Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat na následující problém. Auto mi občas chcipne za jízdy - vždy se tak stane, když přibržďuji a chci podřadit, tedy při pokledu otáček - blbé je, že dost často se tak stane při vjetí do zatáčky a vypne posilovač řízení.

Nevíte někdo prosím čím by to mohlo být? Předem děkuji za Vaše odpovědi.

Dej to na diagnostiku, co to napíše. Ještě takova maličkost, co to máš za motorizaci?

Upraveno od VAG BoBo

daviddavid:Taky se mi to stalo, když jsem jel z kopce a dole v zatáčce jak jsem podřazoval, tak chcípl motor. Jestli Ti to dělá pravidelně, tak určitě na Vag, jinak to asi nejzjistíš. Může to být však volnoběžným ventilem.

:kol-47: Dopln si aky mas v aute motor. BENZIN??? DIESEL???

Je to 1,6 benzin.

Jak to víš, že to je 1.6, když to sem nenapsal?

under: :kol-47: Podla popisu chyby je to na 100% 1,6benzin. :kol-31: Ale pockam co napise daviddavid.

Dobře, taky si myslím. Přesněji 1.6 55kw :kol-31:

  • Autor

Opravdu je to je 1.6 benzin 75kw :) Na diagnostice jsem to měl napíchnuté cca před měsícem, kdy jsem byl na servisu. Vyměnili mi první lambda sondu (3751 BOSH) a řekli že je špatná i druhá a nejspíše ERG ventil, ale že by to nemělo mít na chod vozidla negativní důsledky....

jinak výpis z diagnostiky:

P1118 Lambda sonda obvod vyhřívání

(řada 1, sonda 2)

P1443 Snímač polohy recikulace spalin

Příliš malý signál

P0551 Tlakový spínač servořízení

Nevěrohodný signál

- k tomuhle mi bylo řečeno, že ten spínač funguje, ale jeho životnost je na hraně...

Předem děkuji za jakékoliv vaše rady a podněty :)

Upraveno od daviddavid

No ten ERG by na to mohl mít taky vliv.

  • Autor

Mě napadlo, že bych jej vyměnil, ale známý povídal, že stojí 3500kč a opět přišel s tvrzením, že je to zbytečné - tedy stejná rada jako v servisu. Docela by mě naštvalo, kdybych jej tedy vyměnil a závadu to neodstranilo :)

Taky je mi divné, že mi bylo řečeno, že tato součástka nemá na jízdní vlastnosti vliv - tak k čemu tam teda je? :) Nějak nejde dohromady, že věc, která je "zbytečná" stojí takový "balík."

No, já nové kupuji brzdy, rozvody atd., prostě základní věci, co musí být nové. Na ostatní díly je tu vrakoviště. A určitě Ti chcípne auto? Nevypne se Ti pouze posilovač?

Posilovač se nevypíná....

Motor se otáčí-točí s čerpadlem-čerpadlo tlačí olej do pístnice-posilovač funguje...

Motor chcípne-čerpadlo nejede-olej netlakuje-posilovač nejde :kol-28:

daviddavid: Co ti dělá motor,když bys stál na místě na volnoběh a otáčel kolama z jedné strany nadruhou?

Má motor taky tendenci chcípat?Jak moc ti kolísají otáčky při tom otáčení koly?

Mě to chcípalo úplně stejně (hlavně na kruháčích) a můj problém byl ve škrtící klapce...Stačila pořádně vyčistit...i s tou elektronikou co v ní je a od té doby mám klid...

Ondrero: To není pravda. Mě přestal posilovač fungovat a motor stále točil.

Posilovač se nevypíná....

Motor se otáčí-točí s čerpadlem-čerpadlo tlačí olej do pístnice-posilovač funguje...

Motor chcípne-čerpadlo nejede-olej netlakuje-posilovač nejde :kol-28:

daviddavid: Co ti dělá motor,když bys stál na místě na volnoběh a otáčel kolama z jedné strany nadruhou?

Má motor taky tendenci chcípat?Jak moc ti kolísají otáčky při tom otáčení koly?

Mě to chcípalo úplně stejně (hlavně na kruháčích) a můj problém byl ve škrtící klapce...Stačila pořádně vyčistit...i s tou elektronikou co v ní je a od té doby mám klid...

Vím že u OI jsi na to zvyklý, ale u FI to není pravidlo. Mají elektrické servo, ne přes řemen.

Upraveno od Wojnar
Automatická barva písma.

Nezapomínejme, že může vytéct olej z posilovače.

To je sice hezké,ale on tu neřeší nefunkční posilovač.

Píše občas....Občas zhasne motor...tudíš občas nejde posilovač vlivem zhaslého motoru...

Není to jen nějaká má teorie...mě samotnému se to taky parkrát stalo...

A co se týče Fábie....O té se tu přeci nebavíme :kol-47:

Under: A copak jsi s tím posilovačem měl?

Rozběhl se potom zase sám nebo byla nutná oprava?

Pokud vypne posilovač, tak lidem, kterým se to nikdy nestalo, si myslí, že chcípl motor či se zasekl volant a takhle často vznikají nehody. Může jít špatně při nedostatečném servo oleji v kádince a když je to špatně zavzdušněné, může to jakoby vypnout. Samozřejmě je to málo pravděpodobné, že to bude tím. Snažím tu psát jen možnosti. Ondrero: No zatím jsem to neopravoval, teče mi ten servo olej, tak ho dolévám.

Já si určitě jen "nemyslel", že chcípl motor,když jsem ho musel znova startovat :kol-28:

Je mi jasné ,že jsou různé závady na servu...

Ale tady kolega nemá problém se servem ,ale se chcípáním motoru...a od toho se odvíjí i to nefunkční řízení...

Nic víc...Až bude mít v cajku motor,tak už ho určitě servo zlobit nebude...

Neznám moc případů,že by servo "občas" přestalo fungovat...Buď jde nebo nejde.

Bavím se samozřejmě o Octávii...

Já vím, že on má problém se chcípáním motoru.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.