Beny7777 Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 Ahoj, prosím o radu ja ve Fábce 1.2 HTP 12 ventil combi se vymění vnitřní filtr. Zamlžuje se mi extrémně auto a nikde nemám mokro u koberčků atd. tak to může dělat ten filtr. Hledal jsem ho, ale nějak ho nemůžu najít. Může mi někdo poradit po případě poastup jak pro lamu děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr1807 Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 nad nohama spolujezdce 2 plastové posuvné svorky posuň k sobě a zatáhni dolu a vytáhni filtr z rámečkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beny7777 Vloženo 24. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 dnes jsem ráno na to koukal a nic takového pod kaslikem nemám. Mám tam jen dva šrouby tak nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 a hlavně toto je za kastlíkem najdi si návod k obsluze a tam najdeš kde a jak se mění filtr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beny7777 Vloženo 24. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 tak zas taková lama nejsem, bohužel to tam postrádám :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speed.mb Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 (editace) Oprava myslel jsem na něco jiného:-) Editováno: 24. Únor 2011, autor: speed.mb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 (editace) Musíš komplet odšroubovat schránku před spolujezcem.A potom dole na topení je takovy obdélníkový kryt... Nic nemusi odsrobovat. TU MAS NAVOD na vymenu peloveho filtra. Editováno: 24. Únor 2011, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 tak zas taková lama nejsem, bohužel to tam postrádám :-( tak pokud nejsi to co píšeš, tak nechápu, jak je možný, že nevíš kde a jak vyměnit pylový filtr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman11111 Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 Dobrý deň chcel by som sa spýtať či by niekto nevedel poradit ako vymeniť peľový filter na fabii 1.2 htp combi 47kw r.v.2006. Za odpoveď ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman11111 Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 A este ako často ho menit a kedy treba vymeniť aj vzduchový filter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 Vzduchový filtr se mění pokud se dobře pamatuju po 30 000 a pylák si měníš podle potřeby - vlezeš pod palubovku na místě spolujezdce, odsuneš do strany pojistku a sundáš krytku na klimatizační jednotce a kabinový filtr vyndáš směrem dolů. Opačným způsobem montuješ všecko zpátky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman11111 Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 Dakujem za odpoved vzduchovy filter som daval menit v servise pred 3-mi rokmi.Počul som,že vraj ho udajne nevymenia ale len prefuknu-je to pravda?mam ho radsej vymenit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 Vzduchovy filter vymen za novy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman11111 Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman11111 Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 Chcel by som sa este opytať,mám v pláne vymeniť aj olej tak by som potreboval poradit aký olejový filter by ste mi doporučily (aka znacka a typ) + znacka a typ vzduchového a peľového filtra a na čo si dať pozor pri výmene oleja,či musí byť na dotiahnutie ten momentový klúč alebo len bezný maticový klúč, či treba ešte nejaké tesnenia okrem toho čo je priložené k olejovému filtru atd. nikdy som to nerobil, viem, že je tu popisaného toho tu dosť ale vsade je kusok toho a toho, nechcem tu zbytočne otravovat v tejto téme. Ďakujem velmi pekne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Olejový filtr nejlépe originál, stojí to pár korun, u něho je přiložené těsnění, to použiješ. Taky bych vzal i nový výpustný šroub i s měděnou podložkou. Jiné těsnění měnit nebudeš. Na utažení výpustného šroubu stačí klasicky klíč. Já to dotahuju jen rukou, urvat bys to neměl. Hlavně pozor ať nedotahuješ přes závit, pak by ti to prosakovalo. Vzduchový filtr používám zn. Mann, stejně tak pylový s aktivním uhlím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 (editace) měnit výpustný šroub není nutné, mám již hodně výměn oleje za sebou a stále je tam původní vč. podložky - nic nesákne. Filtry stačí klidně i klasický Filtron, jsou dostatečně kvalitní vzhledem k ceně - důležitá je pravidelná výměna, mimo papírových filtrů z Číny jsou na tom s kavalitou skoro všichni stejně. Spolu s olejem dej vždy i nový vzduchový filtr. Olej stačí jakýkoliv 10w40 nebo 5w40, případně 5w30 - ideální pro tento motor mám vyzkoušený 5W-40 - cena celkem nízká, po 15tkm vypouštím stále světlý (až bych řekl zbytečná výmena). Dříve jsem kupoval Shell Helix Ultra, nyní jezdím na sudový olej Starline - rozdíl v běhu motoru a výdrži neznatelný, cenová úspora značná ještě bych přidal výměnu svíček. Stačí obyčejné Brisk, investice cca 200,- a motoru to dost prospěje. Měním je každých 30tkm, byť elektrody stále vypadají jako nové, nové svíčky fungují podstatně lépe. Editováno: 12. Březen 2012, autor: janjoy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 S tím šroubem jsem napsal jak to dělám já, těch 50kč za šroub s podložkou není taková investice, navíc já vždycky ten starý při výměně utopím v oleji Ale jak píšeš, není to nutné měnit při každé výměně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman11111 Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 dakujem za odpovede a este palivový filter sa mení kedy a aký typ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 myslim ze 4 barovej .....jaky typ? treba ufi .... v elit.sk ti poradej ....myslim ze interval na palivak neni ...ale ja bych ho menil klidne po 60tis ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 MARA00: Vymenny interval ma aj Palivovy filter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman11111 Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 No pozeral som na tie filtre či by mohli byť tieto: MANN vzuch.filter - C 3093/1 MANN olej.filter - HU 710 X MANN kabínový filter - CU 2545 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 MARA00: Vymenny interval ma aj Palivovy filter. budeš sa diviť,ale nemá... výmenný interval má len pal.filter u diesla,ale nakolko zadavateľ témy má benzín,tak NIE ..takže súhlas čo napísal mara00 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman11111 Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Tak ako môžu byť tie filtre alebo nie? alebo mi nejake odporučte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 13. Březen 2012 Sdílet Vloženo 13. Březen 2012 S tím šroubem jsem napsal jak to dělám já, těch 50kč za šroub s podložkou není taková investice, navíc já vždycky ten starý při výměně utopím v oleji Ale jak píšeš, není to nutné měnit při každé výměně. pojdem mimo temy, ale neva: to som tu jediny kto nema na vypustnom srobe podlozku? a nemam ju tam uz cez 100tisic km, uz prvy raz ked som menil olej, tak tam nebola. olej napriek tomu vobec nepreseda, olejova vana je zvonku uplne sucha. a to ho vobec neutahujem nafest, by som skor povedal ze utahujem pomerne zlahka. bez problemov ho pri dalsej vymene znova povolim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.