spiderdj Vloženo 5. Březen 2012 Vloženo 5. Březen 2012 Zdravim, potreboval by som poradit. Pri havárií na mojej OII - 1,9 tdi pd 77 kw kod m. BXE sa z bloku motora odlomil asi 15 cm dlhý kus - zliatina (v mieste uchytenia motora). Zvarať by to asi nebolo rozumné. Chcel by som teda vymeniť holý motor (blok, hlava, vstreky). A chcem sa opýtať, či ten druhý (holý) motor musí byť tiež iba BXE, alebo tam možem dať aj BKC ? Ake su riziká, atd.., prosim. Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 8. Březen 2012 Vloženo 8. Březen 2012 Nedělal bych to, v případě následného prodeje auta bude jiný motorcod, někdo by Ti to mohl otlouct o hlavu Citovat
Biimbo Vloženo 8. Březen 2012 Vloženo 8. Březen 2012 normálně to vyměň a kód polej kyselinou a pak si nech zapsat že kod motoru nezle přečíst a budeš mít klid jak o cajtů,tak od stk a případných kupců.. Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 8. Březen 2012 Vloženo 8. Březen 2012 (editace) Pokud na STK nenajdou kod, je to důvod k neprovodení STK. Sám sobě to třeba udělej, ale pokud to prodáš jinému, tak Ti to může vrátit a může požadovat kupní cenu auta. Dokonce i něco navíc, tady nejede vlak jinak. Já osobně každému radím, dejte tam to, co tam má být a máte klid.... EDIT: normálně to vyměň a kód polej kyselinou a pak si nech zapsat že kod motoru nezle přečíst a budeš mít klid jak o cajtů,tak od stk a případných kupců.. Takovou kravinu bych nevypustil takhle veřejně ani z huby !!! Editováno: 9. Březen 2012, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.