Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdravím všechny "Škodáky", neví někdo čím by mohlo být, že vždy po jízdě (když je motor teplý) nemohu opět nastartovat? Když ho nechám vychladnout cca hodinu, tak zase v klidu na první otočení nastartuju. Nedávno jsem měl problém s tím, že mi auto při jízdě cukalo a také šlo špatně nastartovat, v servisu mi řekli, že mi jen natekla voda do víčka rozdělovače a vrátili mi auto fungující s prý ještě seřízeným motorem, pravda, asi týden jsem s tím jezdil bez problémů. Teď to začalo dělat zase, auto sice necuká, ale nastartovat chvíli po jízdě je nemožné.

Ví někdo, čím by to mohlo být? Napadá mě leda vstřikovač. Může to být i elektrikou, nějaké špatné relé?

Předem díky za všechny komenty, mám benzín 1,6...

Editováno: , autor: lukasso333
  • o 3 týdny později...
Vloženo

mám stejný problém - dnes ještě za jízdy chcípnul motor jeden prokletej :kol-29: poradí někdo?

relé 109 pod volantem, už to tady bylo hodněkrát, teplé starty taktéž. Zkusil bych nejdříve tady na fóru hledat

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahoj všichni, problém s nenastartováním teplého motoru (octavia 1.6 75kw) jsem také řešil, zrovna nedávno. Po vychladnutí naskočil normálně, pak ale v kopci nějak nectěl jet. Problém byl ve škrtící klapce, pod tím plastovým krytem z boku klapky je ozubené soukolí na kterém mi chyběli asi 2 zuby, byly úplně obroušené a vždy když se klapka dostala na polohu těch chybějících zubů tak nestartovalo nebo chcíplo auto úplně.Klapku jsme tedy vyměnili a je po problémech. Najeto mám něco málo přes 230 000km.

Vloženo

Octavia od bratrance 1.8 20V měla taky podobný problém. Když se motor moc zahřál tak zdechnul a nešel nastartovat. Musel vždycky počkat. Byl špatný snímač otáček motoru. Ve Vagu byla jen sporadická chyba toho čidla.

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Tak problém u mého auta 1.6  75 Kw je vyřešen. Auto při teplém motoru nestartovalo a dokonce za jízdy motor při plném výkonu několikrát zhasl. Nenechte se zmást ukazatelem teploty na přístrojové desce. Auto má sice jen jedno čidlo teploty, ale je dvojité přičemž jedna část čidla předává udaje o teplotě řídící jednotce a druhá část nezávisle ukazateli teploty na přístrojové desce. To vysvětluje, že ukazatel vám ukazuje teplotu 90C a do řídící jednotky teplotu naprosto jinou v mém případě 30C. Proto řídící jednotka spínala sytič při teplém motoru. Dal jsem nové čidlo a vše znovu začalo fungovat, bohužel jsem musel tuto opravu ještě dvakrát opravovat než se škodovce podařilo vyrobit čidlo, které vydrželo déle než půl roku. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...