umi Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 ahoj, prosím o radu. Dnes ráno jsem po pěti dnech stání (ráno ukazovala teplota na displeji cca -14C) vyjel, motor chytil napoprvé, nicméně cca po 2km se rozsvítila kontrolka "Systém kontroly výfukových plynů", auto jsem nechal v rozmrazit v garáži a zkusil natočit po 3 hodinách znovu. Po napojení na VAG od kámoše se objevila chyba: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 906 018 DH Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0004 Software Coding: 11501 Work Shop Code: WSC 11111 Additional Info: TMBDL23U549055600 SKZ7Z0C2002945 1 Fault Found: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 35-00 - - Na Internetu jsem k tomu našel: 16825 - system odvzdusneni nadrze: spatna pruchodnost P0441 - 35-00 - - bylo mi doporučeno chybu smazat a čekat na další výskyt (prý by to mohla být prkotina kvůli námraze), což jsme provedli. Po resetu chyby jsem s tím ujel dalších cca 10km, chyba se zatím znovu neobjevila. auto má cca 172000km poctivých s původním turbem, před rokem proveden repas alternátoru a nové rozvody + vodní pumpa, baterie relativně nová. díky za radu, co by to mohlo být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Vag Info Systém hlasí doporučený postup : kontrola ventilu nádobky s aktivním uhlím diagnozou akčních členů kontrola vedení paliva od nádrže ke škrtící klapce kontrola elektrického vedení a konektoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
umi Vloženo 4. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 díky za odpověď - zřejmě se jedná o vadný ventil N80 sání nádobky aktivního uhlí, díl se bude měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
balubalu Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 (editace) umi mam ten stejný problém chyby 16825 už to rešim pul roku tak by mne zajímalo zda to byl opravdu ten ventil N80 sání nádobky aktivního uhlí? Důvod editace: necituj předchozí příspěvěk !!! Editováno: 24. Březen 2012, autor: žralok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
umi Vloženo 2. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2012 no asi tě nepotěším, protože z mé odpovědi se toho moc nedozvíš nicméně v servisu (Tukas Praha Štěrboholy) to rozebrali, vyčistili, složili, zkontrolovali nádobku s uhlím - nádobka prý v poho (ale prý se palivo dostalo, kam nemá - jestli blbě netankuju.. - tankuju dobře, po prvním cvaknutí vyndávám pistoli) a že objednají ze Škodovky ten ventil, který je dle nich na výměnu. Čekal jsem pár dní až mi někdo zavolá..no do dneška se nikdo neozval :-( Ale jelikož chyba znovu nevyskočila (od "incidentu" jsem ujel cca 3000km), kašlu na to..už se asi nikdy nedozvím, jestli to bylo velkým mrazem, špatným tankovaním nebo ventilem..uvidíme příští zimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.