mirekkrejci Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Ahojt borci, měl bych takovou otázku nedávno jsem si koupil přední a zadní nárazník ala RSII. jo to laminát. A jak jsem s tím zajel ke karosáři tak mi řekl, že se do toho nechce pouštět že tam chybí vnitřní uchyty (ty se musí nalaminátovat) a když jsem objel asi čtvrtého karosáře tak mi řekl že uchyty se u neoriginálních nárazníku z 99% nikdy nedávají, ale ten se mi do toho taktéž nechce pouštět, protože to je moc práce a za to si udajně nemuže tolik říct, tak to pro něj není výdělečné. Proto se ptám jestli tady není někdo z vašich řad, který by mi poradil jak na to a nebo jestli tu není někdo okolo Opavy - Fulneku kdo by mi ty dva nárazníky přehodil děkuji za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Toto je taková blbá práce....Stráví se nad tím hromada hodin a je to makačka.... Takže to málokdo dělá na kšeft.Protože právě případnému zájemci spadne brada kolik že vlastně napasování nárazníků na auto stojí... Včetně laku atd... Já si musel auto dělat sám.Dávat to do spešl firmy za těžký balík,nebo k nějakému šmudloj u kterého není jistota se mi nechtělo. Pokud máš auto na každodení ježdění,tak si radši pořiď RS1 nárazníky... Protože u toho laminátu stačí lehkej ťukanec a nárazník je K.O...Tedy hlavně v těch úchytech. Mě se takovej styl úprav auta taky líbí,ale to bych ho pak musel mít jen na koukání před garáží Protože než osekanej a polámenej lamino nárazník,tak to radši origo plastovej. Kolikrát je vidět auto s cool nárazníkem ....a spodek na něm odrbaný až čuměj vlákna....Tfuj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirekkrejci Vloženo 26. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 (editace) tak ja sice jezdím každý den ale mám ještě jedno a tu octavku bych měl jen na parádění v letě:-D nevím nechce se mi do toho pouštět samotnému, když vím že to moc nesedí myslím, že o sobě mužu říct, že jsem hodně zručný, ale s tmelením kitováním moc ne a nechci něco zkazit když to stálo takový peníz. kdyby měl někdo foto postup a řekl by že stačí pouze nalaminátovat uichyty a bude to sedět tak do toho pujdu a udělám si to ale pokud se musí ořezávat rači ne mám špatné zkušenosti když něco ořezávám dycky to dopadne tak že ořežu moc:-D Editováno: 26. Únor 2012, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Takže když ty nárazníky plácneš na auto,tak nesedí? Když řízneš moc,tak zase plácneš kit no Takhle jsem se já desítky hodin sral se zadním převlekem...ten ale neseděl vůbec Přesahoval asi o 3 cm na každé straně....Byl daleko větší než nárazník.... A co teď?Řezat se mi ty konce nechtěli,páč to je tvarovaná část mezi nárazníkem a převlekem a je to vlasně pokračování lemu blatníku. vyplnit díru materiálem jsem taky nechtěl,protože by ochraná lišta ztrácela význam. Takže to bylo jak modelovat něco z ABC.Pěkně postupně vyřezývat klíny ze zaoblené části,dokud neseděl převlek celou plochou na nárazníku... Proto tam mám ty 2 zelené fleky po stranách . A to tahle práce není určitě moje hobby...nesnáším to...Ale když to chci na autě mít tak mi nezbejvá než se to naučit Stačí trénovat... Kup si 2 kilovej tmel s vláknem a můžeš tvořit....není to tak hrozné pokud máš auto jako koníček... A o to víc budeš mít radost z práce..Jako teď já Kit je to nejmenší...Tím umí patlat i má přítulka...Horší je pak ten cit pro vybroušení velkých ploch... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.