jakub benes Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 pokud ti v servisu misto reseni zavady pouze vymazou chybovou pamet, zmen servis A jestli chces od nas poradit, musis sem napsat co te presne trapi a predevsim jake chyby ti v servisu nacetli. Bez toho ti horkotezko nekdo poradi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommy00 Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 Ja mel ten samy problem auto hodilo chybu emise do dilny zacalo hur jet pri rozjezdech cukalo.Diagnostika ukazovala cidlo teploty nafty to jsem vymenil a problem stejny nakonec jsem zjistit ze byly prosoupany dratky v ohybu ke cidlu.To se opravilo a od ty doby klid jen jsem si preventivne to cidlo vymenil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufer Vloženo 12. leden 2013 Sdílet Vloženo 12. leden 2013 Měl sem to taky, čištění pomůže někdy na dýl, někdy nepomůlže vůbec. Výměna ventilu. Zaslepit to myslim šlo u starších aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 muzu se zeptat kde najdu pojistku ty klapky saciho potrubi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 v boxe,ktorý je v motorovom priestore... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomec77 Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 zdravím mám oct II 1.9TDI 77kw Kód motora je BJB je to rok 2005 mám nasledujúci problém: pri jazde mi už viac krát zasvietila kontrolka žltá(asi emisie) a napísal maxidot emise do dílny.Auto šlo normálne a po nejakom čase a štartovaniach zhaslo a OK.Avšak v poslednom čase sa mi k tejto chybe pridalo aj blikanie žhavenia +motor do dílny(maxidot). Počas toho blikania žhavenia mi po zošliapnutí spojky skapal motor a následne dlho točil kým chytil no aj tak bol v nudzáku(max 3500ot/min a išlo ako bez turba-úplne slabo), až po nejakých štartovania kontrolky zhasli a je všetko ok. Proste akonáhle začne blikať žhavenie hodí ho do nudzáku. Motor bol teplým normálne po dlhej jazde a stava sa to počas jazdy. dočítal som sa o spínači brzdových svetiel,ale určite by mi ho nehodilo do nudzáku nie? budem vďačný za každu radu.podotýkam, že na diagnostike som bol a vyhodilo nasledujúce chyby: 02EE Riadiaca jednotka prístrojovej dosky 0003 Riadiaca jednotka 020E Spínač brzdových svetiel 00BC Relé 1 Svorka 50 00BB Relé Svorka 75 P1696 CAN-Dátový PLUS vopred ďakujem za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomec77 Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 fakt nikto nic?ziadne napady??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
susliak Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 Mne to toto isté, teda okrem vypisovania emisií a vypnutia motora robilo tento víkend. Znížený výkon a motor do dielne kontrolka motora a blikajuce zhavenie. Vymenili mi tento senzor a bolo po probléme. Bohužiaľ ja mám BLS-ko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejH Vloženo 20. Květen 2013 Sdílet Vloženo 20. Květen 2013 (editace) Mám stejný problém, cca před rokem se mi tato kontrolka rozsvítila, tak jsem jel do servisu, kde mi řekli, že nejspíš bude vadný egr, ale po pravdě mi řekli, že to neví na 100% a že to taky může být zbytečná oprava. Byla to zbytečná oprava, protože egr byl jak nový. Mimo jiné proměřily i všechy dráty a všechny byly v pořádku. Jel jsem do dalšího servisu (porše brno) a tam mi řekli něco podobného, prý to může být ovládací klapka erg, ale že to zase není na 100%. V dalším servisu (v Araveru) mi řekli, že je špatný průchod výfukových plynů, ale že taky přesně neví, že bych tam musel nechat celý den nastarované auto a oni by ho pozorovali (s tím jsem nesouhlasil). Místo toho jsem vyměnil vzduchový filtr a asi 2 měsíce (oproti běžným 14 dnům) byl klid. Až do tohoto víkendu, kdy se ta zas*raná kontrolka rozsvítila znova. Na chodu motoru jsem nepozoroval žádný rozdíl a nebýt toho, že chci auto po létě prodat, tak bych to vůbec neřešil, ale nechci někomu prodat auto s podobnou vadou (jinak je totiž vše v perfektním stavu) RV 2007, 1,9 77kw. najeto 121 tis, již jsem vyměnil pro jistotu rozvody, samozřejmě je pravidelně měněn olej, filtry, náplně atd. Pokud tedy někdo ví, co by to mohlo být, byl bych rád, kdyby se ozval. Děkuji Editováno: 20. Květen 2013, autor: OndrejH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 20. Květen 2013 Sdílet Vloženo 20. Květen 2013 a jak ti to chcipa? nezaklepe se to malinko vic? muze to byt chcipaci klapka. bud jestli mas podtlakovou nebo jako u me je to vadnej elektrickej moturek ty klapky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejH Vloženo 22. Květen 2013 Sdílet Vloženo 22. Květen 2013 Jak kdy, je pravda, že někdy je strart i chcípání trochu divočejší. Myslím, že je tam elektricky ovládaná klapka. Můžu se zeptat, kolik tě stála oprava? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 22. Květen 2013 Sdílet Vloženo 22. Květen 2013 sehnal sem pouzitou na internetu za 1200 plus 10 minut vlastnorucni vymena drzi jen na trech sroubech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejH Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Díky. Příští víkend to rozdělám a vyčistím a dám sem výsledky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejH Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 Tak nakonec musím potupně přiznat, že jsem tu klapku ani nenašel :-D šel jsem po sacím potrubí, ale to vedlo pod motor a žádná klapka na něm není..dal jsem aditiva s vírou, že to přejde, chvilku bylo vše ok, ale už to svítí zase. Auto jezdí pořád stejně dobře, teď po těch aditivech ještě o něco líp, ale kontrolka svítí a svítí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejH Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 Ten začátek je stejný jako u mě, emise do dílny, po pár startovacích cyklech zhasne a za nějakou dobu se opět rozsvítí, pak zase zhasne a tak pořád dokola. Byl jsem asi ve 4 servisech, ale nikde nevěděli, zbytečně vyměnil egr ventil, zkusil dát všude nové lepší filtry, dal aditiva atd atd, ale nic nepomohlo. Auto jezdí normálně. Co s tím už fakt nevím, v slabé chvilce občas přemýšlím, že maxidot projedu vrtačkou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 Prvně vyčíst chyby na diagnostice! EGR je jednak ventil zpětného vedení výfukových plynů a jednak má funkci škrticí klapky, to je u starých motoru BJB v jednom dílu. Motory euro 4 už mají tu škrticí klapku ovládanou motůrkem a EGR je vlastně ze dvou dílů, z ventilu zpětného vedení plynů (ovládaný mechanicky podtlakem) a škrtící klapky (ovládanou el. motůrkem). Otázka co ti všechno měnili, podívej se na fakturu ze servisu. Díl: BLS: 03G 128 063 Q BXE,BKC: 038 128 063 Q http://www.cc-autodily.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 a čo píše za závadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejH Vloženo 4. Září 2013 Sdílet Vloženo 4. Září 2013 Škrtící klapku jsme určitě neměnili, vím to jistě, protože se známým z Porše Brno jsme se bavili, že by to mohl dělat ten motůrek. Na diagnostice to bylo jak v Porše Brno, tak ve 2 Araverech, tak u známého, nikdo neví čím to je. Každý má svůj tip, ale kdybych vyzkoušel všechny jejich tipy, dám za opravy 15 tisíc..... Tak se snažím najít někoho, kdo měl stejný problém a podařilo se mu ho vyřešit. Když jsme vyměnili mechanickou klapku egr byla jak nová, absolutně žádný nános, o auto se starám a u řízení přemýšlím, proto si myslím, navíc žádné žměny chování motoru nepozoruji (kromě občasného drsnějšího startu a zhášení motoru), takže si myslím, že to bude nějaký debilní drátek nebo pojistka. Chystám se ještě zkusit pročistit sání vzduchu pomocí Wynn´s Diesel EGR 3. A dle příspěvku XTomoc a dle těch drsnějších startů a zhášení motoru mě ještě napadá, že by mohl být špatný/uvolněný drát vedoucí ke škrtící klapce (ale měřili jsme to a drát byl v pořádku). Měnit hned škrtící klapku se mi nechce, stejně tak jsem vyměnil mechanický ventil egr a bylo to zbytečné. Jinak je to ročník 2007 1,9TDI PD 77Kw. Díky všem za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejH Vloženo 4. Září 2013 Sdílet Vloženo 4. Září 2013 Bylo to v Porše a 2x v Araveru, nejčastěji špatný průchod výfukových plynů, ale ten výpis mi bohužel nedali, takže přesně to nevím. Ale jak říkám, bylo to na 4 na sobě nezávislích diagnostikách a nikdo neví co s tím... Já nejsem odborník, ale jediné co mi trochu dávalo smysl byl vadný drát vedoucí ke shášecí klapce, ale ten jsme proměřili a byl v pořádku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 4. Září 2013 Sdílet Vloženo 4. Září 2013 to bude chcipaci klapka ja kdyz ji vytah tak vypadala jak nova zadnej nanos ale odesla ta elektronicka ridici deska tak musela jit nova co ti pise diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 4. Září 2013 Sdílet Vloženo 4. Září 2013 Proč na dvou místech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejH Vloženo 5. Září 2013 Sdílet Vloženo 5. Září 2013 špatný průchod výfukových plynů. Asi máš pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejH Vloženo 5. Září 2013 Sdílet Vloženo 5. Září 2013 Myslíš ten Araver? Byl jsem ve Strážnici a tam mi řekli, že neví, že by to museli nechat přes noc nastartované a pak že by se možná vidělo, to se mi moc nezdálo, tak jsem byl v hradišti a tam mi řekli, že jim to hlásí špatný průchod výfukových plynů, ale že neví čím by to mohlo být, že je všechno v pořádku... porše podobně, špatný průchod, ale taky nevěděli čím to je, říkali že jen tipují shášecí klapku, ale že to taky může být něco jiného a bude to zbytečná oprava, že oni by to nechali svítit a hotovo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 6. Září 2013 Sdílet Vloženo 6. Září 2013 tak to klapka nebude to by ti diagnostika napsala mas filtr pevnych castic? nebo kat muze bejt zacpanej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 6. Září 2013 Sdílet Vloženo 6. Září 2013 prvne tu napis co mas za kod motoru a za druhe sem dej presny vypis diagnostiky, tohle strileni od boku nemam rad. Sani bych zadnym pripravkem necistil, zbytecna vec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.