PaveloSK Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 (editace) U spolujazdca mám kompletne defektný bezpečnostný pás, tj ani trocha sa nechce navinúť. Preto chcem kupovať druhý (použitý) a človek, od ktorého to idem kúpiť sa ma pýta, či môj pás má elektrické napájanie alebo nie. Nechce sa mi teraz ešte rozoberať auto, lebo všetko je zmrznuté a tie plastové cvočky by som isto dolámal, tak sa pýtam, dá sa to to zistiť dáko ináč? (VIN, VAG..) Fábia Combi rv cca 5/2004, výbava Choice, vpredu dva airbagy. Editováno: 9. Únor 2012, autor: PaveloSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Na bezpecnostnom pase ktore mas v aute mas STITOK s udajmi treba porovnat s novym pasom vsetky udaje musia bit rovnake. Najskor bi som opravil povodny pas. Nie je zle namontovany??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 9. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Takže to tak vyzerá, že sa asi vymontovaniu toho pásu nevyhnem.. Neviem, ten pás nemá absolútne žiadnu tendenciu sa navíjať spať. Je proste komplet vyvlečený a visí, ako tie staré pásy v Škodovkách, kde neboli navíjače. Treba si na niečo dávať pozor, keď to budem vyberať? Je napr. vhodné odpojiť baterku a pod., nech mi napríklad neprskne ta patróna v rukách? Prípadne keby sme niekto vedel pridať taký jednoduchý návod, ako odstrojiť ten B-stĺpik, tak by som bol vďačný (knihu mám ale tam ten návod je moc strohý) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Ked ten pas chces demontovat tak sa asi rozoberaniu nevyhnes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Plastový kryt sloupku je nacvaknutý plíšky ve sloupku, dávat bacha , aby jsi nevylomilplastový pantíky, které drží plíšek v plastu. Já jsem měl osobně vypadnutou pružinu z pásu, a když jsi zručný, tak to vrátíš zpátky, ale je to dřina. Závada může být v péru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 9. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Viem Len ako som v prvom príspevku spomínal, nechcem to hneď teraz rozoberať , keď sú tieto mrazy, lebo garáž je zaprataná a vonku keď to budem robiť, tak ani nechcem vedieť, ako dokatujem tie plastové cvočky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Najprv skus opravit stary pas a ked to nepojde tak az potom kupuj novy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 9. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Pás som sa raz snažil opravovať este vo Felícií. Vtedy som skoro vďaka tomu péru došiel o zrak, čize odvtedy sa pásov radšej nechytám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 6. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 (editace) Dobre, cize udaje z tohto stitku sa maju uplne do jedneho znaku zhodovat so stitkom z noveho (teda druheho, z druhej ruky) ? Diky EDIT: ešte jedna vec sa mi zdá zvláštna - auto má vpredu dva airbagy ale do tohto pásu nešiel žiaden káblik. Je to vôbec potom pyropás? Celkovo ma úplne iný vzhľad než "pyropásy" na internete. A malo teda vôbec zmysel odpájať baterku, keď som s ním manipuloval alebo som zas len slepo veril DP? Editováno: 6. Březen 2012, autor: PaveloSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Už sa to tu niekde rozoberalo: Fabia má predné pásy predpínané pyrotechnicky, rozdiel je iba v ich aktivácii - buď elektricky, alebo mechanicky. V prípade, že auto má i bočné bagy, sú aktivátory vždy elektrické. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 20. leden 2018 Sdílet Vloženo 20. leden 2018 Mám presne ten istý problém,pás u spolujazdca je úplne vytiahnutý a nejde namotať a vodičov sa tiež ťažšie navýja ale ten ešte akotak funguje.Mám v pláne kúpiť z vrakáča oba predné,no inzerent sa ma pýtal či je to pyropás,no a ja som mu nevedel povedať.Ja mám Fabia Combi I 1.2 47kw 3/2004 model Joy.Presne som neporozumel to s tím štítkom,ako to zistím či je to pyropás?,alebo ako to zistím bez toho že by som to rozobral.Auto má dva predné airbagy,a keby som nedal pyropás bude niečo špatne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 22. leden 2018 Sdílet Vloženo 22. leden 2018 Takže našiel som toto: Cislo dilu: 6Y0857701A HCP levy pas z mech, odpalovacem nebo: 6Y0857701B HCP z elektrickim odpalovacem a keďže ja mám : 6Y0 857 702 A HCP spolujazdec 6Y0 857 701 A HCP vodič takže mechanický odpalovač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 24. leden 2018 Sdílet Vloženo 24. leden 2018 Ešte sa spýtam či má niekto skúsenosti s použitím náhradného dielu pásov z anglickej verzie.Treba dať pás vodiča z EN na vodičovu stranu SK a spolujazdca taktiež,alebo ich iba nahodiť podľa strany auta,tak ako sú v EN budú aj v SK. Mám v tom dilemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 27. leden 2018 Sdílet Vloženo 27. leden 2018 Našiel som toto: Základné súčiastky ktoré nepasujú: - vonkajšie spätné zrkadlá. Jednoducho sa Vám ich nepodarí naštelovať na európskom aute - predné svetlomety. Tak isto ich nenaštelujete podľa európskych noriem - riadenie. Tak je to jasné. Technicky nie je možné ho namontovať. - ventilátor kúrenia. Väčšinou sa krúti do opačnej strany. - niektoré zadné svetlá. Niekedy je hmlové svetlo na pravej strane a spiatočka je na ľavej strane. - zámky dverí. Ak má auto centŕalne zamykanie tak hlavný rozum na anglických autách je v pravých dverách a na európskych autách je to na ľavých dverách. - mechanizmy sťahovania okna. Riadiace jednotky taktiež nepasujú, lebo hlavný rozum na anglickýh autách je v pravých dverách a v európskych je v ľavých dverách. - z japonských automobilov vcšinou nepasujú predné nápravnice. Je tam iné uchytenie riadenia. - spolujazcové airbagy a prístrojové dosky. - mechanizmy stieračov. To je myslím si jasné. To sú najzákladnejšie autodiely ktoré nie sú kompaktibilné z anglického automobilu na európsky automobil. A keďže pás je veľmi dôležitý a sa tu nespomína tak mi z toho vychádza že bez problémov pasuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.