lukasso333 Vloženo 9. Březen 2012 Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 (editace) Zdravím všechny "Škodáky", neví někdo čím by mohlo být, že vždy po jízdě (když je motor teplý) nemohu opět nastartovat? Když ho nechám vychladnout cca hodinu, tak zase v klidu na první otočení nastartuju. Nedávno jsem měl problém s tím, že mi auto při jízdě cukalo a také šlo špatně nastartovat, v servisu mi řekli, že mi jen natekla voda do víčka rozdělovače a vrátili mi auto fungující s prý ještě seřízeným motorem, pravda, asi týden jsem s tím jezdil bez problémů. Teď to začalo dělat zase, auto sice necuká, ale nastartovat chvíli po jízdě je nemožné. Ví někdo, čím by to mohlo být? Napadá mě leda vstřikovač. Může to být i elektrikou, nějaké špatné relé? Předem díky za všechny komenty, mám benzín 1,6... Editováno: 9. Březen 2012, autor: lukasso333 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j.mp Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 mám stejný problém - dnes ještě za jízdy chcípnul motor jeden prokletej poradí někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Immo,rozdělovač,trafo,kabely,svíčky,co víc dodat,zkontrolovat vše... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Verstappen Vloženo 2. Duben 2012 Sdílet Vloženo 2. Duben 2012 mám stejný problém - dnes ještě za jízdy chcípnul motor jeden prokletej poradí někdo? relé 109 pod volantem, už to tady bylo hodněkrát, teplé starty taktéž. Zkusil bych nejdříve tady na fóru hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 ... a hlavně napsat u jakého motoru!! (platí pro j.mp) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviabenzin Vloženo 7. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2012 Ahoj všichni, problém s nenastartováním teplého motoru (octavia 1.6 75kw) jsem také řešil, zrovna nedávno. Po vychladnutí naskočil normálně, pak ale v kopci nějak nectěl jet. Problém byl ve škrtící klapce, pod tím plastovým krytem z boku klapky je ozubené soukolí na kterém mi chyběli asi 2 zuby, byly úplně obroušené a vždy když se klapka dostala na polohu těch chybějících zubů tak nestartovalo nebo chcíplo auto úplně.Klapku jsme tedy vyměnili a je po problémech. Najeto mám něco málo přes 230 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elmarees Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 Octavia od bratrance 1.8 20V měla taky podobný problém. Když se motor moc zahřál tak zdechnul a nešel nastartovat. Musel vždycky počkat. Byl špatný snímač otáček motoru. Ve Vagu byla jen sporadická chyba toho čidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasatec Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 (editace) Měl jsem stejný problém na O1 1.8T a bylo to doslova čidlo vačkové hřídele :-) Editováno: 6. Srpen 2012, autor: Vlasatec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MILAN6 Vloženo 1. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2012 hoj v Servisu ti řeknou vyměnit starter a baterku,,, jinak přehrat sowtver mapy startu,,,,,, jde to par minut,,,,, nedavo mi to dělal cozbi, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 1. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2012 Až na to, že tohle "...vyměnit starter a baterku.." je záležitost dieslů a tady všichni co píšou, včetně tazatele, mají benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Felas Rosický Vloženo 17. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2012 Zdar mě tohle dělalo čidlo teploty,normálně ukazuje ale jak jsem to hodil kamosovi na diagnostiku tak ukazoval min stupnu nez v aute tak jsem ho vymenil a uz to faka a zadnej poblem tak vam radim vymenit cidlo nebo ho aspon vyzkouset zadr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j.mp Vloženo 11. Květen 2014 Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 Tak problém u mého auta 1.6 75 Kw je vyřešen. Auto při teplém motoru nestartovalo a dokonce za jízdy motor při plném výkonu několikrát zhasl. Nenechte se zmást ukazatelem teploty na přístrojové desce. Auto má sice jen jedno čidlo teploty, ale je dvojité přičemž jedna část čidla předává udaje o teplotě řídící jednotce a druhá část nezávisle ukazateli teploty na přístrojové desce. To vysvětluje, že ukazatel vám ukazuje teplotu 90C a do řídící jednotky teplotu naprosto jinou v mém případě 30C. Proto řídící jednotka spínala sytič při teplém motoru. Dal jsem nové čidlo a vše znovu začalo fungovat, bohužel jsem musel tuto opravu ještě dvakrát opravovat než se škodovce podařilo vyrobit čidlo, které vydrželo déle než půl roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.