej je to fakt znát a pak ti to půjde skoro jako elektrohydraulický. ted jsem to taky řešil (origo olej) a je to paráda. taky záleží na šířce pneu... 225 vs. 195 je znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 Heleť super nápad... Ať si na auto hodí nějaké dřevěné loukotě z Pragovky a bude to zatáčet pak samo A olej zkusit může, i když teoreticky pokud má vše co se týče těsnění a odvzdušnění v pořádku,tak jiný olej asi moc nepomůže... Co se na něm může kazit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.