MaJar Vloženo 11. Duben 2012 Sdílet Vloženo 11. Duben 2012 Zdarec, mám O II FL Elegance, r.v. 2009, 1.8 TSI s DSG převodovkou, paket špatné cesty, prodloužená záruka 4 roky max. 60 000km. Mám teď najeto 47 500km. Stala se mi taková nepříjemná věc. Auto bylo bouráno před 2 roky do pravého předního rohu. V servise měnili světlo, PP blatník, kompresor klimatizace (bylo prasklé jen to vodící kolečko), musely tahat ven motor a trochu rovnat auto na stolici. Nyní do mě vletěl chlap, který vjel do protisměru. Vyhnuli jsme se ale odneslo to LP zrcátko, levé dveře za řidičem, LZ blatník a trochu LZ kolo. Minulý pátek jsem si auto vyzvedl, odjel s ním hned večer do Jeseníků. Na Červenohorským Sedle jsem si v pravotočivých zatáčkách všiml vibrací (při zatížení levých kol), na D1 jsem předtím nic nepozoroval. Druhý den v sobotu jsem se odpoledne vracel a na dálnici několik km před Olomoucem mi v autě cosi zachrochtalo. Myslel jsem, že mi upadlo kolo. Nakonec byly všechny, jen jsem se už nerozjel. Auto jsem chtěl dát po Velikonocích na reklamaci špatně provedené opravy do autorizovaného servisu do Brna, kam s ním poctivě jezdím na všechny možný garančky. Jenomže teď je v Olomouci, kde mi sdělili, že je vadný homokinetický kloub poloosy levé přední nápravy a né DSG jak jsem si myslel. Chtěl jsem to vyreklamovat škodovce, ale po změření rejdových úhlú mi byla reklamace zamítnuta, neboť nejsem v limitech a údajně jsem vletěl do díry. Navíc prý záruka na podvozek je jen 10 000km a nějaký měsíce. Jenže já do žádné díry nevletěl a před bouračkou jsem neměl problém a už mě pěkně kaká, jak mi někdo vnucuje nějakou díru (v silnici). Brněnský servis dělal geometrii a měla by být vpořádku před páteční jízdou do Jeseníku. Teď ještě zkouším domluvit s brněnským servisem na zahrnutí do opravy z povinnýho ručení - nějak dodatečně. Mohly se ty úhly rozhodit viracemi nápravy v zatáčkách ? Jdou vrátit do limitních hodnot ? Jak mám postupovat, ať to nemusím platit ze svýho ? Máte s tím někdo zkušenosti ? Co se stane, když mi tam dají nový kloub, to se zase kvůli geometrii rozpadne ? Začínám se s investicí do kloubu za 10500 + práce smiřovat. K čemu pak jezdím na ty zakakaný garančky do autorizáků, když se na mě potom Škodovka vykaká. Prosím o rady. Díky všem, co pomůžete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rubin Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 Do autorizáků jezdíš proto, aby jsi jim poctivě krmil jejich nenasytné kasy! Jsem zvědav zda ti ten tvůj pomůže, aby to šlo alespoň z té pojistné události? Dej vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Mělo by to jít i dodatečně s té bouračky, ale musí to s tím souviset, bude to chtít druhou prohlídu přímo od pojišťováka já takhle měnil řízení na OII....... Jinak ten homokineťák se dá sehnat novej, origo Škoda výměnný díl za cca 2700,-Kč včetně DPH, což je od 10000 značnej rozdíl a taky je výměnnej, nic na tom není..... Takže 10k bych opravdu nedal a radději si přinesl svůj..... Osobně bych si nechal zkontrolovat zda-li ti neprdl držál oložení motoru po tý raně a) aby ti neupadl motor....... možná proto odešel ten homokineťák...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 JA mel podobnej problem s O1, taky to do me napalilo auto z boku. Vsechno bylo vpohode, vymenila se pulka auta a od te doby mi to sezralo 4 homokynetaky. Problem byl v tom ze ono to zas tak v pohode nebylo a celej motor byl natlacenej mimo osu na levou stranu, timpadem prava poloosa byla natazena, a pri plnem rejdu pri nejakem zatizeni nebo propruzeni homokynetak vyjel a rozsekal se. Kdyz se to pak opravovalo tak ten motor byl tak o 5cm natahnuty na silenblocich. Muselo se znova rovnat polovina auta, ted uz je to dobry. Takze podle me to bude mit 100% souvislost s tou bourackou. Nojo, kdyz se neco takoveho stane auto uz nikdy nebude jako nove. A jinak 10tis stoji ve skodovce cela poloosa s homokynetakem jelikoz je to jednodussi vymenit cele nez rozebirat kloub. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaJar Vloženo 13. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Je to pravda. Bude se měnit celá poloosa za těch 10500. Pořád se řeší geometrie a úhlové rejdy, který prý už neseděly z předchozích servisů v autorizáku - všechny protokoly o geometrii mám. Zatím mám jasno v tom, že pokud reklamace nedopadne v můj prospěch, nechám si vystavit písemné potvrzení proč a jak - dá se pak s tím ledasco dělat, nějak to napadnout. Potom dle tel. domluvy v Mladé Boleslavy podám stížnost na provedení reklamace a prý to nějak budou řešit. S tím uchycením motoru jste mě moc nepotěšili :-), nechám to zkontrolovat, ale myslím si, že je to blbost, protože fakt o nějaký prdě nevím. Jen tak pro zajímavost.... to má opravdu úhel rejdu, který je pro mou OII 40st. 57min. +-0 takový vliv na poškození homokineťáku ? Mě to dle různých geometrií vychází vždy před seřízením 40st. 27min. až 42st. 59min. a pak po seřízení někde mezi 40,15 až 40,36. A přitom tvrdí, že to má být přesně těch 40,57. Co se týče opravy z povinnýho ruč., to neprošlo, to kolo nebylo viditelně zasaženo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Tak to bych se s něma začal k... hádat a jestli mi ten pojišťovák snaží říst, že ta kinetická energie, která "zmizela" někde v mím autě neměla na nic vliv ať se de bodnout...... Řekl bych, že ten kineťák docela slušně rachotí, takže s tím asi něco bude... viditelné poškození není jediný důvod a pak ať mi taky dokáže kde se ta energie ztratila.... S tímhle jsem vyhádal to nový řízení....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaJar Vloženo 19. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2012 Tak po velkém dohadovaní opraveno ze záruky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrL Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 Ahoj, Octa II - viz podpis dole. Před půl rokem jsem měnil homokinetický kloub. Dle doporučení jsem koupil a dal tam Spidan(Originální výrobce - Německo) - cena kloubu asi 2.600,-Kč. Teď to začalo v rejdu klepat znovu. Je to možný, že tento homokineťák vydrží jen půl roku? Nebo něco dělám špatně? Nejezdím vůbec razantně, rozjíždím se s citem, do rejdu i po rovině. Budu řešit reklamaci, ale teď už si tam dám originál, jenže je za jiné prachy(4.700,-) a taky to budou chtít výměnou za starý(vratná záloha 3.300,-). A tak bych se vás rád zeptal na váš názor. Jsou opravdu se Spidanem takové problémy nebo jen vada materiálu a měl jsem prostě smůlu? Co dělám špatně? Dík za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 Spidan som vždy považoval za kvalitnú druhovýrobu , ale po tom čo Fábia junior 37kw po výmene vonkajšieho klbu za spidan odstrihla drážkovanie od klbu /2x po sebe/ tak trošku pochybujem ,,, daj origo , akurát na ten X diel by si mal vrátiť ten pôvodný klb , nie spidanový ... tuku bolo dosť ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.